banner881
banner887
banner883
13 Mart 2019 Çarşamba 14:10
Üniversite ve otobüste Hürriyet sürprizi!
banner728
Kocaeli Üniversitesi Umuttepe Yerleşkesi’nin önemli bir konuğu vardı. CHP Kocaeli Milletvekili ve Millet ittifakı İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet önceki gün, Umuttepe Yerleşkesinde gençlerle görüştü. Üniversite kantininde gençlerin masalarına misafir olarak hoş bir sürpriz yapan Başkan adayı Hürriyet, öğrencilerin hayalindeki İzmit’i sordu.

MİNİBÜSTE HÜRRİYET SÜRPRİZİ

Kocaeli Üniversitesi öğrencilerinin kentte yaşadıkları sıkıntıları can kulağıyla dinleyen Hürriyet, sosyal yaşamlarını ve bir gün içerisinde İzmit’te neler yaptığını dinledi. Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet, öğrencilerin gözünden İzmit’i ve sorunlarını tek tek not aldı, sunduğu çözüm öneriyle İzmit’i daha yaşanabilir bir kent haline getireceğinin sözünü verdi. Kampüs içerisinde öğrencilerle tanışan Hürriyet daha sonra Kocaeli Üniversitesi öğrencilerinin sıklıkla bindiği Hat-33 No’lu minibüse binerek, öğrencilere bir sürprizi de burada yaptı. Minibüste karşılarında Fatma Kaplan Hürriyet’i gören üniversite öğrencileri özellikle ulaşım ve barınma anlamında yaşadıkları sıkıntıları anlattı.

İNOVASYON MERKEZİ İLE ÜRETİME KATMA DEĞER

Belediye Başkan adayı Hürriyet öğrenci buluşmasından sonra yaptığı açıklamada gençlerin yaşadığı sorunları dinlemenin kendisi için ne kadar önemli olduğunu vurgulayarak, “Ben de öğrencilerimiz gibi Kocaeli Üniversitesi’nde 4 sene okudum ve Hukuk Fakültesi’nden mezun oldum. Şimdi de yüksek lisansım devam ediyor. Onların yaşadığı sıkıntıları çözebilmek için, sorunları bir de onlardan dinlemek istedim. Kuracağımız, İzmit Çınar Gençlik ve İnovasyon Merkezi ile özellikle Kocaeli Üniversiteli gençlerimizin İzmit iş hayatına ve üretimine katma değer yaratmasını hedefliyoruz” dedi.

ÜNİVERSİTELİ GENÇLERE İSTİHDAM İMKANI

İzmit Belediyesi Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet üniversite öğrencilerinin daha rahat bir kentte yaşamalarını istediğini söyleyerek, “İşsiz ve mezun gençlerimize, istihdam sağlanması için sanayi kuruluşları ile işbirliği halinde nitelikli meslek edindirme kursları açacağız. Üniversite öğrencilerinin ve akademisyenlerin barınma ihtiyaçlarını çözmek için İzmit Çınar Yurt yapacağız. Ayrıca öğrencilerimiz için kuracağımız ‘Öğrenci Çamaşırhanesi ile Türkiye’nin dört bir yanından gelen gençlerimizin hayatlarını bir nebze olsun rahatlatmak istiyoruz” şeklinde konuştu.

ÖĞRENCİ KENTE İNECEK, ESNAF BAYRAM EDECEK

Üniversite öğrencilerinin İzmit’te daha rahat ve özgürce yaşamalarının, düzenlenen her etkinlikten faydalanmasının sadece öğrencilere değil İzmit esnafına da önemli miktarda katkı sunacağını söyleyen Hürriyet, “Üniversitemizi kentle entegre ederek her anlarını daha mutlu yaşamalarını sağlamak istiyoruz. İzmit’i festivaller kenti haline getirdiğimizde öğrencilerimiz İzmit’e çok büyük bir değer katacak. Ancak şu an görüyoruz ki, üniversite ile kent işbirliği lafta kalıyor. Bunu tersine çevirmek ve öğrencinin yaşamaktan zevk alacağı bir kent haline getirmek için elimizden geleni yapacağız” açıklamasında bulundu.















Son Güncelleme: 13.03.2019 15:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
üretken 2019-03-14 05:04:19

milletin parasıyla taksisine benzin doldurup oy istemediği için milletin hali ortadayken 2 aylık seçime savurganlık yapmadığı için kendisini kutluyorum.

Avatar
İzmitli 2019-03-13 21:42:01

Millet ittifakının CHPli İzmit Belediye Başkan adayı Av. Fatma Kaplan Hürriyetin daha önce AKPnin de afiş astığı Dolphin AVM karşısındaki dev binaya yaptırdığı giydirme, AKP İzmit İlçe Başkanlığının şikayeti sonrası İzmit İlçe Seçim Kurulunun kararı ile söküldü.

