banner920
banner887
12 Haziran 2019 Çarşamba 21:58
Hüseyin Üzülmez Kocaelispor başkanlığına hazırlanıyor
banner919

Kocaelispor Başkanı Bahri Yavuz’un Cuma günü gerçekleştirilecek olan kongrede tekrar başkanlığa aday olmayacağını açıklamasının ardından başkanlık için bir isim daha konuşulamaya başladı. Kartepe Belediyesi eski Başkanı Hüseyin Üzülmez’in aday olacağı ve resmi açıklamayı en kısa süre içinde yapacağı öğrenildi. Bu gelişmelerin ardından daha önce adaylığını açıklayan Volkan Özön’ün Kocaelispor’un menfaatleri için Üzülmez lehine adaylıktan çekileceği gelen haberler arasında. Konuya ilişkin kısa bir açıklama yapan Hüseyin Üzülmez ise adaylık için bir ortaklığın ve birliğin olması gerektiğini söylerken: Tek adaylı bir seçim olursa göreve hazırım”dedi

Son Güncelleme: 13.06.2019 09:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat @seko 2019-06-13 14:09:10

Gerek yok helalinden kazandığı paralarla Volvo XC90 almış kendine!!!

Avatar
şemsi cevahir 2019-06-13 14:02:39

Yazık çok yazık çok ama çok çok yazık Kocaeli nin kaderi ve ülkenin kaderi 15 temmuzda fedakar ve cefakar milletin özverisiyle fetö darbesi önlenmişti. Bu adamki Fekönün dershanelerinde yetişmiş fetönün Kocaeli finans ayaklarından birisi iken izmit Belediyesi Başk.yardımcıs olduğu dönemde kartepe adayı olmak için fetönün yanına gidip hicazet hazırlığı yapıyordu. olmadı sonra bacanak bilal nedeniyle aday oldu,şükrü karabalığa hazırlanan kumpasın içinde oldu bu adam kartepeyi batırdı .bu tam bir fetö çocuğu Tahir Büyük AKINA da yazıklar olsun

Avatar
Metin 2019-06-13 10:24:01

Kartepede arsa kalmadı herhalde Kocaelisporunda tabelasını goruruz

Avatar
4141 2019-06-13 10:17:51

Huseyin ÜZÜLMEZ Kocaelispor ÜZÜLÜR....

Avatar
murat 2019-06-13 09:49:55

kartepe yetmedi herhalde

Avatar
seko 2019-06-13 08:25:16

Kocaelispora başkan olsun hemen klüp bütçesinden bi VOLVO alırız kendisine.

Misafir Avatar
Murat 2019-06-13 14:09:10 @seko

Gerek yok helalinden kazandığı paralarla Volvo XC90 almış kendine!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu nedir? 2019-06-13 07:41:58

Kartepe belediye başkanığı sırasında aldığı makam aracı ortadayken bu adamı seçmek bilemiyorum :)

Avatar
Mca 2019-06-13 00:41:31

Allah yazdıysa bozsun, İzmit belediyesi Bşk yardımcısı iken asansöre binenen kat görevlisi ve başka vakada zabıta memuru arkadaşları inin benimle aynı asansöre bimemezsin diyen, kibirli egolu insan müsvettesi

Avatar
Kocaelispor lu 2019-06-13 00:37:02

Serhanın adamı volkan olacağına üzülmez olsun hiç değilse transfer açılır İbrahim üzülmezin çaluştıracagı takımdan göndereceği futbolcularla lider çıkarız

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-06-13 00:34:43

Tövbe yarabbim!

Avatar
Vatansever 2019-06-13 00:23:59

Tek aday olursa herkes aday olur niye ahahtar teslimi er meydanında güreşmek varken

Avatar