banner922
banner887
banner883
13 Ocak 2019 Pazar 14:55
Sibel Gönül önce sataştı, sonra salonu terk etti!
banner919
Kocaeli Vanlılar Derneği’nin bu sabah düzenlediği kahvaltılı toplantıya siyasi partilerden temsilciler katıldı. Programın en dikkat çeken konukları arasında ise CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet ile AKP İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül de vardı. Sibel Gönül, programa gecikmeli olarak katılınca Vanlılar Dernek Başkanı Gönül’e protokolde Hürriyet’in yanında yer vermek istedi ancak Gönül, Hürriyet’in yanına oturmak istemedi ve birkaç sandalye ötesine geçti. Program devam ederken ilk konuşma hakkı Sibel Gönül’e verildi. Gönül, orada bulunan herkesi şaşırtarak misafir olduğu dernek toplantısında işi siyasete çekip konuşmasında Fatma Kaplan Hürriyet’e sataştı. Gönül, “Kocaeli’de bir milletvekili düşünün seçilmiş ve Ankara’ya gitmiş. Daha sonra belediye başkan adayı olarak İzmit’e geri gelmiş. ‘Ben iktidar olmayayım ama ben kaybetmeyeyim’ muhalefetin bulunduğu durum tam olarak budur” dedi.

“BURASI SİYASET KÜRSÜSÜ DEĞİL”
Sibel Gönül’ün ardından söz sırası Hürriyet’e geçtiğinde ise Sibel Gönül, başka programı olduğunu söyleyip Hürriyet’i dinlemeden toplantıdan ayrıldı. Hürriyet ise konuşmasına Sibel Gönül’e onun seviyesinde cevap vermeyeceğini ifade ederek şu sözlere yer verdi:
“Burası siyaset kürsüsü değildir, burası her düşünceden insanın yer aldığı siyaset üstü yerdir. Sayın Adayın söyledikleri kendini bağlar, asla cevap vermeyeceğim çünkü benim burada bulunan kardeşlerime saygım var. Burada her görüşten insan var ve ben her görüşe saygılıyım. Başımın üzerinde taşımaya hazırım. Biz bu kenti yönetmeye talip olmuşuz, yakamızda hangi partinin rozetini taşırsak taşıyalım herkese eşit biçimde hizmet etme sorumluluğumuz var. Burada kim siyaset yapıyorsa kınıyorum. Biz önce bu kentin sorunlarını konuşacağız” dedi. Hürriyet’in konuşması salondakiler tarafından alkışla karşılık buldu.



























Son Güncelleme: 13.01.2019 16:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deniz sen 2019-01-15 20:13:33

Gonul hanim 2 donem mill3tvekilligi yap5i yanlis hatirlamiyorsam ama bayanin ne bir soru onergesi ne dogru durust bir calimasi var .

Avatar
Musa Sert @Zenci musa 2019-01-15 12:43:17

Zenci Musa, sana Türkiye'den haberler vereyim. Azize Sibel Gönül Rizelidir. Her yere pisleyen üslubunuz ve çamur ağzınız ile konuşurken, bir adayı suç ise Tekirdağlı olmakla suçlarken diğerinin nereli olduğunu da öğren. Rizeli adayın seçmeni seni!!!

Avatar
Musa Sert @Gürcü 2019-01-15 12:39:32

Sibel Gönül, İzmitli değil. Rizelidir ve Hacıhasan Mahallesi'nde oturmuştur. Aday biyografisini iyi analiz etmek gerek. Kardeşlerinin hangi belediyelerde ve ne kadar liyakat usulünde çalıştığını araştırmak gerek. Azize Sibel Gönül'e oy vermemek için o kadar çok sebebim var ki!

Avatar
Ömer @Haklı 2019-01-15 09:53:33

İşte siz ve sizin gibi insanlar bu ülkeyi bölmeye çalışıyor . Gürcü takımı ne demek ?

