banner980
16 Ocak 2020 Perşembe 16:47
Yıldırım’dan Kılıçdaroğlu’na önemli dosya!

Cumhuriyet Halk Partisi İzmit İlçe eski Başkanı Selman Yıldırım, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nu makamında ziyaret etti. Adı il başkan adaylığı için geçen ve neredeyse tüm ilçe kongrelerine katılarak zemin yokladığı konuşulan Selman Yıldırım’ın bu ziyareti, başkan adaylığı iddialarını da kuvvetlendirdi. Selman Yıldırım’ın, Kılıçdaroğlu’na hediye ettiği “Muhalefetten Çıkış Yolları” adlı kitapçık ise dikkat çekti. Yıldırım’ın bu önemli dosyayı kendisinin hazırlattığı öğrenildi.



Son Güncelleme: 17.01.2020 08:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kartal 2020-01-17 09:51:04

ben bir IZMITLI olarak bu CHPle liderini gordugumde PEKAKAYI gormus gibi oluyorum

Avatar
gariban 2020-01-17 01:14:52

ilce baskani iken belediye baskani olucam dedin simdi il baskani olmak istiyorsun millet vekili olmak icin o koltuklar basamak degil o kolduklar ikdidara tasimak icin var orasi kurumsal bir yapi yap boz tahtasi degil birde kitapcik hazirlamis sana kadar orda kimse yok yada izmitten kimse yok saniyorsun ama komedi izlet millete aday ol iyi olur

Avatar
Ali 2020-01-17 01:05:29

Ya Selman önce yanında çalıştırdığın işçilerin SSK donu eksik yatırdığın adamların parasını öde sonra soyun bu işlere

Avatar
Bu nedir 2020-01-16 23:12:23

Genel başkanın yanında bacaklarını densizce açmış gülen bu kişimi il başkanı olacak
Chp,de iktidar olmayı kimse düşünememiş deha kitap yazmış genel başkana götürmüş vah CHP ,Genel merkezde ki siyaset bilimcilerine

Avatar
Refakat edin 2020-01-16 23:07:58

Aferin size selmam nerdeydi belediye seciminde birakin bu işleri olmaz olamaz olmamali zaten neden cevresi zayif zaten hee izmit ilcede ders almamislarsa il de hsaplari kesilir o riske girmez

Avatar
VATANDAŞ 2020-01-16 21:52:19

Tanrım ne olur şu CHP ye yardım et.
AKP mi CHP mi belli değil.
AKP ile kim dirsek temasında ise
il baskani olcam diyor.
En iyisi akp ye üye olalım.

Avatar
Kazim 2020-01-16 21:27:41

Hikmet erenkaya hadsizi olacagina selman yildirim yakisir hic degilse partiye ihaneti yoktur suratsizin teki hikmet erenkaya ve partiye ihanet etmistir

Avatar
N.cicek 2020-01-16 21:21:51

Hikmet erenkaya hirsizina sahtekarina kalmasinda kim gelirse gelsin sahtekar hikmet partiyi satan hikmet bu isler takim elbisesine iddaya giripte olmuyor

Avatar
Sen kiimsin ya kendini ne sanıyorsun. 2020-01-16 19:32:16

Sen kendini ne sanıyorsun beee.Kocaeli de İL Başkanlığı sanamı kaldı. Kocaelide İl Başkanlığı sana kaldıysa CHP diye bir Parti olmaz olsun.

Avatar
Bsksen yaa 2020-01-16 17:34:54

şimdi ne anlatmıştır yok şöyle çalıştım yok böyle çalıştım ..Onbin oy fark attırtım.Her mahalleyi gezdirtim sonra yetmedi köy köy dolaştırtim .hee gücümu de goreyim mecliste agirligim olan yerlerde oy artırtım pardon attırtmafim.

banner354

banner820

banner1040

banner599

banner482