banner1046
banner1117
banner1189
11 Aralık 2019 Çarşamba 15:07
Ünlü ‘FETÖ kumpası’ dedi!

Hakkında çıkan rüşvet iddialarına cevap veren MHP İl Başkanı Aydın Ünlü: “Karşılaştığımız durum MHP üzerinde oynanan bir oyundur. Bunlara MHP’nin aldırış etmesi mümkün değildir. Bizimle bu konularda çok değişik sınavlarımız olmuştur. 20 yıldır mücadele çizgimiz var. Karanlıktan gelen seslere aldırış etmeyiz. Bir buçuk yıl önce gizli kamera ile çekilmiş, sesli ve görsel olarak olmadığım bir video ortaya çıkmıştır . Gerek aile gerek siyasi hayatımla bağdaşmayan bir senaryo vardır. Devlet Bahçeli’nin evladı ve yol arkadaşı olarak yola devam ettim. Benim bir ilişkim varsa dünya nimetiyle ete kemiğe bürünmüş anım olurdu. Ortada bir tiyatro vardır."

Ortada bir FETÖ kumpası olduğunu iddia eden Ünlü konuşmalarını şöyle sürdürdü: "İl Yönetim Kurulumuz üyesinin basına ve medyaya düşen videosunun ne şahsım ne de partimle bir ilgisi yoktur. Gerek sosyal medyada gerekse basında ismi geçen kişi ve kişilerin ihmal ve istismarları varsa ki vardır, partimizin ilgili kurumlarınca ilgili hükümleri Kocaeli İl Teşkilatı tarafından uygulanacaktır. İl Yönetim Kurulu’ndaki arkadaşlar konuyu  detaylı olarak değerlendirecektir. MHP kurumsal kimliği olan bir siyasi partidir. İlgili kurulları vardır. İncelemenin ardından kamuoyuna gerekli açıklama yapılacaktır. MHP’nin hukuk birimi hem kayıt yapanla hem de bunu medyaya puntolarla çıkan basın mensuplarıyla ilgili de suç duyurusunda bulunacaktır. İncelediğinizde bunu akşam saat altıda  manşetten giren gazetecilere baktığınızda FETÖ ile ilişkisi olanların nasıl puntolar attığını gördüğünüzde MHP Kocaeli teşkilatlarının üzerinde bir kumpasın bir oyunun olduğunu en nihayetinde Kocaeli halkı bilmektedir. Kocaeli halkı nasıl 2011 kaset operasyonunda millete sahip çıktıysa bu kaset operasyonunda da Ülkücülere sahip çıkacaktır. Bu görüntü yerel seçimler öncesinde çekilmiş ve bugünlere saklanmıştır."

VİDEODA NE VARDI?

MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü’nün yaklaşık bir yıl önce bir otelin ruhsatını çıkarttırabileceğini söyleyerek Bahadır isimli bir vatandaştan 30 bin lira para aldığı, ancak ruhsat işini halledemediği halde şahsa parasını geri ödemediği iddiasını barındıran bir video sosyal medyaya düştü. Ünlü tarafından mağdur edildiğini iddia eden vatandaşın MHP İl Sekreteri İzzet Erdem ile il binasında yaptığı özel görüşme şahsi cep telefonundan kayda alındı. Görüntülerde İzzet Erdem’in MHP İl Başkanı Ünlü’nün, isteyene silah ruhsatı ayarlamak için de kurumlarla nasıl işbirliği yaptıklarını, silah ruhsatı karşılığında vatandaşlardan 15 bin lira para aldıklarını itiraf ettiği ortaya serildi.

Son Güncelleme: 11.12.2019 19:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Neslihan 2019-12-18 05:34:20

(2) Erkan Azeri Koray 'a verdi ve 1 numaralı yorumdaki yazdığım çarpık destekler falan derken iş bambaşka bir hal alıyor. Ülkücüler ne yapıyor diye sormuş bir arkadaş. Ben geçen yıl istifa et yazısına şantaj denerek arama kararı çıkartılan ve memuriyetimle oynadıkları , gazetelerde iftira ettikleri o Ülkücüyüm. Bunları durdurmak için geldi başıma onlar ve tam o esnada eşime kanser teşhisi kondu. 2 ay önce kaybettim eşimi ve ne hastalık ne ölüm bu adileri durdurmadığı gibi Gebze Yönetimden birine face sayfamda "ENİŞTE ÖLDÜ EVE RAHAT ADAM ALIYOR MUSUN ?" yazdırdılar. Bunlar fetonun bütün kumpaslarını sizi bunlardan kurtarmaya çalışan Ülkücülere bile kuruyorlar ama suçüstü yapanlara fetocu diyorlar. Bu şartlar altında bunlarla mücadele eden Ülkücüler de var bilin istedim.

