banner960
16 Ocak 2019 Çarşamba 19:42
“Yan gelip yatmayacağım”

Kocael Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu AKP İzmit Teşkilatına gerçekleştirdiği ziyarette, “Çalışacağız arkadaşlar. Aday değilim diye yan gelip yatmayacağım” ifadelerini kullandı.

GÖNÜL DE ORADAYDI

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu geçtiğimiz günlerde göreve gelen AKP İzmit İlçe Başkanı Ali Güney’e hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdi. Ziyarete AKP İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül de katılım gösterirken AKP İzmit İlçe Kadın Kolları Başkanı Betül Yazıcı, AKP İzmit İlçe Gençlik Kolları Başkanı Aykut Çağlayan ve çok sayıda partili de ziyarette hazır bulundu.

“GÜYA İYİ PARTİ’YE LÜTFETMİŞLER”

Burada konuşan Karaosmanoğlu, “Teşkilatlarımız dirlik, kardeşlik içerisinde dava şuuruyla yolumuza devam ettiği müddetçe hiçbir teşkilat karşımızda olamaz” dedi. Devamında ise CHP’ye eleştirilerde bulunan Karaosmanoğlu sözlerine şöyle devam etti; “Bizimle yarışmak isteyenlerin bir iddiaları, ilkeleri yok. Tek iddiaları Erdoğan, AK Parti karşıtlığı. Yoksa niye İYİ Parti ile CHP yan yana gelsin. CHP gibi Türkiye’nin en eski partisi, yıllarca Kocaeli’de iktidarda kalmışlar ama Büyükşehire aday çıkarmadılar. Güya İYİ Parti’ye lütfetmişler. Ama biz Allah’a şükür Büyükşehirde iyi bir miras bıraktık. Bizim bütün çalışmalarımız ilçemiz üzerinde olacak” dedi.

“12 İLÇEDE DE BAYRAĞI DİKECEĞİZ”

Bu bayrağı hiçbir ilçede indirmeyeceğiz diyen Karaosmanoğlu ekledi; 12 ilçenin 12’sinde de bayrağı dikeceğiz. İzmit’te en yüksek oyu bu dönem alacağımıza inanıyorum. Çalışacağız arkadaşlar. Aday değilim diye yan gelip yatmayacağım. Ben de bu yolda canla başla çalışacağınıza inanıyorum. Ahmet’in Mehmet’in mücadelesi değil. Bu AK Parti’nin güçlenmesi için bir mücadele. Sabırla çalışacağız. Herkese mavi boncuk dağıtılmaz da. Yalama olur. Her isteğe ‘he he’ diyemezsin. Bu bir nöbettir. Nöbetimizi uyanık tutacağız. Mührü teslim edinceye kadar görevimdeyim, her şeyi takip edeceğim. Herkese teşekkür ederim ve yeni ilçe başkanına hayırlı olsun diliyorum.

“ÇALIŞINCA OLUYOR”

Karaosmanoğlu’nun ardından sözü alan Sibel Gönül,”Emek hiçbir zaman zayi olmaz. Keşke diyeceğinize, yapın. Ben partinin kadın kolları başkanı oldum. Bir kadın milletvekili Kocaeli’ne başkan olacak dendi. Ben daha yeniydim. Ama hiç durmadım ve çalışmalara katıldım. 2001’den 2007’ye kadar teşkilatta çalışmalar yaptık. Biz çok büyük bir aileyiz. Bu ailenin gücü bilgisi çok büyük. Yeni kurulu da kutluyorum. Kocaeli bizim davamız ve davamıza sahip çıkacağız. Çıtayı daha çok yukarı çıkarmak için çalışacağız. Çalışınca oluyor” ifadelerini kullandı.

Program sonu, Karaosmanoğlu’na hediye takdim edildi.

Son Güncelleme: 17.01.2019 08:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemal 2019-01-20 07:41:54

Yan gelip yatsan ne olur yatmasan ne olur. Gelmişin 70 yaşına bırakın artık bu işleri. Al torunlarını. Ye iç eğlen . Gez dolaş. 60 yaşında milleti enekli ediyorsunuz, gariban mecburen çalışııyor. Bıktırmayın insanları. 60 dedin mi bırakın . 30/40 lı hatta daha gençlere şans tanıyalım. Ülkeyi birazda onlar yönetsinler. Tabiki tam donanımlı olanlar. Özel sektörde 30/40 kişilik işletmeyi yönetemeyecek kişiler devletin kademelerinde haspel kader maslesef Yöneticilik yapmıyorlar mı???

Avatar
İzmitli 2019-01-18 21:06:24

AKP belediyelerinde israfa,saltanata göz yumdunuz...artık yeter!
bu sefer zar,zor 8 belediye ancak alabilirsiniz.
Yandaşlarınız yüksek maaşlar alıyorlar,altlarında devletin kiralık araçları,ceplerinde devletin lüks telefonları...herşey devletten analarının karnından makam koltuğuyla doğmuş yandaşlar!
İhaleler sürekli yandaşlara veriliyor adalet,hak,hukuk yok...Bu yerel seçimler AKP'nin bitişi.

