banner1046
banner1117
27 Haziran 2020 Cumartesi 17:17
Vekillerden Gebze’nin il olması için kanun teklifi

CHP Kocaeli Milletvekilleri Haydar Akar ve Tahsin Tarhan Gebze’nin il olması için kanun teklifi verdi. Teklif ile Gebze adında yeni bir il ve Mollafeneri ile Hereke adıyla da 2 yeni ilçe kurulması istendi. Gebze il yapılırsa, iki ilçesiyle birlikte 750 bin kişilik nüfusa sahip olacak. Göç alan bir ilçe olan Gebze’nin nüfusu her yıl 20 bin kişi artıyor.

60 YILDA NÜFUS 18 KAT ARTTI

Kanun teklifinin gerekçesinde şu ifadelere yer verildi:

* Gebze gelişen ekonomisi, artan nüfusu, artan kamu hizmeti ihtiyaçları bakımından il olabilecek potansiyele sahip bir ilçedir.

* 60 yılında ilçe nüfusu 30 bin 412 iken, sanayileşmeye paralel olarak yaklaşık 18 kat artmış ve 2007 yılında 521 bin 291’e ulaşmıştır.

* 2019 yılı sonu itibarıyla ise Gebze’de toplam 382 bin 116 vatandaşımız ikamet etmektedir. Gebze il olması durumunda ilçeleriyle birlikte yaklaşık 750 bin civarında nüfusa sahip olacaktır” denildi.

YILDA 20 BİN KİŞİ

İlçede doğum oranının ölüm oranına göre yüksek olduğunun belirtildiği gerekçede, Gebze nüfusunun yıllık 20 bin kişi civarında arttığı belirtildi.

Kanun teklifinde “Gebze, coğrafi konum, nüfus, sanayi, teknoloji, güvenlik ve kamu hizmetleri bakımından il olmaya hazır durumdadır” denildi. Teklifin yasalaşması halinde Gebze, il olurken; Gebze'ye bağlı Mollafeneri ve Hereke adıyla da iki yeni ilçe kurulacak

SÖZCÜ

Son Güncelleme: 28.06.2020 09:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın @Bünyamin 2020-07-02 10:12:50

Gerçekten bomboş birisin yazılanları okumuyor ya da anlamıyorsun bile, sana cevap vermek bile zamanı boşa harcamakmış bu kesin, zira anlamayacaksın. Ayrıca insanın imanını sorgulama hadsizliğini gösteren senden mi öğrenilecek bu din.

Avatar
Bünyamin @aydın 2020-07-01 00:46:32

evet aktrol. yazdığım son cümlenin kafanın almış olması senin küçük beynin için çoook büyük adım. buna da şükür. imana gel. Allaha tap Allaha kul ol. insana tapma tek adama tapma. unutma firavun son nefesinde Musanın rabbine (Allaha) iman ettim dedi ama Allah son nefesteki tövbeyi kabul etmedi. imana gel gel Allaha tap kula tapma.

Misafir Avatar
aydın 2020-07-02 10:12:50 @Bünyamin

Gerçekten bomboş birisin yazılanları okumuyor ya da anlamıyorsun bile, sana cevap vermek bile zamanı boşa harcamakmış bu kesin, zira anlamayacaksın. Ayrıca insanın imanını sorgulama hadsizliğini gösteren senden mi öğrenilecek bu din.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın @Bünyamin 2020-06-29 13:16:13

Artık ne ile besliyorlarsa seni gelene gidene sataşıp chp fanatikliği yapıyorsun. hayır haberin ne olduğu içeriği bile önemli değil. gelene aktrol gidene aktrol başka bir şey yok. anladık kelime haznen ancak sana ezberletilen kadar da zorlar insan kendini. saldır şimdi aynı kelimelerle, küfürlerle hakaretlerle ya da dur ben özet geçeyim. "Hepiniz hesap vereceksiniz akrtoller, milletimiz size hesabını soracak vs"

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-07-01 00:46:32 @aydın

evet aktrol. yazdığım son cümlenin kafanın almış olması senin küçük beynin için çoook büyük adım. buna da şükür. imana gel. Allaha tap Allaha kul ol. insana tapma tek adama tapma. unutma firavun son nefesinde Musanın rabbine (Allaha) iman ettim dedi ama Allah son nefesteki tövbeyi kabul etmedi. imana gel gel Allaha tap kula tapma.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Gebzeli Manav Yerli 2020-06-28 13:28:08

Gebze olmasa sizler bı hiçsiniz hıyarlar Türkiye de birinci sırada vergi toplamada Gebze açlar siz kendinizi ne sanıyorsunuz en tepedekilerde bile biliyor bi kurtulalım sizden sizi 100 e katlayacağız unutmayın açlar

Avatar
Izmitli 2020-06-28 10:58:23

Olmali tum yatirimlar oraya yapiliyor izmiti bok goturuyor

Avatar
Sebze 2020-06-28 10:14:34

TUZLA il olsun Gebze Tuzla'ya bağlansın!

Avatar
Fener Değil 2020-06-28 10:13:15

Kocaeli'yi, Gebze'yi temsil eden vekiller kendi illerine ait belde adını bile doğru telaffuz edemiyorlar, yuh size....... M O L L A F E N A R İ olacak o.

Avatar
Gebze il ? 2020-06-28 10:06:19

Gebzeli kabzımal hadi ordan

Avatar
Eko 2020-06-28 03:52:04

Yav he he

Avatar
Bünyamin @Gebzeli Manav 2020-06-27 23:26:46

aktrol neden Kocaeli demiyon izmit diyon çünkü İzmiti soyamıyorsunuz.. Gebzenin İl olması için kanun teklifini veren CHP. evet Gebze ilk olmalıdır son derece doğru karar

Misafir Avatar
aydın 2020-06-29 13:16:13 @Bünyamin

Artık ne ile besliyorlarsa seni gelene gidene sataşıp chp fanatikliği yapıyorsun. hayır haberin ne olduğu içeriği bile önemli değil. gelene aktrol gidene aktrol başka bir şey yok. anladık kelime haznen ancak sana ezberletilen kadar da zorlar insan kendini. saldır şimdi aynı kelimelerle, küfürlerle hakaretlerle ya da dur ben özet geçeyim. "Hepiniz hesap vereceksiniz akrtoller, milletimiz size hesabını soracak vs"

Beğenmedim! (1)
Avatar
Gebzeli Manav 2020-06-27 19:02:29

Gebze nın nufusu gündüz 2 milyon yaşayan herkez biliyor kimse inkar edemez onun için bizi derhal şu mezra köy olan izmit ten kurtarın herkez normal gün içi ve hafta sonu yüzde 99 İstanbul a gidiyor oralarda para harcıyor zaten her evde en az 2/3 araba var bizi ALLAH rızası için kurtarın bıktık artık

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-06-27 23:26:46 @Gebzeli Manav

aktrol neden Kocaeli demiyon izmit diyon çünkü İzmiti soyamıyorsunuz.. Gebzenin İl olması için kanun teklifini veren CHP. evet Gebze ilk olmalıdır son derece doğru karar

Beğenmedim! (4)

banner1048

banner354

banner599

banner820