Avatar
Neslihan 2019-12-18 05:25:26

(1)Kocaeli 'nin bütün Ünlü Fetocuları için Koto , Kasiad ve KPSS sorularını çalan yurtdışına kaçan arkadaşı için AYDIN ÜNLÜ 'nün basın açıklamaları ile kefil olduğu İzmit 'in malumu iken FETO 'nun ne zoru olacak ki Aydın Ünlü'ye kumpas kursun. Ş.Ceyhan KOTO Bşk. gövde gösterisi yapmak istediği iftar yemeğine teşkilatları göndermiyor ve AYDIN ÜNLÜ ile CHP İl Başkanı beraber adamı karalıyorlar. Sonra dikkat ettiniz mi İP ve CHP'den tık yok bu konuda hatta bir İlçe Bşk. CHP'den destek vermiş bu skandal olaya . Zamanlama ilginç . Aydın Ünlü'nün suçlarını ört bas eden gazeteci A.A harekete geçmiş ve Tahir Büyükakın 'a çamur atmaya başlamış. Daha da ilginci CHP muhalif kanattaki MHP 'ye rüşvet gibi bariz konuda hiç kelam etmiyor ama adeta eski bir intikamı canlandırır gibi yine hem suçlu hem güçlü hallerinde Şemşettin Ceyhan 'a attıkları çamur konusunu canlandırmakla meşgul. CHP ve İP adeta Cumhur İttifakı 'na karşı Aydın Ünlü 'nün ortağı gibi .

Avatar
Ülkücü 2019-12-17 00:15:08

Aydın ünlü senin kendince cüzii bizce büyük bir rakkamdan silah ruhsatı çıkarttığını bizzat mvekili adayınız bir arkadaştan teyit etmiş olduk bedava boş yapma daha fazla

Avatar
İZMİTLİ 2019-12-12 08:35:21

Ülkücülerde ses yok itiraz yok Vatan , Millet , Bayrak sevdası PARA sevdasından öteymiş kimse gidipte İL Başkanlığı önünde Protesto etmedi HDP veya CHP Olsa Ortalık yıkılırdı Yerim sizin Yalancı Vatan sevdanızı Yazıklar olsun Ülkücülüğü bile Beş Paraya sattınız ya Helal olsun size

Avatar
TUĞRUL TÜRKOĞLU 2019-12-12 04:10:23

Ya Şuna inanan var mı Milleti aptal yerine koyuyor Ülkücüleri embesil yerine koyuyor Utanmaz adam

Avatar
Gerçekler 2019-12-11 22:58:06

Bu kent bu sefer tek ses olup bir araya gelebilse bunların hepsi kaçacak delik arar

Avatar
Hikmet 2019-12-11 22:48:48

He..he.. PARAYI ALAN SEN..ortaya çıkınca KUMP AS ..olay öyle doğal AYDIN ÜNLÜ çok mu çok KUR NAZ.

Avatar
Haluk mutfak 2019-12-11 20:54:59

Kumpas şantaj montaj

Avatar
ÜMİT 2019-12-11 19:45:51

FETÖ DEĞIL DIŞ GÜÇLER
HAHAHAHA
KOYUNLARINI KANDIR SEN...
YAPIN YAPIN KANDIRILDIK.
AYNI BO....UN!!! LACİVERTİ

Avatar
İsmail 2019-12-11 18:38:49

Geçmişine bakın hep pislik malı götür sonra fetö kumpası hadi oradan ahlaksız

Avatar
Izmitli 2019-12-11 16:54:29

Sonuc olarak diyorki haraç kesmeye devam. Siz karışmayın diyor.

Avatar
ersin 2019-12-11 16:41:42

zaten ya dış minnaklar ya fetö kesin.

Avatar
Izmit 2019-12-11 16:40:15

Oh çal çirp feto oyun oynadı kumpas kurdu diyor zubuk demiyoki ben çaldim yedim ruşvet aldım demiyor boş konuşuyor boş

Avatar
rıza 2019-12-11 16:11:19

dün yorumumu yazmıştım cevabı ne olacağına dair :)
Arkadaşlar bunların aleyhine olan her şey fetö ve kumpastır aksi iddia edilemez.
Ettiğin an sende fetöcüsün,devletin bug'ını bulmuşlar resmen,halkla dalga geçiyorlar. İşin komik tarafı inandırdıklarını sanıyorlar. Evet inananlar var,kim oldukları da belli :) Neyse ki gerizekalı değiliz.

Avatar
All 2019-12-11 15:45:25

Bahcelinin en buyuk sinavi olacak bu konu

Avatar