banner984
banner980
banner983
31 Mayıs 2019 Cuma 18:23
Zeybek’ten tehdit gibi açıklama: Attığın her adıma dikkat et!

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet bugün yaptığı açıklamada İzmit Belediyesi’nde işçi kıyımı yapıldığına dair konuşan AKP Kocaeli Milletvekili Emine Zeybek’e de göndermelerde bulunmuştu. Gelinini İzmit Belediyesi’nde işe aldırdığı ortaya Çıkan Zeybek’e Hürriyet, “Emine hanımın neden bağırdığı ortaya çıktı. Bir kez millet için çıkın kürsüye, torpil için değil” açıklamasında bulunmuştu.

Zeybek Hürriyet’e sosyal medyadan cevap verdi. Zeybek’in açıklamasında şu ifadeler yer aldı: “Fatma Hanım Belediyeyi yönetmek, meclis kürsüsünden ahkâm kesmeye benzemiyor değil mi? Vah…Vah…Vah… Baktın Belediyeyi yönetemeyeceksin sağa sola saldırmaya başladın. Millet senden hizmet bekliyor. Orası ağlama duvarı değil.

SEN DİKTATÖR MÜSÜN?

Fatma Hanım, bugünkü basın toplantısında esti gürledi. “Hepsini aynı gün atardım.” “**ATARDIM**”.... **SEN DİKTATÖR MÜSÜN? **Birde hukukçu olacaksın, bu zihniyetle mi Belediyeyi yöneteceksin? “Usulsüz memur alımı yapılmış” diyorsun belgeyle ispatla da ne gibi usulsüzlük yapılmış öğrenelim. Usulsüz memur alımı yapılanlardan biri de benim kardeşimin eşiymiş, “ Emine Hanımın niye bağırdığı da belli oluyor” Niye bağırıyormuşum, açıkla da kamuoyu öğrensin. Kardeşimin eşi yıllardır belediyede çalışıyor. Yıllarca temizlik firmasında çalıştı. Taşeron işçilerin kadroya geçirilmesi kararından sonra Bekaş’ta çalışmaya başladı. Memur olabilmek için gerekli sınavlara girip kriterleri tamamladığında memur kadrosuna geçti. 14 yıllık bir personelin memur kadrosuna geçmesinde nasıl bir hakkaniyetsizlik var?

ELİNE YETKİ GEÇER GEÇMEZ...

Fatma Hanıma göre bunun için bağırıyormuşum? Kullandığı ifadeye bak! *ÖNCE BULUNDUĞUN MAKAMIN AĞIRLIĞINA YAKIŞIR ŞEKİLDE KONUŞMAYI ÖĞREN.* Beyanatında bizleri “ Millet için, işçi için, gariban için” kürsüye çıkmaya davet ediyorsun. Oy derdin olmadan vekilliğin döneminde hangi garibanın, yetimin, fakir fukaranın yarasına merhem oldun, sofrasına oturdun, elinden tuttun. Söyle de biz de bilelim. Şov amaçlı fabrika kapılarında beklemekle, meclis kürsüsünde tribüne oynamakla işçinin, garibanın yanında olunmuyor. Eline yetki geçer geçmez, ilk icraatın insanların ekmeği ile oynamak oldu.

*HUKUKÇU MESLEKTAŞIN VE MESLEKİ ÜSTADIN OLARAK SANA TAVSİYEM, HUKUKÇU KİMLİĞİNİ UNUTMADAN, KULLANDIĞIN HER CÜMLEYE VE ATTIĞIN HER ADIMA DİKKAT ET!!!*”

Son Güncelleme: 01.06.2019 08:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İZMİTLİ @Tevabil üsame sağlam 2019-06-01 12:15:16

heh şöyle teker teker dökülün bakalım. sizi gidi bankamatikçiler sizi. korkun korkun iyidir. kadın işini yapıyor bundan ala iş mi olur. Milletin hakkına sahip çıkıyor. millet açlıktan bayram üstü çocuklarına birseyler alamamanın acısını yaşarken,sizin gibiler işte bu milletin hakkını yiyorsunuz,bedduasını alıyorsunuz.Allah ıslah etsin güzel kardeşim.

