banner929
banner887
10 Haziran 2019 Pazartesi 22:16
Yetkileri gidince soluğu Körfez’de aldı
banner919

31 Mart yerel seçimlerinin ardından belediyelerde de görevlendirmeler sürüyor. Bu kapsamda Körfez Belediyesi’nde de çeşitli değişikliklere gidildi. Körfez Belediyesi’nde Evlendirme Memuru olarak görev yapan Orhan Tuna Bilgi İşlem Müdürlüğü’ne, Cevriye Gündoğdu ise İnsan Kaynakları Müdürlüğü’ne atandı. Baran döneminde Temizlik İşlerinde görevlendirilen Bülent Gülal ise bir önceki dönemdeki görevi olan Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğüne getirildi.

Atamalarda dikkat çeken isim ise Serkan Yeğnidemir oldu. Serkan Yeğnidemir Nevzat Doğan döneminde Belediye Başkan Yardımcısı olarak görev yapıyordu. Başkan Fatma Kaplan Hürriyet tarafından tüm yetkileri elinden alınan isimlerden birisi olan Yeğnidemir, Körfez Belediyesi’ne geçmişti. Yeğnidemir Körfez’de kadronun dolu olduğu gerekçesiyle başkan yardımcısı olamadı. Serkan Yeğnidemir belediyede Fen İşleri Müdürü olarak görev yapacak.

Son Güncelleme: 11.06.2019 08:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kafkas54 2019-06-12 12:10:37

Buraya ne yazsakda boş başkan okumiyacak ama körfez liler okur şener başkan beraber yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişirsen sadece 1 dönem kalırsın o koltukta iş yapan körfezi daha uste çıkarıcak hamleler yapman lazımki bir farkın olsun baranın tayfasını ekarte etmezsen seninde sonun olle olur

Avatar
Vatandaş 2019-06-12 08:51:48

Vatandaşın size verdiği oyların hakkını erin yandaş belediyeciliği yapmayın.
Sokaklarda gezin temizliği ve çevre düzenine önem verin körfez yalnız ağdere caddesinden ve mimarsinandan oluşmuyor.

Avatar
Hakkı 2019-06-11 22:29:15

Samimiyetle ve tüm içtenliğimle inancımla söylüyorum geçmiştede akp ye oy verip savunmuş biri olarak bunlar kadar adamcılığın üç kağıdın ali cengizin tavan yaptığı kokuşmuş bir dönem yaşıyoruz, Rabbim herkese hakkını verecek er geç.

Avatar
Ersoy 2019-06-11 12:24:29

İhi

Avatar
Körfezli 2019-06-11 11:50:44

Belediyede görev yapan Bşk.Yardımcısı , Müdür Ve Şef Statüsünde olanlar Gidip Özel Şirketlerde Tüpraş, nuh çimento, Ford Hyundai , Prireeli Kordsa vb İşletmelerde Değil Müdür , Şef ,Kapıcı Dahi Olamazlar

Avatar
Vatandas 2019-06-11 10:37:57

Zamaninda mücahitlerden bağış topluyordu bu feto icin bu adamlar nasil bisey olmuyor her kapi acik bunlara

Avatar
vatandaş 2019-06-11 09:15:46

körfez Belediyesinde memur kıtlığımı koptuda gidip izmitten adam getiriyorsunuz bu adam izmitte görev yapmak istemiyorsa istifa etsin gitsin evinde otursun bu ve bunun gibileri bu belediyelerde hep mesleği boyunca müdür amir olarakmı çalışacaklar ondan sonrada haktan hukuktan riyakattan bahsedeceksiniz.

Avatar
Muhalefet 2019-06-11 08:08:39

Fatma hanım gereğini yapıp akp li ismail baranın yegenin usülsüz atamasını geri aldı.
Ancak körfez belediye başkanı Şener Söğüt partisine hakaret eden,belediyenin arsasını 3 te bir fiyata alan aynı zamanda gider ayak ismail baranın yasal olmayan yollarla mudür yaptıgı Nurdan Zoelueri görevden almamasıda bir hayli düşündürücü?
dün meclis toplantısında iyi partili meclis üyesi serkan yeğdemiri ve ilçe başkanı Ramazan Tunanın oğlunu gündeme getirmiş.Keşke Nurdan Zorluererin usulsüz atamasınıda gündeme getirseydi de bütün korfez bilseydi.
Zaten Akpli yetkililerin tamamı konuya vakıfmış?
Muhalefette vakıf olurdu ki liyakat varmı yokmu kendileri karar verirdi.

Avatar
İsmet 2019-06-11 00:25:07

Ey akp yönetimi, secimde aday cikarmayan ve seçmenlerini akp ye desteğe ikna eden Mhp yönetiminden kimseyi göremiyoruz belediyelerde.Biz bosuna mi oy verdik ? Yine yandaşlarinizi doldurdunuz her tarafa...

Avatar
Teşkilat 2019-06-11 00:21:58

Bir Ak partili olarak Şener Söğütün teşkilatlardan gelen birisi olması nedeniyle ümitlenmiştik.
Ama görünen o ki baran döneminden hıç bir farkı yok?
Sonra reis diyoki neden oy kaybı oluyo liyakatın olmadığı yerde tabiki oy kaybi olur.
Eş, dost ,akraba, arkadaş atamalari ve adamcılık devam ettiği sürece oy kaybı elbette yaşanır.
Reisin sayesinde makam sahibi olanlar unutmayınız biz size değil reise inanıp oy verdik.Siz eğer doğru işler yapmazsanız verdiğimiz oylar haram zıkkım olsun.
Şaibeye bulaşmış isimlerle yollarınızı ayırmazsanız sizde insanların kafasında soru işareti oluşturursunuz?
Bu atamalarla gönül belediyeciluği olmaz bilesiniz!

Avatar
Körfezli 2019-06-10 22:34:14

Zaten körfezde hiç yetişmiş personel yoktu?
Kurtarıcı olarak izmitten transferler yapıyolar?
Baran döneminin başarılı kadroları aynen devam ediyodu?
Haksız ve usülsüz atananlar aynen encümen üyeligine ve satişlara devam ediyo?
Madem baran ve ekibi basarılidıydı baran o zaman devam etseydi!
Baran Başarısızsa Şener Söğüt neden aynı ekiple çalışmakta ısrar ediyo?
Açıkçası körfez kamuoyu bunu çokkkk ama çok merak ediyo?

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328