Avatar
Haklı 2019-01-15 06:49:05

Sibel hanım haklı tamamen.Hürriyet başkan olsa belediyeyi o değil onun izmitteki ağababaları yöneteceği için oy yok gürcü takımına

Misafir Avatar
Ömer 2019-01-15 09:53:33 @Haklı

İşte siz ve sizin gibi insanlar bu ülkeyi bölmeye çalışıyor . Gürcü takımı ne demek ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
MENEKŞE 2019-01-15 01:23:24

SAYIN GÖNÜL İKTİDAR OLMAK İSTEMEYEN PARTİNİN ADAYININ YÜZÜNE SÖLEMİŞ YANLIŞ BİŞE SÖLEMEMİŞ

Avatar
Paşalııı 2019-01-14 15:18:59

Oyumuz Hürriyet e...
Kibir sizin olsun Akp

Avatar
Güven 2019-01-14 14:27:56

Bu nasıl bir habercilik ,Sibel hnm doğru söylemiş programı varsa gitmeyecek mi, geldeyince gelmiş ,git deyince gitmiş Fatma hnm iyi partili olmuş CHP li olmuş hep birilerinin emriyle bir şeyler yapmış şimdi İzmit'i de başkalarının emrileri ile mi yönetecek

Avatar
Ertan Efendi Seni... @Ertan 2019-01-14 09:30:27

Fatma diye hitap ettiğin hanımefendinin biyografisini oku, az edep az saygı ve utanma içerisinde hitabetini düzelt. Fatma dediğin aday, senin cumhurbaşkanının bilmediği şekilde iyi derece İngilizce de biliyor ilaveten, üstelik gerçek bir Lisans mezunu. Yani bir yurt dışı programında İngilizceyi tercüman olmaksızın konuşur, ya siz???

Avatar
Aykut 2019-01-14 09:28:56

Asil Türk bayrağı gibi dalgalanırsın inşAllah Fatma Hürriyet Kaplan sana yakışır o koltuk

Avatar
Cagdas 2019-01-14 04:35:42

Izmitliler icin ve kocaelispor icin fatma hanim diyoruz

Avatar
Anonymous 2019-01-14 01:56:26

Ve Fatma Hürriyet Kaplan başkan olur. Fatma hanımın yaptığı tipik bir AKP li davranışı. Gerçekten şaşırtmadı!

Avatar
saadet 2019-01-14 01:24:48

Sadece izmit'te Hayatımda ilk defa başka bir partiye oy kullanıcım Paşalı Fatma Hanım kararımı verdim .

Avatar
Recep 2019-01-13 23:58:55

Fatma hanım çokçalışın partiye değil şahsa önem veririm sizi izmit de başkan görmek istiyorum saygılar

Avatar
Kadın 2019-01-13 23:48:23

Taraflı haber ne alaka...protokol gelmistir elbet ama haberin konusu yapılan hareket...yapan kisi ve yapılan kisi..akp li chp li olmaları da haber niteligi...ama sibel hanımın söyledigi seyleri anlamadım kendisi de vekil degilmiydi?ne anlatmak istemis ki orda...hoş olmamış kendi acisindan.ne demek istemis niye terk etmis salonu...bir de fatma hanimi yakindan taniyan bir insan olarak da sunu soylemeliyim egosu 0 bir insandır.sibel hanim boyle davranması hoş olnamis baskan oldugunda halkla nasıl iletisim kuracak dinleyecek insaları dinleyecek mi soyleyip gidecek mi elestri duymaya tahammul edemeyecekse yanyana oturmaya bile tahammul edemeyecekse dusunurum baskan oldugunda insanlara karsı nasıl davranacak diye.

Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2019-01-13 21:53:41

Milletvekili olarak bu il için MİLLETİMİZ kimin ne yaptığını çok iyi bilir,PROJELERİNİ MALVARLIKLARINI açıklamalı tüm adaylar!

