banner960
banner981

Diyorlar ki; Fatma Kaplan Hürriyet’in terör sevicisi DJ’yi hakkında neden yorum yapmıyorsun?

Bu sorunun cevabını merak edenler sayısı hayli fazla…

Bakın anlatayım…

Birincisi DJ Kardelen ile ilgili haberi ortaya çıkaran biz değiliz.

Bu meslektaşlarımızın başarısıdır.

Her haberi “çalma” alışkanlığı edinen kurum olmamaya özen gösteririz.

Arkadaşlarla gazetede yaptığımız toplantıda bunun altını özellikle çizerim.

Haberinize sahip çıkın, aynı şekilde kimsenin haberini sahiplenmeyin, birinin arkasını temizlemeye uğraşmayın diye…

Zira onlar da aynı izdüşümde olduklarından dolayı haber konusunda olabildiğince dikkatliyiz.

Bir başka gazetenin haberini alırsak bile mutlaka kaynak belirteceğiz dedik, öyle de yapıyoruz.

İşin bu kısmında sanırım anlaşılmayacak bir şey yok!

Anlamak istemeyenlere ise yapacak bir şeyim yok!

***
Devam edeyim…

Olay İzmit kamuoyunun gündemi olunca gazeteye mesajlar gelmeye başladı.

Bizi kafasına göre bir yerlere konumlandıran okuyucu kılıklı provokatörler, sözüm ona DJ Kardelen ile ilgili haberi görmezden geldiğimizi yazdı çizdi.

Şahsımı hedef alan tahrikkar mesajlar atıldı.

Arkadaşlarla oturduk, hızlıca ne yapmamız gerektiğini konuştuk.

Çünkü haber bize ait değildi. Kimseden çekinecek durumda değiliz,  topa girmek gerekirse en sert şekilde gireriz.

Ama bu birileri istedi diye yapilacak birşey değil.

Tam o sırada bütün basına Hürriyet’ten açıklama geldi.

Doğal olarak o açıklamaya yer verdik.

Aynı şekilde DJ Kardelen’in da açıklamasını yayımladık.

Yani haberle ilgili açıklamalar gazetemizin manşetinde yer buldu.

***

Ama bu bazılarını kesmedi çünkü onların beklediği bu değildi.

Onlar istiyorlar ki biz Fatma Kaplan Hürriyet’i linç kampanyasına destek verelim.

Verelim eyvallah da Fatma Kaplan Hürriyet linç edilmeyi hak edecek ne yapmış?

O DJ’yi özellikle kendi mi arayıp bulmuş?

Onun söylemlerine destek mi çıkmış, ne yapmış?

Bakın, bu linç kampanyasına katılmak için benim evvela Hürriyet’in savunduğu değerlerden kuşku duymam lazım.

Var mı böyle bir şey, tabi ki yok.

***

Fatma Kaplan Hürriyet’i bu kentte en iyi tanıyan birkaç kişiden biriyim.

Onunla yoldaşlık yaptık, yeri geldi dost olduk.

Ama yanlışından emin olduğumuz durumlarda onu en ağır eleştiren biz olduk.

Çünkü bizim mesleğimiz bu, o da buna saygı duymaya çalıştı.

Bugün gazetemizin geldiği noktayı bu çizgiye borçluyuz.

Eğer yanlış yapan Hürriyet ise buna göz yumulmaz.

Eğer doğru yapan bir AKP’li isimse o görmezden gelinmez.

Tabi ki bizim de duygusal baktığımız anlar oluyor. Olmuyoruz diyen yalan söyler.

Ama bu o değil!

***

Hürriyet asla linç edilmeyi hak edecek bir tutum sergilemedi.

Onun ulusalcı duruşundan zerre kadar şüphem yok.

Hürriyet, bu ülkede evlatların teröre kurban gitmesine sebep olanları ve onları savunanları destekleyecek en son insan bile olamaz.

Hatırlayın… Hürriyet milletvekili iken Afrin harekatı sırasında Mehmetçikten Hürriyet’e üzerinde adı yazılı mermi ile selam gönderilmişti.

