banner960
19 Temmuz 2019 Cuma 15:19
Taşdemir’den Büyükakın’a, koordinatör tepkisi!
Kocaeli Büyükşehir Belediye Meclisi Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Grup Başkan Vekili Engin Taşdemir, 31 Mart seçimleri sonrasında Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı olarak göreve başlayan Tahir Büyükakın’ın belediyedeki koordinatör atamaları ilgili bir açıklama yaptı. Engin Taşdemir yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, göreve gelir gelmez ilk önceliği güya tasarruf yapmaktı. Belediye bünyesinde ki danışmanların işlerine son verdi. Çünkü danışmanların makam araçları, şoförleri ve maaşları belediyeden ödeniyordu. Aradan 2 ay geçmeden 3 tane koordinatör atadı. Bu koordinatörlerin hepsine çalışma ofisi, makam aracı, makam şoförü ve maaş bağlayacak. Sayın Büyükakın’a sormak istiyoruz; bu 3 koordinatörün danışmanlardan ne farkı olacak? Belediyenin 1 Genel sekreteri, 4 genel sekreter yardımcısı ve 20 tanede daire başkanı bulunmaktadır. Ayrıca yaklaşık 90 tane şube müdürü vardır. Bunun dışında iktidar partisine mensup 48 büyükşehir meclis üyesi ve 11 tanede ilçe belediye başkanı mevcuttur. Toplamda seçilmiş ve bürokrat yönetici sayısı yaklaşık 174 kişidir. Kocaeli genelindeki sorunları 174 kişi çözemiyor da, bu 3 kişi mi çözecek. O zaman daire başkanlarına, genel sekreter yardımcılarına ne gerek var. Aslında Tahir Bey bu yaptığı atama ile, daire başkanları, şube müdürleri ve genel sekreter yardımcılarının yetersiz kaldığı ve işlerini yapamadığını da kabullenmiş oluyor. Ülke ekonomik kriz altındayken, vatandaş çocuğunu okutmak için boğazından kısıp geçim derdine düşmüş iken, işsizlikten dolayı insanlar intihar ederken kamuya ait paraların bu şekilde hoyratça harcanmasına gerek var mıdır? Sırf siyasi kaygılardan dolayı bu tip atamaların yapılıyor olması düşündürücüdür”
Son Güncelleme: 19.07.2019 18:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tufan @Şamil Kafkas 2019-07-20 11:57:16

aktrol... Mllletin parasını yemek için kılıf uydurma. Milletten çaldıklarınızın yediklerinizin hesabını Aziz Milletimize hepiniz vereceksiniz

Avatar
Şamil Kafkas 2019-07-20 11:47:22

Sayın Taşdemir,yönetim i,şlerinden anlamadığın belli oluyor,sana cahilsin demiyorum sadece bilgisizsin.Bizim Gebze'de zaten İbrahim Karaosmanoğlu'nun makamı vardı,oraya koordinatör İbrahim Pehlivan oturacak,senin anlayacağın (0) masraf.Bölgemizde bir kordinatörün bulunması bence çok yerinde bir karar.Diğer iki kordinatöründe çok masraflı olacağını zannetmiyorum.Anlaşılan siz ezbere konuşuyorsunuz,Sn Tahir Büyükakını hiç tanımıyorsunuz,zamanla öğrenecek ve de bana hak vereceksiniz.

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-20 11:57:16 @Şamil Kafkas

aktrol... Mllletin parasını yemek için kılıf uydurma. Milletten çaldıklarınızın yediklerinizin hesabını Aziz Milletimize hepiniz vereceksiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Acaba??? 2019-07-19 20:26:37

Baran döneminde encümen üyesi olduğu halde normal vatandaşa değerinde satılan yeri kendine aldığı ićin 3 te bir fiyatına alan kişiyede tepki koymuşlar mı acaba? Konu basına bile belgeleri ile birlikte yansımıştı. O kişi duyduğumuza gore hala encümen üyesiymiş??? Normal vatandaşa 1000 ila 1200 tl ye satılan yer o bayana 400 tlye nasıl satılabilir?

Avatar
Tufan @Ak partili 2019-07-19 20:26:12

bu arada adını yazmaya neden korkuyorsun köpek. mahkemeler savcılar yargıçlar emrişnizde istedğinizi hapse atıyorsunuz. Ülkem için Milletim için ONUR DUYARIM. .hiç durma. ve artık Milleti soyamıyorsunuz. Milleti bölemeyeceksiniz hepiniz Milletten çaldıklarınızın hesabını Aziz Milletimize vereceksiniz.vereceksiniz.