Avatar
Ekrem 2019-01-13 21:35:22

Fatma Hürriyet meclis üyelerini iyi seçerse oy veririm dalga dümencileri koyarsak oy yok

Avatar
Gürcü 2019-01-13 21:29:30

Sibel gönül izmitli ama kimse tanımıyor. Fatma kaplan Edirneli ama bütün kocaeli tanıyor. Bence izmit fatma kaplan ile yönetilecek ve yönetilmeli. Büyükşehir AKP olunca izmit belediye başkanı fatma kaplan ve izmit hizmet alması çok zor. Başarılar

Misafir Avatar
Musa Sert 2019-01-15 12:39:32 @Gürcü

Sibel Gönül, İzmitli değil. Rizelidir ve Hacıhasan Mahallesi'nde oturmuştur. Aday biyografisini iyi analiz etmek gerek. Kardeşlerinin hangi belediyelerde ve ne kadar liyakat usulünde çalıştığını araştırmak gerek. Azize Sibel Gönül'e oy vermemek için o kadar çok sebebim var ki!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muharrem Alataş 2019-01-13 20:57:50

İZMİT,E Fatma hürriyet Kaplan yakışır.YOLUN AÇIK OLSUN BAŞKAN.

Avatar
Kartepeli 2019-01-13 20:52:10

Bunlar acaip simardi ve akp eski akp degil artık herkesin burnu bir karış havada ama bu milleti kimse keriz yerine koymasin??

Avatar
büyükşehir 2019-01-13 20:25:14

len ne biçim insanlarsınız siz sibel hanım konuşmuş boku atmış ama cevabı dinlececek kadar yürkli olamamış işte budur iktidarın şu anki durumu burnu büyük herkesin tepesinden bakan bir durum yani diyorki siz seve seve bana ıy vereceksiniz haydi koyunlar haydı penguenler haydi verin sibel hanıma oyunuzu yarın siz makamına çıkmak için aylarca yol beklersiniz bugün bunu yapan yarın arşu alada sanır kendini ....

Avatar
Toprak 2019-01-13 20:02:11

Valla sanki başkan neyki arkasından gelecek olan Sibel hanım ne yapacak bu kadar büyüklük yapmayın akp li arkadaşlar memleket sadece size ait değildir her vatandaş illaki sizin görüşünüz den olacak değildir akp li olupta düşük model arabaya binen kaç kişi vardır israftan kaçıyoruz diyorsunuz lüks jipler arabalar villalardan geri kalmiyorsunuz ALLAH tan muslumaniz olmasak ne yapacaksınız çok merak ediyorum Sibel hanım insalara satasarak puan kazanamazsiniz

Avatar
Cömert 2019-01-13 20:01:46

Eyyy akp eyy gönül size yakiscak böle komplekstir.tutustunuz çok feci eee ne derler bu devran hep böyle sürüp gitmezki sen de solacaksin günün birinde

Avatar
Gamze 2019-01-13 19:32:58

Herkes seviyesini ortaya koymuş. Tebrikler Fatma Hanım.Yaninizdayiz!

Avatar
Ertan 2019-01-13 18:47:35

Egoyu Fatma hanıma sorun kendini beğenmiş Tekirdağ lıya oy yok.çöpe atarım yine Fatmaya oy vermem

Misafir Avatar
Ertan Efendi Seni... 2019-01-14 09:30:27 @Ertan

Fatma diye hitap ettiğin hanımefendinin biyografisini oku, az edep az saygı ve utanma içerisinde hitabetini düzelt. Fatma dediğin aday, senin cumhurbaşkanının bilmediği şekilde iyi derece İngilizce de biliyor ilaveten, üstelik gerçek bir Lisans mezunu. Yani bir yurt dışı programında İngilizceyi tercüman olmaksızın konuşur, ya siz???

Beğenmedim! (0)
Avatar
İYİ PARTİLİ 2019-01-13 18:36:27

Yanındayız izmitin kurtarıcısı HÜRRİYET KAPLAN

Avatar
Devletini seven 2019-01-13 18:06:50

İşte AKP bizi kandıranlar.işte CHP her zeman olduğu gibi.lütfen çok değerli sevgili kardeşlerim biraz cemaatlere camilere yakın olun.

