banner881
banner887
banner883
26 Nisan 2019 Cuma 15:22
Siyasiler gitti, Güray oruç duruyor
banner728

31 Mart yerel seçimlerinde İzmit Belediye Başkanlığını CHP’li Fatma Kaplan Hürriyet kazandı. Hürriyet mazbatasını aldığında belediyenin siyasi olarak bilinen üst düzey yönetiminden başkan yardımcısı İbrahim Bulut gibi bazı isimler istifa etti. Siyasetle gelen ve siyasetle görevinden ayrılan isimler arasında Nevzat Doğan’ın ablasının damadı, Belediye Başkan Yardımcısı Güray Oruç’un da olması bekleniyordu ancak Güray Oruç seçimlerin üzerinden yaklaşık 1 ay geçmesine rağmen hala görevinden ayrılmadı. Belediyede aktif olarak görevini sürdüren Oruç’un ne zaman istifa edeceği bilinmiyor.

Son Güncelleme: 26.04.2019 22:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Allah'a havale ediyorum 2019-05-01 14:04:27

Kime şef kadrosu verdiyse kimleri askeriyeden belediye ye aldıysa onlarıda yanına alsın beraber piyasada iş yapsınlar. Timsah göz yaşlarını bıraksın.

Avatar
Gökhan29 2019-04-30 15:33:07

Gerçekten çok yazık şu yorumları yazanlar çıkıp gidin belediyeye kapısını çalın Güray Başkanım çayınızı içmeye tanışmaya geldik diyin bu yazılarınıza utanacaksınız kirli akçeli hangi işte adı geçmiş kimi kayırmış kime ne yapmış bilip bilmeden atıp tutanlar Allahından bulur elbet...

Avatar
Peker 2019-04-28 23:55:54

Herkes yoluna..gebzeye hastaneye md yrd. Olsun..devran döndü...

Avatar
İzmitli 2019-04-28 09:37:26

Bir kez olsun selam verip iki kelime etmediğiniz bir insana sırf siyasi kininizden dolayı hakaret etme hakkını nereden buluyorsunuz. Güray bey şerefiyle, belediyenin hak ve menfaatlarını gözeterek görevini hakkıyla yerine getirmiştir. Biraz insaf ya

Avatar
Mustafa 2019-04-28 08:33:50

Yorumları okudum ve çok üzüldüm.. Biz neden bu hale geldik nedir bu öfke kin nefret. Bir insan hiç tanımadığı sohbet etmediği yolda görse taniyamayacagi bir insana neden bu kadar kin besler.. Söz konusu kişiyi tanımıyorum ama birinin akrabası olması suç mudur? Ben de isyerimde akrabami şef olarak çalıştırıyorum yanlış bir şey mi yapıyorum? Güvendiğim için şef yaptım çalışmasa ona güvenmesen bir dakika orada duramaz.
Yorumlarda şu işi yanlış yaptı veya hiç çalışmadı vs. yazan yok
biraz sevgi ve merhamet lütfen

Avatar
Deniz 2019-04-27 16:36:44

Mükemmel bir kişilik. İzmitli yöneticilere sahip çıkılmalı. İşini doğru yapan insanlara kapısı açık personelle dahi arasına samimiyet çizgisi koyan güray bey değerlendirilmelidir.

Avatar
İlteber 2019-04-27 11:01:28

Yalakalığa başlamıştır çoktan yeni başkana ve ekibine. Tabi birde Nevzat Doğan'nın Fatma hanımdan,damat Ferit'in görevine devam etmesi yönünde isteği de olmuştur.

Avatar
Gültrpeli Sünni 2019-04-26 21:59:51

Sakal bırakmış bir de. İlla kovulacak çünkü eşinin öz dayısının torpili ile başkan yardımcılığına gelecek kadar onurlu görevdedir.

Avatar
Kocaelisporlu 2019-04-26 20:07:39

Kocaelisporlular ile dalga geçen güray.belediyeden ayrılma,sana ızmitte kaldırımları yeşil siyah işi vereceğiz

Avatar