Tek adam yani Padişah veya sadrazamları ne derse o olur...

Akp kendi aşiflerini her yere asabiliyor zaten Devlet onlara çalışıyor...
2023 tede Cumhuriyeti rejimini kaldırıp insanlarıda kendileri kul,köle yaptılarmı yeni bir hanedanlık doğacak,Zaten hanedan gibi yaşıyorlar;
Padişah bir yerden yere giderken en az 3000 kişilik koruma ordusuyla dolaşıyor,helikopterler,makam araçları,koruma araçları,seçim otobüsleri,diğer ilçelerden taşınan insanlar...vs. adım atması sokağa çıkması milyarlık masraf...

Saltanat ve yağmaya devam tabi böyle giderse vatan kalmayacak!

Avatar
Vatandas 2019-03-13 20:00:24

SAYIN IZMIT BELEDIYESI YENI BASKANIM SIZDEN RICAM 89 NOLU HATTA SAAT 6 DA BINIP BIR GELININSANLARIN PARDON KOLELERIN BURAYA NASIL ARABADA ISKENCE CEKIP GELDIKLERINI BIR SAYIT OLUN BIR OTOBUS HATTINI DUZENLEMIYEN ACIZLERDEN BIR SEY OLMAZ

Avatar
Umut 2019-03-13 19:44:51

Umut doğuyor sizleri gördükçe. İnşAllah bu seçim sonrası da umut doğacak içimize. Yoksa böyle bu iktidarla gittikçe sonumuz belli

Avatar
Arkadaş @**** 2019-03-13 18:54:38

Sana da göklerden bir akıl gelmesini temenni ediyorum..

Avatar
Emre 2019-03-13 18:44:38

Hdp ye oy istemek için mi geziyormuş

Avatar
Öğrenci 2019-03-13 17:30:03

Bu Anıl Deniz ve etrafındaki cüruh CHP de olduğu sürece CHP oy moy yok. Memlekette gençlik kollarında çalışıyordum. Bunları gördükçe partiden soğudum. HDPKK sempatizanı bu tipleri CHP nasıl muhatap alıyor anlamıyorum.

Avatar
Çoşkun @Ali 2019-03-13 16:42:51

evet onun için akp herkese herşeye saldırıyor aktrol

Avatar
Ali 2019-03-13 16:19:29

Kedi ulasamadigi cigere míndar dermis.

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-13 16:42:51 @Ali

evet onun için akp herkese herşeye saldırıyor aktrol

Beğenmedim! (0)
Avatar
cem doğru @**** 2019-03-13 15:20:29

Yüce Allahı siyasete karıştırmayın!

Avatar
Çoşkun @**** 2019-03-13 15:19:07

göklerden gelen karar halkı kuru soğana muhtaç edin demedi ama Türkiyey Milleti soyan siz vatan haini hırsızlar vatandaşı kuru soğana muhtaç ettiniz. demekki neymiş siz Allah'ın değil şeytanın pelinden gidiyonuz şeytanın kararlarını uyguluyonuzki Millet aç işsiz. bunlaraı kanuşamıyosunuz Millet düşmanları sizi

Avatar
Çoşkun @izmitli 2019-03-13 14:54:51

hakaret, küfür, terbiyesizlik, başka birşeyiniz yok yolunuz yok

Avatar
izmitli 2019-03-13 14:27:29

hangi parti olduğu hiç önemli değil. hep göstermelik, samimiyetten uzak seçim öncesi şempazelikten öte gitmeyen hareketler. çok aciz bir durum tüm siyasiler için.

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-13 14:54:51 @izmitli

hakaret, küfür, terbiyesizlik, başka birşeyiniz yok yolunuz yok

Beğenmedim! (1)
Avatar
**** 2019-03-13 14:20:46

GÖKLERDEN GELEN KARAR ZİLLET İTTİFAKINA FIRSAT VERMEYECEK İNŞALLAH

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-03-13 18:54:38 @****

Sana da göklerden bir akıl gelmesini temenni ediyorum..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cem doğru 2019-03-13 15:20:29 @****

Yüce Allahı siyasete karıştırmayın!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-13 15:19:07 @****

göklerden gelen karar halkı kuru soğana muhtaç edin demedi ama Türkiyey Milleti soyan siz vatan haini hırsızlar vatandaşı kuru soğana muhtaç ettiniz. demekki neymiş siz Allah'ın değil şeytanın pelinden gidiyonuz şeytanın kararlarını uyguluyonuzki Millet aç işsiz. bunlaraı kanuşamıyosunuz Millet düşmanları sizi

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328