Avatar
hayırdır ? @İzmitli vatandaş 2019-06-01 12:10:50

çomak sana da değecek diye mi korktun ?

Avatar
memur 2019-06-01 09:58:42

Biri zeybege hatirlatsin memur olmanin kriteri kpss den yuksek Puan almak acaba kpss ilemi girmis hic sanmiyorum belediyelere kpss ile sadece 2008-2009-2010yilinda kocaeli buyuksehir aldi ondan sonra hep torpilli alim oldu buyuksehirden izmit belediyesine gecmek isteyende coktur diye dusunuyorum

Avatar
Rıza 2019-06-01 03:23:35

Fatma hanımın üzerine oynayacaklar,açığa çıkardığı her şey için yalan diyecekler.. Şaşırmıyoruz ..

Avatar
İzmitli seçmen 2019-06-01 02:14:39

Sizin işiniz gücünüz yokmu be kardeşim kulaktan dolma boş haberlere yorumlar yapıyorsunuz biz Fatma hanımı seçtik İzmite birşeyler katsın diye böyle boş işlerle uğraşsın diye değil İzmit hizmet bekliyor artık icraata geçsin sayın başkanımız

Avatar
Hersey guzel olacak 2019-06-01 01:41:09

Kocaeli icin siz naptiniz acaba emine hanm doymus karninizi tika basa doyurmktan baska asmi verdiniz ismi fatma kaplan hurriyet hoyalarinizi ortaya cikarinca isinize gelmiyo akp nin isi gucu hak ve haram yemek yillar once chpli oldugumuz icin akp basa gelince belde asde calisan esimi isten cikardi yillardir icimde bi yara bn baskan olsam suan akpli kim varsa isine sn veririm nasil bi duyguymus gorsunler onlarda yasasinlar

Avatar
İzmitli vatandaş 2019-06-01 01:38:22

Hak etmeyenler için birşey demiyorum ama yıllarca çalışıp taşeronda iki kuruş maaşla gece gündüz çalışan insanlar ve bunların için Emine hanımın gelinide sonuna kadar haketti bence... Fatma hanım personelle çalışanlarla uğraşmayı bırakıp artık İzmit için birşeyler yapsın olmayan vaadlerini gerçekleştirsin İzmit halkı olarak bunları istiyoruz lütfen!!!

Misafir Avatar
hayırdır ? 2019-06-01 12:10:50 @İzmitli vatandaş

çomak sana da değecek diye mi korktun ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mert er 2019-06-01 00:02:28

Fatma hanım size çok güzel cevap verdi
Yiyosa çıkıp karşısına aday olsaydın sizi torpilciler maskeniz düştü dimi Emine Zemberek hanım

Avatar
Ersoy Kandemir @Kocaelispor lu 2019-05-31 21:51:14

0,3 yani 300 milyon TLside fetönün oluyor senin hesaba göre di mi zeki!

Avatar
Cemre 2019-05-31 21:45:34

Bu kişi abdullah köktürk zamanında ise alınmıştır daha sonra şirkete geçmiş ve yıllardır bsk.yrd.sekreteridir. secim zamanları işi bırakıp parti peslerinde gezmiştir. Nezamandan beri sözleşmeli memurlar sınava tabi tutuluyor

Avatar
Vatandaş 2019-05-31 21:17:13

He he gelinin sınavla memur oldu. Bizde yedik. Kpss puanı kaç acaba. Yeyin ıksirincaya kadar, tiksirincaya kadar yeyin. ALLAH var