Hürriyet o mermiyi sosyal medyasında paylaştığında milliyetçilerin ve ulusalcıların sempatisini kazanmıştı.

Çünkü gerçekte Hürriyet böyle biri…

Şimdi birileri çıkmış DJ Kardelen'in terör destekçisi olduğu görülen mesajlar üzerinden Hürriyet’i hedef alıyor.

***

Kardeşim, niye bu kadar bağırıyorsunuz?

Yetmiş iki askerimizin katili Osman Öcalan’ın devlet televizyonu TRT’ye çıkıp röportaj verdiğinde de böyle bağırdınız mı?

Osman Öcalan’ın kırmızı bültenle arandığını bilmeyen, “haberim yoktu” diyen devlet büyüklerimizden daha mı suçludur Hürriyet?

Bu ülkede sapla saman karışalı çok oldu.

Dün, kırmızı bültenle aradıklarını bugün kırmızı halıyla karşılayanlar yok mu bu ülkede?

Demek ki olabiliyormuş.

Bilerek veya bilmeyerek hata yapılabiliyormuş.

***

Bu olayda Hürriyet’in hatası yok mu? Var elbette…

Kendine iyi bir ekip kuramadı.

Amatör ruhlu takım arkadaşları sayesinde Hürriyet ayda bir köşeye sıkışıyor.

Bunun için Başkan Hürriyet derhal köklü bir yapılaşmaya gitmeli.

Bu gibi kaotik durumlarda hızlıca aksiyon alacak basın ekibi başta olmak üzere, Kültür müdürlüğünü elden geçirmeli.

Bir ufak yanlış harekette “hain” ilan edilen bu ülkede başkan olmak zor iş.

O yüzden Hürriyet, profesyonel bir ekiple yol yürümeyi seçmeli.

Hele de tüm gözler onun üzerindeyken başkanlık işini hafife almasa iyi olacak.

***

Kısacası Fatma Kaplan Hürriyet, bu olay üzerinden linç edilmeyi hak etmiyor.

Ona “hain” yaftası vurmak gerçekten çok acımasız bir tutum.

Vuracaksanız başka yerden vurun, bu çamur Hürriyet’in üzerine yapışmaz!

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vurun abaliya 2019-09-10 17:37:44

Yurun abalıya..Bu program ile ilgili sizler olayları saptirmada suçu gunahsiz inlarin uzerine yikmada elinize su dokulmez..olaylari ust perdeden degerlendirmenizi umardim.Eminim bu sanatci tercihi ne mudure ne mudurluk personellerine sorulmustur. chp ve hdp isbirligini pekistirecek cok programlara sahit olacagiz..ama biz turk milleti pkk sevicilerinle hicbir zaman ayni yolda yurumedik yurumicez..Bizler M. Kemal Ataturk un gosterdigi yoldan sasmicaz...Ne Mutlu Turkum Diyene...

Avatar
Cvp @taner 2019-09-10 11:50:44

Fatma hanim arastitsin diyen yok tabiki herseyle olgilenemez sorumlu kimse istafisini alcak ve aciklicak beklenen bu fatma hanimdannn isi bilmeyeni yol vercek ehline vercez diyolarya olaybu ehil kisi olcakk

Avatar
Tufan @Şemsi Tebrizi 2019-09-10 11:09:42

özür dileyecek bir var sizin taptığınız tayyip erdoğan pkk lideri apoyla işbirliği yaptığı için özür dileyecek akpli terörist. şivan perwer sizin en güzel yerinişzden muccuk muccuk öpüyor

Avatar
taner 2019-09-10 10:50:30

Aysun hanım fatma başkanın Atatürkçülüğüne kefil olmuş bu yazıda siz olayı alıp nerelere götürdünüz. evet ekibi amatör iş bilmez insanlardan oluşuyor. üstüste yapılan hataların başka izahı olamaz fatma başkanmı araştıracak dj nin özgeçmişini ekip niye var yapmayın gözünüzü seveyim

