banner1046
banner1117
13 Temmuz 2020 Pazartesi 10:03
Türkkan’a ihraç kampanyası başlattılar!

İYİ Parti Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan, Çakarlı aracıyla emniyet şeridi ihlali yapan kızı Dilara Türkkan ile aynı araçta olduğunu iddia ederek “Tek kusuru var o da paylaşmak” diye savunmuştu. Bu olayın ardından Türkkan’a tepkiler dinmiyor. Kendisine Twitter’da verilen yanıtları da gizleyen Lütfü Türkkan hakkında sosyal medya platformu Ekşi Sözlük’te ihraç kampanyası başlatıldı. Türkkan hakkında partisi bir işlem yapacak mı oldukça merak ediliyor.

İşte Türkkan hakkında Ekşi Sözlük’te yapılan bazı yorumlar:

Son Güncelleme: 13.07.2020 11:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın @Bünyamin 2020-07-13 13:52:39

ısrarcıyım dr gitmeyeceğim diyorsun. şimdi ottrol Ayasofya meselesi oy meselesinden daha üstün bir meseledir. Olay camii değildir. Bir devrin değişiminin sembolüdür. şimdi sen ottrol olduğun için her şeyi akp ve akrtola bağlıyorsun ya bu öyle bir mesele değil yani

Avatar
sinan @Bünyamin 2020-07-13 13:50:06

ahanda bu veriyormuş direk atladı ottrol

Avatar
ersoy 2020-07-13 12:55:41

Akpli vekillerden Fikri ve İlyas bey için de aynı kampanyadan başlasa ortalık yıkılır,nah buraya yazıyorum!

Avatar
Aysu 2020-07-13 11:28:56

Bu vekilin kocaeli de destek verip seçtirdiği söylenen il-ilçe yönetim de aynı vaziyet...meral hanım dolduruşa gelme,kuruluş amaçlarından şaşma..

Avatar
Bünyamin @kamil 2020-07-13 11:23:34

aktrol cümlenin başına tayyip erdoğan adını koy oku. nasıl oluyor...

Misafir Avatar
sinan 2020-07-13 13:50:06 @Bünyamin

ahanda bu veriyormuş direk atladı ottrol

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bünyamin 2020-07-13 11:21:56

tayyip erdoğan ağzındaki baklayı çıkardı. ayasofyayı açıp oy toplamak Millet İttifakını bölüp baskın seçime gitmek. aktroller herzamanki gibi aldıklar54ı emirle saldırıya geçtiler vatan hainleri Millet düşmanları. Millete hesap zamanı geliyor

Misafir Avatar
aydın 2020-07-13 13:52:39 @Bünyamin

ısrarcıyım dr gitmeyeceğim diyorsun. şimdi ottrol Ayasofya meselesi oy meselesinden daha üstün bir meseledir. Olay camii değildir. Bir devrin değişiminin sembolüdür. şimdi sen ottrol olduğun için her şeyi akp ve akrtola bağlıyorsun ya bu öyle bir mesele değil yani

Beğenmedim! (1)
Avatar
kamil 2020-07-13 10:32:16

bu herif ana milleti eleştirsın kendi yaptıklarını göermesin buna kim oy veriyor kim aday gösteriyorsa

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-07-13 11:23:34 @kamil

aktrol cümlenin başına tayyip erdoğan adını koy oku. nasıl oluyor...

Beğenmedim! (2)

banner1048

banner354

banner599

banner820