Avatar
İSMAİL BEKİRDERELİ 2019-05-31 20:56:33

Sayın Millet vekilim kusura bakmayın ama sınav falan olmadı adamı olan memur oldu maaş farkı aldılar ben personelim FATMA KAPLAN HÜRRİYET BAŞKANIMIZIN AÇIKLADIĞI HERŞEY DOĞRUDUR.GAMZE MACİT VE İSMİNİ VS İSİMLER KORUMALAR SON DAKKA NEVZAT BAŞKAN TALİMATIYLA ALINMIŞTIR BEN RABBİME HAVALE EDİYORUM KİM KUL HAKKI YETİM HAKKI YİYORSA BUNLARI SİZİN GİBİ ŞOV YAPAN SAHİPLENEN KİM OLURSA OLSUN HERKESE GEÇERLİ HARAM ZIKKIM OLSUN TBMM MİLET İÇİN VEKİL OLMUŞSUNUZ HALADA YANLIŞLARI SAVUNUYORSUZ ÇOK YAZIK YAZIKLAR OLSUN...SALTANAT VARDI ALLAH RAZI OLSUN FATMA BAŞKANIMIZDAN SALTANAT DEVRİ BİTTİ İNŞALLAH ŞÖZLEŞMELİ SON DAKKA NEKADAR MEMUR ALINDIYSA ATAR İNŞALLAH TÜĞÜ BİTMEMİŞ YETİM HAKKINA SAHİP ÇIKAN BİR BELEDİYE BAŞKANIMIZ VAR.....

Avatar
Debreli hasan 2019-05-31 20:22:53

At martini debreli hasan dağlar inlesin,ondört yıl önce halil yenice belediye başkanı idi, 29 kişinin iş akdini fesh etti önce tarihi öğren. At martini debreli hasan dağlar inlesin.

Avatar
Tevabil üsame sağlam 2019-05-31 20:10:52

Anlayamadığım.. Hürriyetmidir nedir.. Bu kadın seçimden beri neler yapılır.. SEÇİLDİĞİNDEN BERİ İZMİTE NE YAPMIŞ...ÇALIİŞMA AŞKI HİZMET AŞKI YOK.. SEÇİLDİĞİNDEN BERİ BŞR BECERİSİ YOK.. onun bunun kilimini döverek kendine yer edinmeye çalışıyor.. Kişinin lafına değil icraatına bakarım.. BECERİKSİZ olduğu herhalinden belli... İZMİT in vay haline.. İzmşr pis kokuyor.. İzmitte trafik yürümüyor.. İzmite kentsel dönüşüm lazım. V.s. Kendi işine bak beceremiyorsan beni ara ben sana yardımcı olayım...

Avatar
Ersoy Kandemit(düzeltme) 2019-05-31 20:10:36

“O kadar seçimdir halkın önünde tartışmaktan konuşmaktan kaçan”Olacak,yanlış anlaşılmaması adına düzeltme yapmak isterim,hızlı yazarken bazen otomatik klavye kelime atayıp yanlış anlaşmalara mahal verebiliyor,tekrar pardon.

Avatar
Tevabil üsame sağlam 2019-05-31 20:09:41

Anlayamadığım.. Hürriyetmidir nedir.. Bu kadın seçimden beri neler yapılır.. SEÇİLDİĞİNDEN BERİ İZMİTE NE YAPMIŞ...ÇALIİŞMA AŞKI HİZMET AŞKI YOK.. SEÇİLDİĞİNDEN BERİ BŞR BECERİSİ YOK.. onun bunun kilimini döverek kendine yer edinmeye çalışıyor.. Kişinin lafına değil icraatına bakarım.. BECERİKSİZ olduğu herhalinden belli... İZMİT in vay haline.. İzmşr pis kokuyor.. İzmitte trafik yürümüyor.. İzmite kentsel dönüşüm lazım. V.s. Kendi işine bak beceremiyorsan beni ara ben sana yardımcı olayım...