Misafir Avatar
Cvp 2019-09-10 11:50:44 @taner

Fatma hanim arastitsin diyen yok tabiki herseyle olgilenemez sorumlu kimse istafisini alcak ve aciklicak beklenen bu fatma hanimdannn isi bilmeyeni yol vercek ehline vercez diyolarya olaybu ehil kisi olcakk

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ayıpsın KANKA @Ali 2019-09-10 10:47:14

Körler Sağırlar birbirini ağırlar,aynı kaba s - - - - - - -

Avatar
Tufan @Ali 2019-09-10 09:37:23

bak sana Milletimiz için acı siz teörist akpliler için örnekler vereyim. pkklılara dokunmayın emrini valilere verip pkllılar toprağa gömdükleri silahlarla polislerimizi askerlerimizi şehit etti.d.bakırda şivan kürdistana hoşgeldiniz dedi tayyipin suratına bakarak. seçim döneminde barzani paçavrasını istanbulda tayyip erdoğan göndere diktirtti seçimde işbirliği yaptıu barzaniyle. pyd dbarzanin silahlı kuvvetleridir bunuda öğren. son seçimlerde pkk lideri abdullah öcalanla işbiriliği yaptı. kırmızı bültenle aranan osman öcalanı devlet tekevizyonuna çıkarttı. 1 hafta önce amerijanın emriyle pyd-ypg-pkk dolaylı yoldan sdg (suriye demokratik güçleri- tam anlamıyla suriye pkksı) yla masaya oturdu sdgyi masadaki teöristleri meşru kabul etti. sdgnin taleplerini inledi. teörün

Avatar
Şemsi Tebrizi 2019-09-10 09:35:49

ÖZÜR dileyecek ÖZÜR... İzmit halkından çıkıp özür dileyecek..

Misafir Avatar
Tufan 2019-09-10 11:09:42 @Şemsi Tebrizi

özür dileyecek bir var sizin taptığınız tayyip erdoğan pkk lideri apoyla işbirliği yaptığı için özür dileyecek akpli terörist. şivan perwer sizin en güzel yerinişzden muccuk muccuk öpüyor

Beğenmedim! (3)
Avatar
TufanTufan @Ali 2019-09-10 09:11:13

akp terör örgütünün millet düşmanı vatan haini bölücülerisiniz

Avatar
izmitli 2019-09-10 08:39:41

avukatlığa suyunmuşsunuz...sizden beklenende bu..yazıklar olsun..adaletli olun yeter.. pkk sevicileri savunmak size hiç ama hiç yakışmıyor

Avatar
Cvp 2019-09-10 03:43:27

Kimse fatma hanimi linc etmeye ugrasmiyoo hataliysa hatasiji kabullensin ole atan vurun burdan vurun yanliss tutulcak bi daliyokki vurulamim baska yerden heryer dokuluyo

Avatar
Sadi 2019-09-10 01:45:34

Şu ikide bir Trt ye çıkan zattan bahseden zavatlar orası zaten kürdi tv oraya kürtlerin sanatçısıda çıkar yazarıda çıkar siyasetçiside çıkar yanlızca Türkiye cumhuriyetine ve kurucusu Atatürke bayrağa dine hakaret etmedikçe proğramda yapar konuşmada .çacıklar chp nin içi pkk kaynıyor siz Trt yok çadır davasındasınız

Avatar
Mücahid 2019-09-10 00:20:37

Bu yazıyı Fatma hanım yazsaydı bir kelime fazlasını yazamazdı. Tebrikler Aysun hanım.

Avatar
Eray Emin Aydemir 2019-09-09 23:50:40

Gazetecilikte ilk yapılması gereken iyi araştırmaktır. "Vuracaksanız başka yerden vurun" gibi bir başlık aleni bir şekilde hedef göstermektir. "Zekice" bir hamle yaptığınızı düşünerek suçsuz insanları hedef göstermişsiniz. Halbuki bu insanları da seçen Sayın Hürriyet. Yani onun ekibini hedef göstererek aslında sayın başkanı hedef gösteriyorsunuz. Gerçekten haber yaparken veya bir yazı kaleme alırken iyi araştırın. "Amatör ruhlu" diyerek küçümsediğiniz insanların mesleki özgeçmişleri eminim sizin gazetecilik özgeçmişinizden çok daha doludur.