Avatar
Onur 2019-01-13 17:34:19

VAllahada Billahada bugüne kadar mhp'ye oy vermiş bir ülkücüyüm. Bu seçimlerde mhp'nin akp'yi desteklemesine olumlu bakıyordum. Ta ki dün akp'nin belediye başkanlarının açıklanmasına kadar. Sibel Gönül denen seviyesiz kadın. Kocaeli Milletvekili olduğu halde Bugüne kadar bı şehre en ufak bir katkısı olmamıştır. Evden meclise. Meclisten gezmelere dolaşıp duran. Parti üyelerini bile kaale almayan bu kadına oy vereceğimizi düşünenler yanılır. Bir ülkücü olarak. Sol görüşlü bir parti olan Chp'ye gün gelecek oy vereceğimi söyleselerdi inanmazdım.
Ailece oyumuz Fatma hanıma.

Avatar
Murat 2019-01-13 17:30:48

Eski bir akpartili olarak oyum hürriyet hanıma

Avatar
Yusuf Başkan 2019-01-13 17:07:15

AKP adayı Sibel Hn. Şimdiden yapacağını yapmış. Evveli neki sonrası ne olsun. Sibel Hn. Şimdiden kaybetmiştir. Fatma Hn milletvekilliğini başarı ile yaparken hizmet için belediye başkan adayı olmuş ve bu konuda da başarılı olacağını göstermiş. Kendisini tebrik ediyorum

Avatar
Akpli 2019-01-13 17:03:29

Barış gazetesi fatma hanıma çalışıyor günledir takip ediyoruz

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2019-01-13 17:01:12

TÜM SİYASİLER Bİ SAĞLAM BASIN..MİLLETİ AŞAĞILAYARAK Bİ YERE VARAMASSINIZ.CANLILAR..DOĞAR..YAŞAR VEDE ÖLÜR.

Avatar
Hasan 2019-01-13 16:57:23

Herkes kalitesini ortaya koymuş Fatma Hürriyet Kaplan diyorum

Avatar
Bu sefer uyanın 2019-01-13 16:46:25

Genel anlamda akpartiyi destekleyen bir İzmitli olarak izmit beledyesi için ailecek hürriyete destek vereceğimizi belirtmek isterim . Bu olayla alakalı değil . Fatma hanımın yıllardır siyasi arenada bir vizyonu var . Sibel hanım ise ortaya yeni çıkmış , sırf bayan adaya rakip olması için çıkarılmıştır . Akp ortaya su bidonu koyup aday gösterse bidona oy verecek hale geldik . Artık uyanalım . Belediyecilikle siyasi görüşümüzü bukadar fazla içiçe sokmak bize zarar verir. Sibel hanım kimdir Allah aşkına .

Avatar
Vatansever 2019-01-13 16:39:40

Bu konuşma doğru ise egolu bir insana benziyor AKP başkan adayı.Bu karakterle AKP ye zarar verecektir.Gerçi benim için dert değil. Hemşehrim Fatma hanıma oy vereceğim.Halk ile birlikte sempatik bir bayan. Kılıçdaroğlu yıllar sonra nasıl bir doğru karar verdi ala şaşkınım

Avatar
Sercan DEMİRCAN 2019-01-13 16:33:27

Sibelcim sen bu koltuğa bu ukalalıkla biraz zor oturursun sizin zihniyetiniz çürümüş siz siyaseti ona buna sataşmak olarak görüyorsunuz

Avatar
İşçi Eyt Li̇ 2019-01-13 16:30:38

Sibel hanım ne yapmış kocaelinde 0 hatırlamıyoz kocaelinde ama hürriyet hanım köylünün yanında işçinin yanında Eyt nin yanında kocaelisporun yanında halkın işinde kısacası bizden biri İZMİT Bld başkanlığı yakışır şimdiden hayırlı olsun Allah yardımcı olsun.