Misafir Avatar
İZMİTLİ 2019-06-01 12:15:16 @Tevabil üsame sağlam

heh şöyle teker teker dökülün bakalım. sizi gidi bankamatikçiler sizi. korkun korkun iyidir. kadın işini yapıyor bundan ala iş mi olur. Milletin hakkına sahip çıkıyor. millet açlıktan bayram üstü çocuklarına birseyler alamamanın acısını yaşarken,sizin gibiler işte bu milletin hakkını yiyorsunuz,bedduasını alıyorsunuz.Allah ıslah etsin güzel kardeşim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Delikız 2019-05-31 19:42:24

Emine hanım gercekten simdi ye kadar sesiniz duyulmazken smdi ne olduda bu kadar savunma yapuyonuz. Geliniz den daha kıdemli diplomaları yeterli personeller memur olamadı. Belki sınav acılsaydı cok daha yüksek puanlarla memur olacak personeller var içimizde.

Avatar
Doğan 2019-05-31 19:40:52

Sn.vekil hanım siz izmit için Kocaeli için ne yaptınız veya herhangi bir vatandaşın hangi işi ile meşkul oldunuz kısaca sizi Kocaeli ye atama ile vekil yaptılar İnan’ın bir anket olsa sizi Kocaeli Mv olarak tanıyan da çıkmaz Fatma hanım sizin isminizi röportajında geçirmesinden bile nemalanıp hemen söz sahibi olup tartışama uslüpsüz bir alan açmaya çalışmışsınız Neden Ak Partililer inkarcı çıkarcı kavgacı Siyasal İslam bu demek ki

Avatar
Kocaelispor lu 2019-05-31 19:37:06

6.5 milyarın 6.2 milyarı sefanın yani chpkk nın borcu ersoyyyy

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-05-31 21:51:14 @Kocaelispor lu

0,3 yani 300 milyon TLside fetönün oluyor senin hesaba göre di mi zeki!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hakkı yiyenler arsız 2019-05-31 19:33:59

İçler acısı bir durum ben de 14 yıldır çalışıyorum ve aynı emine zeybek hanfendinin gelini gibi açılan sınav olmadı ayrıca yılardır memur olamayan hanfendi secime günler kala nasıl memur oldu. Emine hanım en iyi siz bilirsiniz hykukcu olarak 657 devlet memurları kanunu.. Keşke sınav olsaydı kps olsaydı uzaktan örgün eğitimle para ile alal acele beir sertifika ile memur oldu geliniz boşuna iftira atmayın insanlara. Düz lise mezunu olup memur olan arkadaşlar bile var. Emin olun zamanla evrak üstünde acıklanacak herwy cok güzel olucak. Ve siz gercekten bir gün olsun İzmit için ne yaptınız.

Avatar
Ozgur 2019-05-31 19:15:03

Emine emine hurriyeti harcatmayIz bdnce Sen dikkat et

Avatar
Ersoy Kandemit 2019-05-31 19:00:51

Sayın milletvekili sizin meclisteki hangi vekilin neler yaptığını,Kocaeli HALKI için nasıl uğraştığını tüm KOCAELİLİLERİN bildiğini sizlere bir kere daha hatırlatır,halkın oylarıyla seçilmiş bir belediye başkanına saygıya davet eder,belediye başkanı olarak istediği tasarrufu yapabileceğini hatırlatır(hukuka uymak kaydıyla) 2010da İZMİT belediyesinden Başka kurumlara kaç yüzlere işçinin dağıtıldığını Kocaelili Akpye güvenmeyen bir yurttaş olarak HALKIMIZA açıklamanızı diler,bu İLDE İZMİT ÇOCUKLARINA en basit işlere bile girerken sizin partinizin yaptığı Akpye git kayıt ol söylemlerini hatırlatır,ona seçimdir aşkın önünde tartışmaktan konuşmaktan kaçan bir siyasi anlayışı olan bir partinin milletvekili olarak size KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR belediyesinin 6,5 milyar borcu ile bu kadar uğraşmazken gösterdiğiniz tutumun tam Akpye layık olduğunu hatırlatırım!

Avatar
Oğuz 2019-05-31 18:38:40

Fatma kurnaz kadın şeytana papucu ters giydirir kimsenin haberi olmaz

Avatar