banner1046
banner1117
17 Aralık 2018 Pazartesi 14:08
Ve CHP’nin İzmit adayı; Fatma Kaplan Hürriyet…
Haber: Aysun Özcan Erenkaya

Cumhuriyet Halk Partisi, İzmit Belediye Başkan Adaylığı konusunda kafalardaki soru işaretlerine son verdi. CHP Lideri Kılıçdaroğlu, yapılan çalışmalar neticesinde Kocaeli Milletvekili Fatma Kaplan Hürriyet’te karar kıldı.

İYİ Parti’nin 24 Haziran seçimlerine girememe riskine karşın İYİ Parti’ye geçici olarak geçerek bu partinin tabanının da sempatisini kazanan, kente dair verdiği sayısız önergenin yanı sıra Türkiye’nin de pek çok sorununu TBMM’ye taşıyan, özellikle Emeklilikte Yaşa Takılanların en çok tartışılan konu haline gelmesine öncülük eden Fatma Kaplan Hürriyet’in İzmit Belediye Başkanlığı için adı uzun süredir gündemdeydi. Ancak pek çok kişi bu adaylığa ihtimal vermiyordu. Hürriyet, TBMM’de başarılı işlere imza atan bir vekil profili çizdiğinden dolayı başkan adaylığı noktasında tercih edilmez diye düşünülüyordu fakat Hürriyet, CHP genel merkezinin verdiği bu görevi geri çevirmedi. CHP’den İzmit Belediyesi için Cengiz Çakar ve Nazif Korkmaz dışında aday adayı yoktu. Genel Merkez, yaptığı çalışmalar sonucunda bu iki ismi değil, Hürriyet’in adaylığını tercih etti.

Hürriyet’in İzmit Belediye Başkan adaylığı için isminin, Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun oluruyla 17 Aralık Salı günü (yarın) toplanacak olan Parti Meclisi’ne sunulması bekleniyor.

FATMA KAPLAN HÜRRİYET KİMDİR?

20 Mart 1982'de Çerkezköy'de doğdu. Kocaeli Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden mezun oldu. Kocaeli Barosu'na bağlı serbest Avukat olarak çalıştı. 25. Dönem Kocaeli Milletvekili seçildi. Kadın-Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu üyesi oldu. 26. Dönem TBMM Başkanlık Divanı Kâtip üyesi olarak seçildi. Kocaeli Yüksek Öğrenim Derneği (KYÖD), Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, Atatürkçü Düşünce Derneği, Batı Trakya Türkleri Derneği, Trakya İlleri Derneği, Makedonya Göçmenleri Derneği, Balkan Türkleri Derneği ve İzmir Cumhuriyetçi Avukatlar Derneği üyesidir. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Özel Hukuk Yüksek Lisans Programı'nda Yüksek Lisans Eğitimine devam ediyor. Fatma Kaplan Hürriyet İngilizce bilmekte olup, evli ve Aras adında bir erkek çocuk annesidir.
Son Güncelleme: 17.12.2018 20:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ömer Halis Çelik 2018-12-23 12:22:30

Hiç şans vermiyorum. Cehapenin boş hevesleri.

Avatar
marko 2018-12-20 23:02:27

Tertemiz, pırıl pırıl , adı hiç bir akçeli işe karışmamış muhteşem bir aday... Bugüne kadar CHP kurumsal kimliği benden oy alıyordu... Şimdi Fatma Hürriyet Kaplan oy alacak benden...

Avatar
Şaban Yılmaz @Fatoş 2018-12-19 17:05:18

Saf İzmitli arayıyorsan ,%10 ancak bulursun ,Amaç başka ise o başka.

