banner1046
07 Temmuz 2020 Salı 13:16
Yıldızlı ve Aktaş’a çağrı: Suç duyurusunda bulunsunlar!

MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü bugün MHP Kocaeli İl binasında basın açıklaması düzenledi. Açıklamada konuşan Ünlü, Darıca’da yapılan ihalelerin adrese teslim ihaleler olduğunu açıklayan CHP Kocaeli İl Başkanı Harun Yıldızlı ve CHP Darıca İlçe Başkanı Gökhan Aktaş’a seslenerek şu sözleri kaydetti: “Bir siyasi parti il başkanı belediye çalışmalarıyla ilgili basına açıklama yapıyorsa Cumhuriyet Başsavcılığına giderek suç duyurusunda bulunacak. Laf atarak siyaset yapmayı bıraksınlar. Neden suç duyurusunda bulunmuyorsunuz? Orada emek harcayan insanları neden töhmet altında bırakıyorsunuz. Biz bunu tasvip etmiyoruz. Gidip İstanbul’da İzmit’te yapılan ihalelere baksınlar.”

Son Güncelleme: 07.07.2020 15:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bünyamin @aydın 2020-07-07 17:48:00

vatan haini aktrol... son sözü MİLLET söyler söyleyecek. mart-haziran seçimlerinde Millet son sözünü söyledi yumruğunu beyninize indirdi.Millete Milli İradeye karşı çıkacak daha anasından doğmadı doğarsa da çıktığı yere sokar bu Millet.

Avatar
aydın @Bünyamin 2020-07-07 15:21:12

Sen al % 25 ini sonra seçilen iktidarı seyretmeye devam et. Senin görüp görebileceğin tek şey budur. Sonra kaldığın yerden devam edersin akrtol nakaratına.

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-07-07 17:48:00 @aydın

vatan haini aktrol... son sözü MİLLET söyler söyleyecek. mart-haziran seçimlerinde Millet son sözünü söyledi yumruğunu beyninize indirdi.Millete Milli İradeye karşı çıkacak daha anasından doğmadı doğarsa da çıktığı yere sokar bu Millet.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bünyamin 2020-07-07 13:37:59

istanbulda izmitte ihaleler halkın huzurunda naklen canlı yapılıyor. rüşvetle silah ruhsatı yasadışı iş yapan cia ajanı bahçeli taraftarları vatan hainleri Milletin bağımsız mahlemeleri önünde hepiniz yargılanaksınız

Misafir Avatar
aydın 2020-07-07 15:21:12 @Bünyamin

Sen al % 25 ini sonra seçilen iktidarı seyretmeye devam et. Senin görüp görebileceğin tek şey budur. Sonra kaldığın yerden devam edersin akrtol nakaratına.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kartal41 2020-07-07 13:29:12

aydın ünlü sen bu kadar dürüst isen asla degilsinde sende o zaman niye ankara istanbul için suc duyurusunda bulunmuyorsun o zaman madem biliyorsun

Avatar
Vatandaş 2020-07-07 13:19:31

Suç duyurusunda bulunsa ne olacak ki! Ona da takipsizlik çıkar.

banner1048

banner354

banner1152

banner599

banner820