banner920
banner887
20 Mart 2019 Çarşamba 15:32
Ünlü meğer mitingde AKP’ye rest çekmiş
banner919

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan mitingi sonrası ilk açıklamasını gerçekleştirdi. Ünlü miting alanında yaşadığı kriz hakkında şu bilgileri verdi; Miting alanına gittiğimde protokolde ilçe başkanlarım ve MYK’larım da yer alsın istedim fakat isim listesinde yoktular. Ben dedim ki eğer onlar girmezse ben de girmem.

NEVRUZ KUTLANDI

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan mitingi sonrası basın ile buluştu. İl binasında gerçekleşen basın açıklamasında konuşan Ünlü, “MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan mitingi sonrası ilk açıklamasını gerçekleştirdi. İl binasında gerçekleşen toplantıda konuşan Ünlü, “Bugüne özel Türk milletinin nevruzunu kutluyoruz. Bugün Şırnak’ta bir bomba patlaması sonucu şehit olan askerlerimize Allahtan rahmet, yaralananlara şifa diliyorum” ifadelerini kullandı.

ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR

Çalışmaları hakkında bilgi veren Ünlü, “Bugün MHP broşür ekibi Darıca ilçesinde broşür dağıtarak vatandaştan destek isteyecek. 22 Mart Cuma Kuruçeşme ve Alikahya’da çalışmalarımız olacak. 24 Mart’ta da İstanbul’da Yeni Kapı mitingine katılım sağlayacağım” şeklinde konuştu.

“BÜYÜKAKIN İLE YATIRIMLAR ARTACAK”

Miting hakkında değerlendirmelerde bulunan Ünlü, “Güzel bir miting oldu. Biz MHP il teşkilatı olarak organize bir şekilde katılım sağladık. Saffet Sancaklı aynı gün Kars’ta görevli olması neden işle katılım sağlayamadı. Sayın cumhurbaşkanının seçmen üzerinde çok büyük anlam ifade etti. Cumhurbaşkanlığının yakıştığı bir lider kendisi. Dün de bunu hissettirdi. Kocaeli’ye yapılan yatırımlar AK Parti’nin Kocaeli’yi ne kadar önemsediğinin göstergesi. Eminim Tahir Büyükakın ile birlikte AK Parti’nin yatırımları daha da artacak.” şeklinde konuştu.

YER KRİZİNİ ANLATTI

Protokolde yaşanan yer sorunu hakkında da bilgi veren Ünlü konuya şu şeklide açıklama getirdi; Miting alanına gittiğimde protokolde ilçe başkanlarım ve MYK’larım da yer alsın istedim fakat isim listesinde yoktular.Ben dedim ki eğer onlar girmezse ben de girmem. Daha sonra AK Parti il başkanımız geldi, MYK ve ilçe başkanlarımı içeri aldı. Bize gösterdikleri hassasiyetten dolayı yetkililere teşekkür ediyorum. Bu bize önem verdiklerinin bir göstergesi. Ben tekrardan ak kadrolara teşekkür ediyorum.

ERDOĞAN İLE GEÇEN DİYALOGU ANLATTI

Ünlü, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile aralarında geçen diyalogu ise şu şekilde anlattı; Sayın cumhurbaşkanımız nasılsın dediğinde biz teşekkür ettik. Ben de aynı samimiyetle iki elini tuttum. Sayın cumhurbaşkanımızın iki elini tutarak ülkücüler senin arkanda mesajını verdim.

“ONLAR MİTİNGİ NASIL DOLDURACAKLARINI DÜŞÜNSÜN”

İl Başkanı Ünlü sözlerini şu şekilde sonlandırdı; Orada zillet ittifakından bazı daltonlar. Cengiz Sarıbay’ı ayırıyorum. Onların MHP’lilerle ilgili dışlandığı söylemlerine biz katılmıyoruz. Biz Cumhurbaşkanlığı protokolünü delip A protokolüne girdik. Böyle olmasaydı giremezdik. Onlar önce yarınki miting alanını nasıl dolduracaklarını düşünsün.

.

Son Güncelleme: 20.03.2019 18:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Selim okan 2019-03-22 11:35:28

Dün fetoya beraber yürüdük biz bu yollarda diyen, bugün fetoya veryansın ediyor. Dün hdppkk ile barış süreçleri götürenler bugün hdp ye ateş püskürüyorlar. Bugün mhp ile ittifak yapan akp yarın mhp yede bizi kandırdılar diyecekler. Yıllarca mhp ye vermiştim. Hakkımı helal etmiyorum. İnsan hiç olmazsa bir belediye alır kocaeli de. Dün yerden yere vurduğumuz akp yi bugün tepemizde taşıyoruz. Bozkurt ken kuzu olduk. Benim elim akapeye oy vermeye varmaz. Bende oy kullanmıyacağım...