Avatar
dursun 2018-12-19 03:32:39

İzmit için iyi bir aday Fatma hanim hayirlisı

Avatar
dursun 2018-12-19 03:30:47

iyi bir aday Fatma hanim

Avatar
İzmitli 2018-12-19 00:43:35

Ha Cengiz Çakar. Ha Fatma Kaplan. Nedir yani bu chp liderin cengiz sevdası. Akp'lilere at gözlüğü takmış diyenler. Asıl kendileri at gözlüğü takmışlar. Neymiş efendim cengiz aday gösterilmemiş. Biz oy vermeyiz. Bunu diyenlerde chp'li. Bak sen... Kardeşim. Siz böyle yaptığınız sürece akp her zaman kazanacaktır. Demek ki siz AKP'nin yıkılmasını istemiyorsunuz. Demek ki siz cengiz aday olup kazansında belediyede rant kovalayalım. Çoluk çocuğu belediyeye sokalım düşüncesindesiniz. O zaman akp'li menfaatçilerden ne benzerliğiniz kaldı. Ayıptır ya. Eğer halen ben bu adayı istiyordum. Ama bunu aday gösterdiler diyip oy vermeyecekseniz. O zamanda sonuçlarına katlanırsın. AKP kazandı diyede oturup ağlamaya hakkınız yok. Çünkü sizin gibi hainler yüzünden kazanıyor akp

Avatar
Uğur 2018-12-18 20:45:57

İçimizden Biri Fatma Hürriyet Kaplan

Avatar
alper 2018-12-18 19:43:51

sonunda doğru yolu buldu chp fatma hanıma hayırlı olsun başkanlık inşAllah cengiz bey de yardımcısı olur.

Avatar
Celalettin Ozon 2018-12-18 19:22:23

Rahmetli Ley la Atakan Başkanimizin yerini alacak değerli bir insandır tebrik ediyorum yolu açık olsun

Avatar
Celalettin Ozon 2018-12-18 19:20:26

Rahmetli Ley la Atakan Başkanimizin yerini alacak değerli bir insandır tebrik ediyorum yolu açık olsun

Avatar
H.yılman (stratejist) 2018-12-18 11:23:01

CHP Kocaeli gibi yerde B.Şeh. Adayı çıkaramıyorsa; İyi Parti her siyasi cenahtan oy alabilme kapasitesine sahip eski Telekom Gnl. Md. İbrahim Hakkı ALPTÜRK' ü sahaya çıkarmalı. Elbetteki İZMİT için Fatma Kaplan HÜRRİYET' in aday olması şartıyla; CHP' de İzmit için şu an en fazla oy alabilme kapasitesine sahip Prof. Cüneyt ÖZTÜRKÇÜGİL olmadığına göre; ondan sonra en yüksek oy alabilecek kişi Fatma K.HÜRRİYET olarak çok öne çıkmakta. AKP' de Müh. Tahir AKMAN aday yapılmaz ise; seçimi farklı olarak Fatma hanım' ın kazanacağı yönünde çok kuvvetli araştırmalar mevcut. Doğru isim.

Avatar
Fatoş 2018-12-18 10:19:38

Çerkezköylü Fadime gitsin Tekirdağ adayı olsun.....

Misafir Avatar
Şaban Yılmaz 2018-12-19 17:05:18 @Fatoş

Saf İzmitli arayıyorsan ,%10 ancak bulursun ,Amaç başka ise o başka.

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-12-18 09:04:46

ak parti karıştı beyler...bekleyin cengiz topelden yurdun dört bir yanına seferlerden, otobandan üniversiteye bağlantıya kadar bir çok vaad yolda...

Avatar
Selenay 2018-12-18 08:20:35

Akp ye oy yok bundan sonra oyum chp ye

Avatar
yavuz 2018-12-18 06:52:01

chp budönem akıllı işler yapıyo darıcayıda alma şansı yüksek akp eger orhan pala harici birini koyarsa darıca chp ye hayırlı olsun

Avatar
Pasalı 2018-12-18 01:32:03

Fatma hanımı aday yapmayı en başından birileri zikretti.Ne diye diğer adayların onuruyla zamanıyla oynuyorsunuz.

