banner1019
banner980
19 Kasım 2019 Salı 08:56
Suriyeliler gönderilsin dedi AKP’den ihraç edilecek

AKP Merkez Yürütme Kurulu (MYK) Toplantısı'nda, 24. dönem Kayseri Milletvekili Pelin Gündeş Bakır'ın kesin ihraç istemiyle Merkez Disiplin Kuruluna sevkine oy birliğiyle karar verildi.

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında gerçekleştirilen AKP Merkez Yürütme Kurulu Toplantısı'nda oy birliğiyle alınan kararla, 24. Dönem Kayseri Milletvekili Pelin Gündeş Bakır kesin ihraç istemiyle Merkez Disiplin Kuruluna sevk edildi.

Eski AKP Kayseri Milletvekili Pelin Gündeş Bakır, dün sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Bu sabah Bakırköy’de 3 kişilik aile hayatına son verdi. Evde yapılan incelemede siyanüre rastlandı. Bu son 10 günde yaşanan 3.cü toplu intihar vakası. Milletimiz ölüyor. Suriyelileri Türklerin sırtından indirin artık.Vatanlarına dönsünler. Hiçbirine vatandaşlık verilmesin!" ifadelerini kullanmıştı.

Anahtar Kelimeler:
AKPSuriye
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ttr41 2019-11-19 12:05:34

Ensar devletin kasasına girince ayrım olmuyor. Zaten bunlarınki muhacirlikten çöktü. Saf salak konuşma

Avatar
Hamdi kalkan 2019-11-19 10:56:55

Neden anlamıyorsunuz Artık kimseyi istemiyor bunları lütfen lütfen lütfen gönderin insanlar artık usandı Türkler istemiyor Lütfen Türkleri düşünün bunları gönderin bıktık

Avatar
Mide Asidi @Esnaf 2019-11-19 10:56:04

Gel mideni yıkayalım hemen geçer,limonlu su iyi gelir.

Avatar
Ensar&Muhacır @Selim 2019-11-19 10:33:39

Senin verdiklerinle değil benim verdiğim vergilerle bakılıyor onlar,seninki faiz ödemelerine gidiyor...Gönülsüzlerin ki değil bizim gibi Ensar'ın vergileriyle onlara hizmet ediliyor....Sadaka,zekat nedir senin gibiler bilemez.

Avatar
Eşek Pastırması 2019-11-19 10:30:39

" Milletimiz ölüyor.Suriyelileri Türklerin sırtından indirin artık" ...Ölümler normal, kendiliğinden ölüm değil,salgın hastalık değil....İntiharların sebebi Suriyeli muhacırların intihar edenlerin sırtına binmeleri yüzündenmiymiş a benim pastırmacı bacım?....İĞNEYİ KENDİNE ÇUVALDIZI BAŞKASINA BATIRIN,ACIYI HİSSEDİN SONRA KONUŞUN.SİZİN BAŞINIZA DA SURİYELİ GİBİ BİR OLAY GELSE, komşu ülkeye kaçsanız neler hissederdiniz?....Hadi gönder bakalım Suriyeliyi nasıl, nereye göndereceksin,maçan sıkıyormu,ne tepki alacaksın onlardan ve dünya ülkelerinden? Fiziken mümkün olmayan şeyi Reis Barış Pınarı Harekatıyla Kuzey Suriyede güvenli ölge inşa ederek yapmak istiyor,halen orada savaş var,ölüm riski var.Temizlenmeden olmaz o iş.

Avatar
Esnaf 2019-11-19 10:06:44

suriyelilere agzını açan yanıyor.ne suriyeli aşkıymış arkadaş miğdem bulandı valla

Misafir Avatar
Mide Asidi 2019-11-19 10:56:04 @Esnaf

Gel mideni yıkayalım hemen geçer,limonlu su iyi gelir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Selim 2019-11-19 09:15:22

Doğruları soylemek suç artik.benim verdigim vergilerle bakilan suriyelileri cok seven ve ensar muhacir muhabbti yapan akp liler evinize birer aile alirsaniz memnun oluuruz.ve onlara harcanan para bizim insanimizin ihtiyaclarina kullanilir.

Misafir Avatar
Ensar&Muhacır 2019-11-19 10:33:39 @Selim

Senin verdiklerinle değil benim verdiğim vergilerle bakılıyor onlar,seninki faiz ödemelerine gidiyor...Gönülsüzlerin ki değil bizim gibi Ensar'ın vergileriyle onlara hizmet ediliyor....Sadaka,zekat nedir senin gibiler bilemez.

Beğenmedim! (2)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482