Avatar
Pasalii 2019-09-09 22:55:41

Ne anlation sen aysun hanim Birak bu isleri Birak..

Avatar
Ali 2019-09-09 22:49:13

Aysun hanım birde şunu söyliyeyim.Biz okuyucu kılıkli provakatör değiliz.Size hiç yakışmadı. Sizin geçmiş dönem yazılarınızdan öyle örnekler veririmki provakatör kimmiş ozaman ortaya çıkar.

Misafir Avatar
Tufan 2019-09-10 09:37:23 @Ali

bak sana Milletimiz için acı siz teörist akpliler için örnekler vereyim. pkklılara dokunmayın emrini valilere verip pkllılar toprağa gömdükleri silahlarla polislerimizi askerlerimizi şehit etti.d.bakırda şivan kürdistana hoşgeldiniz dedi tayyipin suratına bakarak. seçim döneminde barzani paçavrasını istanbulda tayyip erdoğan göndere diktirtti seçimde işbirliği yaptıu barzaniyle. pyd dbarzanin silahlı kuvvetleridir bunuda öğren. son seçimlerde pkk lideri abdullah öcalanla işbiriliği yaptı. kırmızı bültenle aranan osman öcalanı devlet tekevizyonuna çıkarttı. 1 hafta önce amerijanın emriyle pyd-ypg-pkk dolaylı yoldan sdg (suriye demokratik güçleri- tam anlamıyla suriye pkksı) yla masaya oturdu sdgyi masadaki teöristleri meşru kabul etti. sdgnin taleplerini inledi. teörün

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
TufanTufan 2019-09-10 09:11:13 @Ali

akp terör örgütünün millet düşmanı vatan haini bölücülerisiniz

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ali 2019-09-09 22:42:18

Aysun hanım Fatma hanımı koruma anlamında şunu diyorsunuz.Amatör ruhlu arkadaşlar sayesinde bu yanlışa düştü diyorsunuz.Bence öyle değil.Bakin daha bir hafta önce HDP li vekil gergerlioğlu ne diyor Fatma hanım bizi ne aradı ne sordu.Bakin bu DJ leri birileri Fatma hanımın kucağına koyuyor oda bu isteklere hayır diyemiyor.Bu böyle olmaya da devam edecek.

Avatar
Ali 2019-09-09 22:33:04

Aysun hanım şimdi gelelim şu DJ olayına Fatma hanım diyorki ben araştırmadım.Araştiracaksin kardeşim.Arastirmazsan sana şöyle derim ben klavuzu karga olanın burnu boktan kurtulmaz.Size gelince Aysun hanım.Karsi taraftan biri Atatürk e hakaret edecek sizde buna hiçbişey demiyeceksiniz ve başka yerden vurun diyeceksiniz.Olmuyor Aysun hanım olmuyor.Akp geçmişte şunu yaptı bunu yaptı diyerek geçiştiremezsiniz.

Avatar
Ali 2019-09-09 22:09:41

Aysun hanım size dün akşam yazdığım etkili olmuş.Biraz canınız acımış.Bakin ben sizin yazınızın son satırından başlıyayım.Vuracaksaniz başka yerden vurun diyorsunuz ya. Ozaman Fatma hanımın "Kes bakalım kes bakalım dalı anana kökü babana gi.....mı bak bakalım" sözüne neden değinmiyorsunuz.

Misafir Avatar
Ayıpsın KANKA 2019-09-10 10:47:14 @Ali

Körler Sağırlar birbirini ağırlar,aynı kaba s - - - - - - -

Beğenmedim! (1)
Avatar
Gökhan 2019-09-09 21:33:51

Fatma başkana saldıran ak partililere sadece şunu sorun ya Osman öçalanı TRT ye çıkarılıp oy istendiğinde nerdeydiniz ha sizin derdiniz açaba Fatma’ya nerden saldırırım amma hayvan terli terli hayvan yemi yermi yemez siz önce kendinize bakın artık kimse bunları yemiyor...

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921