Avatar
Yaşar kurt 2018-12-18 01:24:00

Hayırlı olsun şimdiden iyi bir secim

Avatar
Orhan 2018-12-18 00:36:44

AKP li..biri özel konuşmada..İzmitti kaybettik dedi.CHP doğru adayla işi bitirir demişti.Fatma Hanım içinde CHL ler yıpratmazsa almaya en yakını o demişti.Pek anlam verememiştim

Avatar
Paşalı 2018-12-18 00:28:27

Cengiz çakar diyenler, bu kişi izmit belediye meclisinde bile sesi çıkmadan meclis uyeliği yaptı, Fatma Hanımın TBMM de yaptığı konuşmalara bakın. BÖYLE DEĞİRLİ BİR HANIMIN ELİ DEĞMELİ İZMİTE. DEĞİŞİM ZAMANI. FATMA KAPLAN HÜRRİYET

Avatar
Mert 2018-12-17 22:48:09

Kocaelispor'a tek destek veren kentin sorunlarını meclise taşıyan biri artık akp ye oyum yok ne hale getirdiniz izmiti bı görün artık oyum Fatma hürriyet kaplan a

Avatar
Ressam 2018-12-17 22:18:50

İzmit alınmıştır. Sıradaki gelsin, Aktroller deliriyor...

Avatar
Kozluk 2018-12-17 22:03:16

akp ye şimdiden geçmiş olsun diyorum daha önce den söyledim 13.0 aklınızdan çıkarın ve büyük şehri bilmem ama ilçelerde çok büyük sürprizler var işte ilk sürpriz AKP nevzat doğanı değil ister se karaosmanoğlu yu koysun izmiti kaybetti sırada kandıra var orada Ercüment Şahin var diğer ilçelerde aday çıktıkça sürprizler olacak

Avatar
Oyyyy yoookkk 2018-12-17 21:59:50

Fatmaya oy yokkk...

Avatar
Yok size oy 2018-12-17 21:59:08

Önce adam gibi aday adayı olacan .. bakem nasıl oy istiyon görelim

Avatar
Nikomedia 2018-12-17 21:45:10

Fatma hanım, İzmite cok yakışacaktır. Çalışkan. azimli, başarılı, alacak gönüllü. Kültürlü. İzmit kazanacak. Fatma hanım kazanacak. Mehmet AliPaşa gel kendi içinden birine sahip çık artık...

Avatar
BağÇeşmeli 2018-12-17 21:35:01

Hayırlı olsun başarılar diliyorum bir kadın olarak leyla atakandan sonra kadın başkanımız

Avatar
Bekirdere41 2018-12-17 21:31:28

Chp de herkesin desteklicegi aday burda sefacilar erenkayacilar var tam isabet olur kaplan her kesimden oy potansiyeli yüksek kocaeli spor taraftarida çok seviyor hayırlı olsun İzmite çok büyük bi özlem var solda yıllardır izmitten baslanip buyuksehirlen devam edicektie Kocaeli solun kalesidir birde birşey daha soyluyum Kocaeli de ittifak zarar verir chp ye

Avatar
Devletini seven 2018-12-17 21:00:41

Kardeşim Akpli olarak oyumuz Ablaya.ya neçin daha bu chpliler neden mızırrdanıyor .o olmadı bu.ne farkeder. Çalışalım.

Avatar
atatürkçü 2018-12-17 20:44:54

bu maya tutar sayın hürriyet başarılar diliyorum

Avatar
İzmitli kemal 2018-12-17 20:02:01

Hayırlı uğurlu olsun... Doğru karar

Avatar
Paşalı 2018-12-17 19:25:17

Cengiz Çakar’a yapılan vefasızlıktır Fatma hanım seçim falan alamaz

Avatar
Kadın 2018-12-17 18:40:20

Fatma hanım cok yakisacak insAllah olur insAllah...O kadar çok calisiyor ki oyle gonul vermis bir kisi ki gurur veriyor insana örnek oluyor...yolunuz açık olsun meclise cok yakistiniz insAllah baskanliga da yakisacaksimiz