Avatar
Mert İsmailoğlu 2019-01-17 12:08:01

Hadi be, hadi...

Avatar
Mustafa Bakırcıoğlu 2019-01-17 12:07:37

Ama başkanlığın döneminde de yan gelip yatıyordun sanki, bakıyorum da kentimizi geliştirmek adına lalelerden başka bir şey yok. Nüfus 2 milyonu geçmiş, trafik rezalet, çözüm yok. koskoca fuarımızı belediye yan kuruluşları ve cami ile heba ettin.

Avatar
Halide Sayan 2019-01-17 10:37:22

Kocaeli'nin senden alacağı bir şey yok İbraham dede! Ya senin Kocaeli'den alacağın? Ne düşünüyorsun bu konuda?

Avatar
Gülay Duman 2019-01-17 10:36:18

Arkadaş, ne hırsmış be, ne doymazlıkmış. Bir çekilmesini bilmez mi inasnlar? Ben yapamadım, son 5 yılımı yaşlı ve tombul teyzelerle spor yaparak geçirdim, bu kentin geleceğini aldım demez mi? Çok yazık!

Avatar
Hasan Kalan 2019-01-17 10:33:42

Memleketine tüm sülale efradını da alıp göçmeye ne dersin? İyi bir fikir gibi geliyor kulağa.

Avatar
Vecdi Pars 2019-01-17 10:32:57

Asker de yan gelip yatmıyordu, reyizinin lafı.

Avatar
Hatice Kıncı 2019-01-17 10:05:21

Bu ne hırstır, ne biatçılıktır hırsın karşılığında, anlamadım. Aslında anladım belki bir musluk yakalarım derdi de, ne doymazlıktır. Çok yazık, kocaman kocaman insanlara yakışıyor mu?

Avatar
Halit Haktan 2019-01-17 09:45:57

Koskoca emekli din bilgisi öğretmeni olarak yakıştı mı bir tarafa, değdi n-mi bu kadar ah almaya ibram?

Avatar
Hasan Baki 2019-01-17 09:45:12

De get len, al iki koyun otlat villanın bahçesinde. Onları da kurde kaptırmazsan adam değilim.

Avatar
Musa Sert 2019-01-17 09:44:25

İbrahim, bir çekil...

Avatar
İbraham Dede 2019-01-17 09:44:02

Askerlik yan gelip yatma yeri değildir sözü, recep tayyip erdoğanın askerleriyiz diyenler için de geçerli sanırım. Yan gelip yatarsan o tosuncuklar ne yer ne içer, tabii yatmayacaksın bunu biliyoruz. Kocaeli'nin emekli din bilgisi öğretmenine teslim edildiği güne bir eski Akapeli olarak isyan ediyorum. Sen veya başkası, reyiz gelse oy yok. Kendine %26 alan, emekli ve memura %10 reva gören reyiz bizden değil, ejder meyveli smoothy'dendir.

Avatar
Hasan 2019-01-17 08:32:34

Aman gözünü seveyim sen bişeye karışma malum durum ortada..

Avatar
Levent Yükseler 2019-01-17 00:29:07

Koçum çalışınca oluyor. Tahsin oluyor İsmail oluyor arsalar araziler hatta yat bile oluyor. Emekli din bilgisi öğretmeninin yavruları zengin oluyor. Yaşasan 20 yıl daha yaşarsın ya öteki tarafta???

Avatar
Tamam İbram 2019-01-17 00:26:15

Adlan parçası şimdi askerlik yan gelip yatma yeri değildir sözü. Bundan mütevellit karşınızfa kim varsa dostumdur. Sandıkta görüşürüz aslan...

Avatar
Kandıralı 2019-01-16 21:48:13

Dede torun bak mal mülk vardır şimdi daha önce zar zor geçiniyor dum diyordun dede

Avatar
Çayırovalı 2019-01-16 21:38:55

Hacım birak bu isleri Allahini seversen yürüyüşü bırak siyaseti bırak yeter bu kadar meydanı buz gençlere birakim

Avatar
TAKSİCİLER MAĞDUR 2019-01-16 20:59:23

DİDE LAFINI ÖNCE BİZ ÇIKARTTIK YAYDIK ORDA DURUN BAKALIM HESAS BİZ HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ HARAM OLSUNMU OLSUN HARAM OLSUNMU OLSUN HAKKIMIZI VERMEDİ 8 SENEYE GİRDİK BİNLETCE İNSANIN AHI VAR YARADANA ALLAH CC HAVALE EDİYORUZ TEZ ZAMANDA DUYARIZ İNŞALLAH AMİN

Avatar
Yüzdeelli 2019-01-16 20:00:46

Dede, ne olur sen yat artık. Zaten yıllarca çok çalıştın, yoruldun. Yatmayı hak ettin.

Avatar
? 2019-01-16 20:00:25

Adaylar mal varlıklarını açıklayacaklar mı?

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328