banner960
16 Temmuz 2019 Salı 12:01
Ünlü: Hürriyet, 15 Temmuz’u üç yılda ancak anlamış
15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla dün, Milli İrade Meydanı’nda Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından geniş katılımlı bir program düzenlendi. Bu programa İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in yanı sıra CHP’li yöneticiler ve İYİ Partililer de katılmıştı. Programda Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşması sinevizyondan canlı verilmişti. Erdoğan konuşmasında CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na yönelik sözler söyleyince Hürriyet ve CHP’liler alanı terk etmişti. CHP’lilerle birlikte İYİ Partililer de alanı terk ederek ortak tepki koymuştu.
MHP İl Başkanı Aydın Ünlü de programa katılan başkanlar arasındaydı. Bu durumu Gazete Barış’a değerlendiren MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, Zillet İttifakı halen devam ediyor. Siyaset uzun soluklu. Siyaset sahnesinde geçmiş dönemde yaşananların bedelini bugün siyaset yapanlar öder. Belediye başkanı hanımefendi sosyal medya hesabında 15 Temmuz gecesi ‘tiyatro’ yazmıştır. Dün ise sergi açıp lokma dağıttırmıştır. Yani 15 Temmuz’u 3 yılda ancak anlayabilmiş. Başka da bir şey söylemeye gerek yok” dedi.

Son Güncelleme: 16.07.2019 15:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sez @Öz İzmitli 2019-07-18 09:46:13

laf söyledi balkabağı.

Avatar
tamer tok 2019-07-17 18:35:29

yalakanın iyisi efendisi osurunca derin nefes alandır....!!!

Avatar
doğan 2019-07-17 08:28:38

kim bu Aydın Ünlü ?
tanıyan varmı !

Avatar
Öz İzmitli 2019-07-17 02:07:29

Burasıda kızıllarla dolmuş soygundan bahsediyorlar chp hala milleti resmii olarak soyuyor hiç bir işe yaramıyacak birini millet vekili yap meclise bile gelemiyecek tıkır tıkır maaş öde bu soygun değilde ne örnekmi al sana örnek Deniz Baykal hangi hizmeti yapıyor şu an aldığı ücret karşılığında

Misafir Avatar
sez 2019-07-18 09:46:13 @Öz İzmitli

laf söyledi balkabağı.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-07-16 20:43:35

Bu konuşan il başkanının partisi Mecliste Akp ile beraber 15 Temmuz 2016yı araştırma önergesini reddedip bir tane fettullahçı bakan ve milletvekili bulamadıklarından utanmayıp milletin yüzüne nasıl bakıyorlar onu anlatsınlar!

Avatar
sez @Haydar 2019-07-16 17:52:59

kendini bu kadar aşağılama haydar biz biliyoruz senin mermer kafa olduğunu.

Avatar
Haydar 2019-07-16 16:57:32

Hay sen diline sahlik Aydın unlu ben bu Chp ye beton kafa dediğimde bana kisiyorlar kardeşim beton kafa

Misafir Avatar
sez 2019-07-16 17:52:59 @Haydar

kendini bu kadar aşağılama haydar biz biliyoruz senin mermer kafa olduğunu.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Chpli 2019-07-16 16:40:23

Darbenin araştırılmasına karşı çıkan AKP ve MHP sizde biliyorsunuz amaç TSK yı tamamen bitirmekti basardınız. Fethullah gülen teröristtir diyen duydunuz u veye afişler de hain olarak gösterdinizmi gösterdiğiniz tekşey TSK askerleri hadi yüreğiniz. Varsa türkiyenin dört bir yanını bütün bilbortları terörist başı fetonun resimleriyle hain diye gösterin

Avatar
asil 2019-07-16 16:16:55

ULAN ÜNLÜ DENEN ŞAHSİYET BİR SUS GEÇMİŞİNİ UNUTMA YALAKALIKTA ÜSTÜNE YOKTUR SENİN

Avatar
Tufan @Cem 2019-07-16 15:19:23

aktrol 15 temmuz şovu rantı bitti. bu topraklar diktatöre ait değil MİLLETE ait.

Avatar
Tufan @CHP'Lİ 2019-07-16 15:17:31

aktrol 17 sene Milleti nasıl soyduğunuzu fetoyla ihanet işbirliğinizi anlat

Avatar
#EYT Lİ 2019-07-16 14:01:41

#15Temmuz' da #EYT'lilerde oradaydı biz yalnız bırakmadık sizi, ama siz yalnız bıraktınız bizi verdiğiniz sözleri yerine gelirin önce satıcılar sizi.#EYT HAKTIR

Avatar
CHP'Lİ 2019-07-16 13:46:47

ADAM DOĞRU SÖYLEMİŞ. GÜNAHIM KADAR SEVMEM AMA YAPACAK BİŞEY YOK. TİYATROMU KURTULUŞ BAYRAMI MI CHP Bİ KENDİNE GELSİN ÖNCE

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-16 15:17:31 @CHP'Lİ

aktrol 17 sene Milleti nasıl soyduğunuzu fetoyla ihanet işbirliğinizi anlat

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2019-07-16 13:25:43

Sn Fatma başkan Alana kamu görevlisi olarak gitti , Kamuyu ,devleti temsil edenler birlik günü olmasını istemediler,
Önce devletin başı gibi, sonra siyasi perti başı gibi .eleştiri şov alanına döndü.
Fatma başkanın yapacağı başka seçenek yoktu. doğrusunu yaptı.

Avatar
ÜMİT 2019-07-16 12:52:27

15 Temmuzu yorumlayacaksınız
Chp ve iyi parti yi kötüleme yeri değil orası.
Darbeyi neden bilmediğinizi önceden ogrenemediginizi

Avatar
Cem 2019-07-16 12:21:20

Sn.Fatma hn. Şuanki takındığınız kimliği seçim öncesi takınsaydınız işiniz çook zordu,unutmayın izmit size her görüşe hitap edeceğinizi düşünerek oy verdi..yaptığınız hoş değildi.

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-16 15:19:23 @Cem

aktrol 15 temmuz şovu rantı bitti. bu topraklar diktatöre ait değil MİLLETE ait.

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328