Avatar
Cumhuriyet 2018-12-17 18:04:23

Hayırlısı olsun.Chp''den uzun süredir göremediğimiz akıllıca bir hareket.Chp'li teşkilatlar içindeki asalak,menfaat bekçilerinede tavsiyem bir isim üzerinden hemen eleştirilere başlamayın çoğunuz hayal alemindesiniz o hayal alemi İnce ile üzerinize yıkıldı bir an önce üstünüzdeki tozu silkeleyin de şu hanımefendinin kazanması için çabalayın ki kazanma ihtimali yüksek bir aday.Bakın aktoreller bile yorumlarda ağzından köpükler çıkararak kudurmuşlar.Bırakın o olcaktı bu olacaktıyı halkta karşılığı olan İzmitde ki tek isim adayınıza ivedi sahip çıkın ve bu akşamdan itibaren çalışmaya başlayın sayın teşkilat mensupları....

Avatar
Bir bilen 2018-12-17 17:48:49

Sadece bu işin aday ile kazanılmayacağı gerçeğini kimse göz ardı etmesin. Fatma hanım, geçen dönem olduğu gibi, Atatürk'ün partisine yakışmayacak, bir kere bile kürsüde söz almamış, kentte ve kentin sorunlarına karşı duyarsız, çözüm üretmekte yetersiz ve beleş yurt dışı gezilere balıklama atlayan meclis üyeleri ile tekrar yola çıkarsa bence işi çok zor. Fatma hanım seçim kazanmak istiyorsa her biri diğerinden değerli kişileri meclise taşımalıdır. yoksa chp yine avucunu yalar.

Avatar
SADIK AKAR 2018-12-17 17:47:46

Fatma hanıma hayırlı olsun İzmit yakışır

Avatar
İzmitli 2018-12-17 17:41:30

Cengiz abiye yakisirdi ayip eger oyle yaptilarsa

Avatar
Elif Mutlu 2018-12-17 17:33:11

Chp nin derdi secim kazanmak degil belli....Fatma hanim kendi mahallesinden oy slamayip haspelkader milletvekili olmus bir insan....Cengiz cakar gibi bir cevher paetisi degerlendirmiyorsa bu isin icinde bir is var demektir...Fatma hanim attsn inip esege binmek cok komik....

Avatar
ŞENNUR 2018-12-17 17:28:04

GERÇEKTEN İNANILMAZ O ZAMAN ADAYLIK BAŞVURULARI KABUL EDİLMEYECEKTI ATATÜRK ÜN KEMİKLERI SIZLIYORDUR EMINIM ZATEN MİLLETİN VEKİLİ OLARAK SEÇİLEN BİRİ NEDEN İLÇE BAŞKANLIGINA DÖNER ANLAMIŞ DEGILIM ....

Avatar
Nihal Uluer 2018-12-17 17:27:26

Dalga mi geciyirsunuz acaba Fatma hanim kendi mahallesinden oy alamiyan bir insan...Cengiz cakar tum partililerin ve en inemlisi kendi partisinin oyunu alabilecek tek insan biz ve sulalemiz asla boyle bir sacmaligi kabul edemeyiz yaziklar olsun chp diye bir parti kalmamistir Fatma hsnim kendi partisinde deger goren bir insan degildir...Bili bile.laded attan inip esege binmek...guluyorum sadece....

Avatar
izmitli 2018-12-17 17:18:08

cengiz topel havalimanımızı 8 yıldır çalıştırmayı beceremeyen ak parti beceriksizleri düşünsün. hayırlı olsun. varsa yoksa başiskele..alın size izmit...hayırlı olsun

Avatar
Recep Akın 2018-12-17 17:08:10

Yıllardır akpye verdim oyumu. Ben bir pazarcıyım pazara gelenler artık veresiye istiyorlar eve ekmek bilem götüremez olduk yeter.fatma kaplana oy vercem ilkdir bu chpye oy vercem.