Avatar
fettah tamince @Kocaelispor lu 2019-03-21 11:01:02

sana yukarıdaki isim yeter bi açıklarmısın ? yüksek bilgilerinden tecrübenden faydalanmak istiyorum o kadar söze hakkım sanırım bu açıklamayı beklemek .. bu arada alayımıza gerek yok elin yumruğunu yemeyen kendininkini balyoz zannedermiş bi kapa çenini az kaldı bak 10 gün sonra mamanınz kesilecek bi kendin müslümansın hemi senn müslümanlüğın çakma bi silkelen

Avatar
adil abi 2019-03-21 10:58:24

bi öyle bi böyle konuşanlara inat #İYİ OLACAK ____ 13 ü rüyanizda bile göremeyeceksiniz.

Avatar
Kocaelispor lu 2019-03-21 10:39:59

Ya bırakın bu işleri esas trol sizsiniz yanında askerimiz şehit olduysa onu şehit edenlerle kol kola girmek nedir kimse beni kandırmadı siyaset ve siyasilerlede işim olmaz ben vatanıma bakarım birbirlerine ters iyi chp hdp saadet bir araya geliyorsa karşısındaki vatanı savunan kim olursa olsun ona oy veririm hür irademle Herşey belli bir adamı devirmek uğruna hdpyle birleşiyor sa partiler herzaman karşısındayım alayınıza HODRİ meydan

Avatar
MİLİYETÇİ 2019-03-21 09:25:46

40 YILLIK ÜLKÜCÜYÜM,MİLLİYETÇİYİM
OYUM İYİ OLACAK

Avatar
sedat 2019-03-20 23:59:07

bi de hele o meydandaki akp bayrakları sana zul gelmedimi birtane mhp bayrağı yoktu üzülmedinmi bu kadarmı paracı oldun bu kadarmı gurursuz ??

Avatar
Cumhuriyet @Kocaelispor lu 2019-03-20 23:44:26

Yahu benim arkadaşlarım yanımda şehit oldu anası Türk Bayrağını elinde tutamadı açılım süreciydi.Oğlum sana kim nasıl yalan söylüyor ya yada sen ne kullanıyorsun.Sen ne diyorsun oğlum ne anlatıyorsun yahu.Ne anlatıyorsun sen hala ya Üniversite okudum senin gibileri savunmak için mi Asteğmen yaptılar beni ona üzülüyorum.Ne anlatıyorsun evladım sen.Sen elinde silahlar ile sana gülerek geçen terörist gördün mü?Ben gördüm evladım açılımda komutanlar ile birbirimize bakıp sinirden ağlıyorduk.Ne anlatıyorsun çocuğum sen ha ne anlatıyorsun pkk peşine takılan akape kuyruğuna takılan akçakallardır anlatma bana hikaye hele hiç trollük yapma.Valiye emir vermeyip şehit kardeşlerimi getirtme benim gözümün önüne ciğeriniz kaç para oğlum sizin gibilerin?

Avatar
4141 2019-03-20 22:58:25

Elimi tuttum felan bu mudur ülkücünün geldiği nokta

Avatar
Kocaelispor lu 2019-03-20 22:33:28

Takma ad dediğin takımın peşine tam 32 yıldır gidiyorum ben sizler gibi çift takım tutanlardan değilim sadece kocaelisporlu yum işinize gelmeyince millete aktrol diyorsunuz Elhamdülillah müslümanım çok şükür Türküm Allah'ıma şükürler olsun sadece KOCAELİSPOR luyum bu vatanıda sizin gibi dansözlere bırakmayacağız Erdoğanı kıskanıyorsunuz çekemiyorsunuz fesatlığınızdan deliriyorsunuz çünki sizde lider yok nereye gitcenizi şaşırdınız Erdoğanı yıkmak için heryolu denediniz en sonunda hdpkk lılarla bile birleştiniz ne yaparsanız yapın boş yine hüsrana uğrucaksınız aaa ama bu hüsrandan sonra bari kemali gönderin Bi kasette ona ayarlarlar merak etmeyin meral projeside tutmadı zaten yazık oldu dsp lideri ve Doğu Perinçek kadar olamadınız adamlar vatan diyor vatan dedikçe zorunuza gidiyor topunuz gelin alayınıza yeteriz Elhamdülillah

Misafir Avatar
fettah tamince 2019-03-21 11:01:02 @Kocaelispor lu

sana yukarıdaki isim yeter bi açıklarmısın ? yüksek bilgilerinden tecrübenden faydalanmak istiyorum o kadar söze hakkım sanırım bu açıklamayı beklemek .. bu arada alayımıza gerek yok elin yumruğunu yemeyen kendininkini balyoz zannedermiş bi kapa çenini az kaldı bak 10 gün sonra mamanınz kesilecek bi kendin müslümansın hemi senn müslümanlüğın çakma bi silkelen

Beğenmedim! (0)
Avatar
Öztütk Bozkurt 2019-03-20 21:29:26

''Ben AkPartiye Fırça atmış gibi yapayım onlar anlamamış gibi yapsın Siz partridaşlarım'da yemiş gibi yapın'' Hey Allahım! Milliyetçilerin düştüğü rezil duruma bakın

