Belediye bu işi sevdi: Deniz kenarında ikinci tesis için çalışmalar sürüyor

Yaz aylarında günlük binlerce yerli turisti ağırlayan Kandıra'da belediyeye ait ilk mesire alanı geçen yıl Seyrek'te açılmıştı. Şimdi Sarısu'da ikinci tesisin çalışmaları başladı

Belediye bu işi sevdi: Deniz kenarında ikinci tesis için çalışmalar sürüyor
Belediye bu işi sevdi: Deniz kenarında ikinci tesis için çalışmalar sürüyor

Kandıra Belediyesi, yaz aylarında artan turizm talebine cevap vermek amacıyla Çalköy Mahallesi Seyrek palamar mevkiinde inşa ettiği mesire alanı olarak hizmet verecek alanının açılışını geçen yıl yapmıştı. Bu tesis Belediye'ye ait deniz kenarındaki ilk mesire alanı olmuştu. Şimdi ise ikinci sosyal tesis yolda. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kandıra Belediyesi ortaklığında Sarısu Mesire Alanı için çalışmalar başladı.

Belediye bu işi sevdi: Deniz kenarında ikinci tesis için çalışmalar sürüyor

Vatandaşa ikinci sosyal tesis

Sarısu Mesire Alanı için 100 milyon TL yatırım yapılacak. Yürüyüş alanları-spor aktivite alanları, karavan otoparkı, restoran ve bistro kafe, 4 adet yöresel ürünler satış ofislerinin yer alacağı tesis belediyenin sahil kenarındaki ikinci sosyal tesisi olacak. Tesis çalışmaları ise şu an yüzde 30 aşamasına geldi.

Belediye bu işi sevdi: Deniz kenarında ikinci tesis için çalışmalar sürüyor
Seyrek'teki tesis geçen yıl hizmete alınmıştı