RTÜK'ten Halk TV, TELE 1 ve FOX'a ceza

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu; Halk TV, TELE 1 ve FOX TV'ye ceza verdi

RTÜK Üyesi İlhan Taşçı sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:

1-RTÜK, Halk TV'de yayınlanan Medya Mahallesi'ne 3 ayrı ceza verdi. Yayında “terörün övüldüğü” savıyla programın 3 kez durdurulmasına, %3 de para cezasına karar verildi. Aynı programın farklı tarihlerdeki 2 ayrı yayınına da %3 idari para cezası vererek, RTÜK kendi rekorunu kırdı!

2- Prof. Dr. Emre Kongar ile Merdan Yanardağ’ın İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’na verilen hapis cezasını “halkın iradesine darbe" olarak nitelemeleri nedeniyle  TELE 1’e %3 idari para cezası verildi. TELE 1'e Açıkça programı nedeniyle de % 3 para cezası kararı çıktı.

3- İlker Karagöz İle Çalar Saat programında, TİP İstanbul Milletvekili Sera Kadıgil’in Erdoğan’ın ekonomiye dönük sözlerine ilişkin “bir tek gün pazara gitse şu cümleyi kurmaya utanır” sözleri nedeniyle Fox TV’ye %3 idari para cezasına oy çokluğuyla karar verildi.

Odatv.com

21 Ara 2022 - 15:36 - Gündem



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Barış gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Barış gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Barış gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Barış gazetesi değil haberi geçen ajanstır.



Anket Kocaeli’de CHP’den kimi milletvekili adayı görmek istersiniz?
Tüm anketler