Avatar
BAYRAKTAR 2018-12-17 16:57:15

HAYIRLI OLSUN İZMİTE

Avatar
Kartepeli 2018-12-17 16:53:37

Hala akp zihniyetli zatlar var bu kente sahip çıkan bi kadın geliyo sevinmeniz lazım

Avatar
Ahmet öztürk 2018-12-17 16:29:48

Onur kardeş
Cengiz gibi nice arkadaşlar bende dahil haksızlı,ğa uğradık, fakat şu dereyi geçelim
bakacağız çaresine şimdi izmit,i almak var.

Avatar
Onur eren 2018-12-17 16:19:40

Cengiz çakara yapılan haksızlık neticesinde kesinlikle chp ye izmit belediyesi için destek vermiyorum bü güne kadar yaptımız calışmalarda hakkımızı helal etmiyoruz

Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2018-12-17 16:08:08

Oh be,canı gönülden başarılar dilerim değerli milletvekilimize,iktidar partisine ve onun bürokratı gibi davranmaktan çekinmeyen rektöre ve valiliğe el sallıyorum:)

Avatar
ihsan 2018-12-17 16:00:52

Yıllarca MHP ye oy veren biri olarak, ilk defa oyumu CHP li Fatma hanıma severek ve isteyerek vereceğim.

Avatar
Ahmet sarı 2018-12-17 15:42:06

Ak parti İzmit’i kaybettiginin simgesidir egerki Nevzat doğan aday olursa bir ihtimal kaybetmeyenbilir ama yinele zor CHP izmit belediyesini aldı

Avatar
1981 2018-12-17 15:38:18

Ben oyumu fatma kaplan hürriyetten yana kulanacağım vatana millete hayırlı uğurlu olsun

Avatar
Ruşen yilmaz 2018-12-17 15:37:21

Izmit belediyesi AKP ye hayırlı olsun...

Avatar
Oktay 2018-12-17 15:30:53

Fatma hanim ile kazanamaz ise chp birdaha aday cikarmasin.

Avatar
KAPTAN 2018-12-17 15:26:16

Genel seçimde İyi Parti saflarına geçişin mükafatı Genel Başkanı'nın sözünü dinleyen, uslu milletvekili olarak Genel Başkanı tarafından takdim edildi demek ki !

Avatar
Zenci musa 2018-12-17 15:24:13

Zaman ve para kaybı olacak.

Avatar
fenasi @.... 2018-12-17 15:10:37

aktrol

Avatar
Paşalı 2018-12-17 15:09:36

Bunu kenara not edin Değil Fatma hürriyet kaplan kim aday olursa olsun kazanamaz oyum Akpye

Avatar
Ahmet geyveli 2018-12-17 15:08:23

İzmit giddi giyor Hayırlı olsun olsun Hüriyet

Avatar
Ahmet ÖZTÜRK 2018-12-17 14:57:59

BRE İZMİT ALINACAK BAŞKA YOLU YOK
Aday adayı arkadaşlarım gün birleşme dayanışma omuz omuza verme günüdür.
sizlerde gereken yerde olacaksınız.
En sert yanıtı gerekirse sizlerin yerine bizler veririz.
Başarılı olacağımıza eminim.Güneşli günler bizi bekliyor.

Avatar
.... 2018-12-17 14:28:44

Şaka gibi yemin ederim yazıklar olsun Cengiz Çakar ve Nazif Korkmaza yapılan hainliktir bu her neyse inşAllah secilemezsin. ..

Misafir Avatar
fenasi 2018-12-17 15:10:37 @....

aktrol

Beğenmedim! (1)
Avatar
Onur Kahraman 2018-12-17 14:28:38

Bu zamana kadar son seçimler hariç. Oylarını mhp'ye atmış bir seçmen olarak. Bu seçimlerde oyumu Fatma hanıma vereceğim. Hayırlı olsun

Avatar