banner980
21 Ocak 2020 Salı 15:28
Ünlü’den çöp tesisi yorumu:  Anlamsız çıkış yapanlar...

MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü Kandıra’da yapılması planlanan çöp tesisi ile ilgili sorulara yanıt verdi. Tesisin acilen yapılması gerektiğini belirten Ünlü, konuyla ilgili şu ifadelere yer verdi: “Çöp tesisi son derece gerekli bir hamledir. Çöp depolama tesisi acilen yapılmalıdır. Ünlü AKP içinde çöp tesisiyle ilgili tepki gösterenler ile ilgili ise, “Ben MHP’nin il başkanıyım. AK Parti’nin kendi içindeki konuyla ilgili benim bir yorum yapmam doğru değil. Biz Cumhur İttifakı’yız. Ak Parti İl Başkanı görevini yapacak, MHP İl Başkanı görevini yapacak. Sahadayız. Birileri bu birlikteliği bozmaya çalışıyor. Ancak burası bir kale. Zaman zaman anlamsız çıkışlar yapanların yanıldığını göreceksiniz.” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 21.01.2020 19:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kandıralı 2020-01-26 21:36:22

Türkeş yaşasaydı bunları asardı.

Avatar
Yasemin 2020-01-25 17:33:00

Allah'ım sana geliyorum.Şuna bakin yahu!Hala konuşacak agiz varmi bunda sen adamdan yaparim ederim deyipte aldigin parayi vermemek,ve aldigin kafeleri isletmek icin yalakalik yaptigini anlamıyorlarmi zannediyorsun.Ve kendi kendine kaldiginda yada coluk cocugunun yüzüne baktiginda ne hissediyorsun?Fikrini alalım

Avatar
Nilgün 2020-01-24 13:53:25

Adam halen birlikten bahsediyor , beyin damarları yanmış. Biz insanlık diyoruz , çevre diyoruz, adam biz birlikiz bizim dediğimiz olur dior. Mübarek cuma hürmetine diyorum ki Allah var , en büyük ALLAH.

Avatar
ersin 2020-01-22 08:35:24

eşme ye yapsınlar o zaman ÜNLÜ!!!!

Avatar
Hamza Taktımza @Arkadaş 2020-01-21 23:57:11

Kim yerinden alacak bunun sırtı Bohçalı'ya dayalı onu sorarsan bundan fazla ASKP borazanı

Avatar
ÜMİT 2020-01-21 21:10:32

Son çırpınışlar....
GİDİYORSUNUZ...

Avatar
İzmitli 2020-01-21 19:44:45

Kartepeye yapılması uygundur Kandıra'ya Değil !!!

Avatar
Ayhan 2020-01-21 19:26:58

Yahu Allah rızası için bir defada kendi düşüncenizi söyleyin. Bırakın artık şu AKP borazanlığını.

Avatar
Emre çetin 2020-01-21 18:45:37

Önce milletin aldığın parasını ver kalkmış birde çöp fabrikası yorumu yapıyo utanmaz bak işine sen hadi biz kandıralılar olarak istemiyoruz ÇÖP FABRİKASINA HAYIR !

Avatar
Arkadaş 2020-01-21 16:45:55

Yani şunu demek istiyor.Ben akpliden daha akpliyim.Benim nemam ve çıkarlarım var,ben görüntüde milliyetçiyim,aslında esas olan çıkarlarındır..Mhp ye tavsiyem bu insansıyı bu makam da tutmayın,diğer seçimde nal toplarsınız ki sizinde milliyetçiliğinize inanmıyorum oda ayrı mesele

Misafir Avatar
Hamza Taktımza 2020-01-21 23:57:11 @Arkadaş

Kim yerinden alacak bunun sırtı Bohçalı'ya dayalı onu sorarsan bundan fazla ASKP borazanı

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yasin Taşkın 2020-01-21 16:45:15

Gerçekten çok gereksiz konuşuyor.

banner354

banner820

banner1040

banner599

banner482