Avatar
Tufan @Ak partili 2019-07-19 20:19:26

ben öz be öz TÜRKÜM. Türküm diyemeyen tayyip erdoğanın peşinden koşan Türkiyeyi Milleti soyan siz Allahsız akpliler, fetonun suç ortakları, apocu akpliler hepiniz Aziz Milletimize hesap vereceksiniz

Avatar
ersoy kandemir @Ak partili 2019-07-19 18:39:14

Şahıs haklı çünkü HALKIN hakkını yiyene köpek denir bu zatta o manada halkın hakkını yiyenlere ne desin aferin diyecek değil ya,bak dikkat et halkın hakkını yiyen Akplileri kastediyor her Akpliyi değil bence.Bu arada Akp avukatlarına benden de selam söyle bana da dava açabilirler sen de dahil hepsine el sallıyorum,adını yazmayı unutma şikayet dilekçene!

Avatar
Ak partili 2019-07-19 17:52:31

Tufan denen soy sorunu olan kişi sen al partililere nasıl köpek. Akpartili avukatları suç duyurusu için çağrıda bulunuyorum

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-19 20:26:12 @Ak partili

bu arada adını yazmaya neden korkuyorsun köpek. mahkemeler savcılar yargıçlar emrişnizde istedğinizi hapse atıyorsunuz. Ülkem için Milletim için ONUR DUYARIM. .hiç durma. ve artık Milleti soyamıyorsunuz. Milleti bölemeyeceksiniz hepiniz Milletten çaldıklarınızın hesabını Aziz Milletimize vereceksiniz.vereceksiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tufan 2019-07-19 20:19:26 @Ak partili

ben öz be öz TÜRKÜM. Türküm diyemeyen tayyip erdoğanın peşinden koşan Türkiyeyi Milleti soyan siz Allahsız akpliler, fetonun suç ortakları, apocu akpliler hepiniz Aziz Milletimize hesap vereceksiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ersoy kandemir 2019-07-19 18:39:14 @Ak partili

Şahıs haklı çünkü HALKIN hakkını yiyene köpek denir bu zatta o manada halkın hakkını yiyenlere ne desin aferin diyecek değil ya,bak dikkat et halkın hakkını yiyen Akplileri kastediyor her Akpliyi değil bence.Bu arada Akp avukatlarına benden de selam söyle bana da dava açabilirler sen de dahil hepsine el sallıyorum,adını yazmayı unutma şikayet dilekçene!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-07-19 17:22:34

Valla yalan yok ben iyi bir hamle olarak görmüştüm emme o eski sistem gibi sayılarda yardımcı ve şube müdürü olacaksa iptal etsin sayın başkan,tasarruf olamayacak aksine borç batağındaki belediyeler daha kötü olacaktır,bir de belediyelere milyonlarca kira borcu olan işletmeler var mı Seka sahilde özellikle ?

Avatar
Atama??? 2019-07-19 17:11:41

Sn.meclis üyemize sormak lazım?
Baran zamanında meclus üyesiydiniz.
Acaba kimleri ozel kalemden memur müdur yapti baran?
O kadar is bekleyen insan varken bu arkadaşlar hemen memur olmuşlar?
Sn.tasdemir acaba bunları sordu mu ismail barana?
Şimdi yine korfezin meclus üyesi olan engin bey bu konularda da sorular sorup...
Korfezin aydınlanmasına yadımcı olabilir mesela...

Avatar
Tufan 2019-07-19 15:49:57

sayın Taşdemir konu siyasi kaydı değildir. 17 seneden beri tayyip erdoğan 82 milyon Milletin parasıyla akpli köpeklerin beslenmesidir. Milli iradeyi kabul etmeyen Millete Milli İradeye düşman olan tayyip tayyip erdoğan kaybettiği 31 mart seçiminden sonra İstanbul B.şehirde çöreklenmiş İstanbul halkını soyan akp beslemelerine "yerlerinizi terketmeyin" emrini verdi çünkü kendi dönemi dahil 25 senedir yediği milyarlarca Dolarlık İstanbul halkının parasını yiyemeyecekti beslemeleriyle birlikte. Sonuç Milli İradenin yumruğunu yedi. ama vazgeçmedi tayyip erdoğan İstanbul halkını parasını yemek için belediye başkanlarının yetkilerini gasp etmeye çalışıyor. Belediye iştirakleri tamamı akpli keneler tarafından kanı emilmeye halkın parasını hortumlamaya devam etmek istiyor

Avatar
Vatandaş 2019-07-19 15:30:33

Engin ayni zamanda iki dönemdir korfez belediyesi meclis üyesi bildiğim kadarıyla once ismail baran tarafından yasal olmayan yollarla kimleri mudur yapmiş baran.
Hatta barış gazetesindede siz manşet yapmiştinız haberi.
Neden o atamalara itiraz etmemiş?
Sadece sizin aracılığınizla duydu korfez.
Önce onları bir araştırsınlar hatta nir tanesi izmit belediyesine müdür olarak gitmiş?
Diğeri hala köfezdeymiş?
Orada kamu zararı oluşmusmu?
Oluşmamış mı?
Hukukçularına sorup konuları araştırsınlar ki.
O zaman diyelim ki muhalefet bütün yanlış islere itiraz ediyo

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328