Avatar
Kocaelispor lu 2019-03-20 20:10:14

Elhamdülillah işçiyim bir Allahın kulundan menfaaitim yok vatanım için oy veriyorum ülkücüyüm diye geçinen zavallılar gibi ülkücüleri şehit eden askerimize polisimize kurşun sıkanlarla işimiz olmaz işi olanlarlada işimiz olmaz siz bölücülere beraber olup oy verin Allah sizi ıslah etsin

Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-03-20 23:44:26 @Kocaelispor lu

Yahu benim arkadaşlarım yanımda şehit oldu anası Türk Bayrağını elinde tutamadı açılım süreciydi.Oğlum sana kim nasıl yalan söylüyor ya yada sen ne kullanıyorsun.Sen ne diyorsun oğlum ne anlatıyorsun yahu.Ne anlatıyorsun sen hala ya Üniversite okudum senin gibileri savunmak için mi Asteğmen yaptılar beni ona üzülüyorum.Ne anlatıyorsun evladım sen.Sen elinde silahlar ile sana gülerek geçen terörist gördün mü?Ben gördüm evladım açılımda komutanlar ile birbirimize bakıp sinirden ağlıyorduk.Ne anlatıyorsun çocuğum sen ha ne anlatıyorsun pkk peşine takılan akape kuyruğuna takılan akçakallardır anlatma bana hikaye hele hiç trollük yapma.Valiye emir vermeyip şehit kardeşlerimi getirtme benim gözümün önüne ciğeriniz kaç para oğlum sizin gibilerin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çoşkun @Kocaelispor lu 2019-03-20 17:49:24

aktroool

Avatar
Çoşkun @Milli And 2019-03-20 17:48:26

helal olsun lafı tam gediğine koydun

Avatar
Milli And 2019-03-20 16:30:59

Gözlüklü siz Adana mitinginde çay için bibirine giren ittifak üyeleri değilmisiniz hani kuyruğundan ayrılmadığınız Erdoğanı çok üzdüğünüz miting.Hatırlayın mhp ve akape taraftarları atılan çayları arasında paylaşmamıştı ve arbede çıkmıştı.İşte sizin beka sorununuz bu karşılıklı çıkarlarınız.Yazık ya senin insanlığınada yazık herşeyine yazık senin acıyorum sana

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-20 17:48:26 @Milli And

helal olsun lafı tam gediğine koydun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Erkan Sayanoğlu 2019-03-20 16:04:46

25 yıllık ülkücüyüm ve oyumu Millet ittifakına vereceğim.

Avatar
Arkadaş @Kocaelispor lu 2019-03-20 15:56:20

Bana bak iki okka beyninle methiyeler düzüp beylik laflar etme hadi dünyadan haberin yok şu yakın siyasi geçmişe tarihe bak kim kiminle birlikte bir gör yada iftira atma sus sus ki hem günaha girme hemde adam yerine kon ki adamlık ve sizin gibiler uzak kavramlar ama ufakta olsa bir şansın vardır belki.Birde o takma adını sil o adın mazisinde şeref,haysiyet ve onur vardır kirletme!!!

Avatar
Kocaelispor lu 2019-03-20 15:49:18

Bravo başkan it köpek ler umduklarını bulamayanlar içimizden iyiki çıkan çakma lar Allahım sana şükürler olsunki terör örgütleriyle yan yana olmadık herkes yoluna gerçek bozkurtlar bize yeter elhamdülillah

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-20 17:49:24 @Kocaelispor lu

aktroool

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Arkadaş 2019-03-20 15:56:20 @Kocaelispor lu

Bana bak iki okka beyninle methiyeler düzüp beylik laflar etme hadi dünyadan haberin yok şu yakın siyasi geçmişe tarihe bak kim kiminle birlikte bir gör yada iftira atma sus sus ki hem günaha girme hemde adam yerine kon ki adamlık ve sizin gibiler uzak kavramlar ama ufakta olsa bir şansın vardır belki.Birde o takma adını sil o adın mazisinde şeref,haysiyet ve onur vardır kirletme!!!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cumhuriyet 2019-03-20 15:44:21

Palyaço hangi ülkücüler bunlar?Sarayın akkurtları mı yoksa senin altına don bağlanırken ülkücü olan 40 yıllık ülkücüler mi?Çıkarın ne Sarayın soytarısı?Sen ne Türk Milliyetçisisin nede ülkücü sen cebim dolsun gerisi tufan diyen akitin tekisin.Bak palyaço rahmetli Osman Bölükbaşı senin için ne diyor.
Dün Sövdüklerini , Bugün Övenler.
Dün Övdüklerine , Bugün Sövenler.
Göstermişlerdir Ki;
" KÖPEK HER AVCI İLE AVA ÇIKAR "

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328