Avatar
TAYYİP 2019-01-13 16:18:42

Onu bunu bilmem ben vergi veren bir bireyim.ilk secimlerde ıy verdim ama asalakların oyuna talip olanlar la benin işim olmaz uyandık .

Avatar
Zenci musa 2019-01-13 16:17:52

Bu kadar saçma bir haber görmedim. Sibel hanımı haber yapmışsınız, En çok fotoğraf Tekirdağlı bayana ait. Reklâm i dürüstce yapın

Misafir Avatar
Musa Sert 2019-01-15 12:43:17 @Zenci musa

Zenci Musa, sana Türkiye'den haberler vereyim. Azize Sibel Gönül Rizelidir. Her yere pisleyen üslubunuz ve çamur ağzınız ile konuşurken, bir adayı suç ise Tekirdağlı olmakla suçlarken diğerinin nereli olduğunu da öğren. Rizeli adayın seçmeni seni!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2019-01-13 16:17:42

yarası var ondan alamıcak ya başkanlığı kocaeli elden gitti geç kaldılar

Avatar
Ali Bulaç 2019-01-13 16:11:39

Bir Vanlı olarak ve tarafsız kimliğim ile oradaydım. Sibel Gönül gerçekten yakışmayacak tavırla konuşma yaptı siyasetin çirkin yüzünü sergiledi direkt diğer aday Fatma Hanıma sataştı. Ardından çıktı salondan. Bu alçakça ve ahlaksızca hareketin karşılığı olacaktır sandıkta.

Avatar
Bako 2019-01-13 16:10:54

Fatma Hürriyet Kaplan oylar sana

Avatar
ESKİ AK PARTİLİ 2019-01-13 16:08:20

AK PARTİYE OY VERMEYİN ŞARLATANLAR ŞIMARDILAR ONUN İÇİN OYUNUZU YA CHP YE YADA HDP YE VERİN 1000 TANE OYUM OLDA ARTIK BUNLARA BİR TANESİNİ VERMEM

Avatar
görkem 2019-01-13 15:54:08

sibel gönül kendini çok beğenmiş birisi.akp ye sağlam bir tokat vuracağız seçimlerde

Avatar
Hakan 2019-01-13 15:52:15

Sibel hanım doğru demiş M.vekili olmuşun iki tane resmi adayın var gelmişim bir ilçeye belediye başkanı olmuşun İzniyle ne bağlanyın var yarın eşinden ayrılsan bir tane akraban yok izmitte bence Tekirdağ belediye başkan adayı olmalıyfı

Avatar
Zeynep 2019-01-13 15:37:25

Biri kibarca Sibel Hanıma , sayın Binali Yıldırım’ın adaylığını nazikçe hatırlatabilir mi? Nasıl bir analiz yaptığını buradan okusun bir de...

Avatar
Eda 2019-01-13 15:33:01

Dakika bir gol bir .. Düzey ortada.. Fatma Hanımı daha fazla desteklemeli , İzmit’li olarak elimizi taşın altına koymalıyız. Kimlerle mücadele edeceği belli. Yanınızdayız Sayın Hürriyet.

Avatar
RUHİ 2019-01-13 15:25:49

VAllahi fatma hanim bu sibeli çıtır çıtır yer sibel önce saygıyı öğrensin

Avatar
eyüp 2019-01-13 15:19:47

sayın basın bence siz taraf tutuyorsunuz hiç kusura bakmayın böyle basın olmaz
oraya gelen bütün protokolun resmini yayınlamanız gerekir .sonuçta bu bir dernek toplantısı .bu dernek chp nin dernegi değil.

Avatar
Mahmut 2019-01-13 15:19:42

Sibel Gönül hic kimseyi şaşırtmadı. Sadece sizin gszete şaşırmış. Birakin tek tarafli haber yapmayı artik.

Avatar
Yeliz 2019-01-13 15:10:42

Sen iki dönem milletvekili oldun Kocaeli ye İzmit’e ne yaptın ilk kez CHP ye Fatma hanım için oy vercem egolu Gönül

banner846

banner820

banner354

banner482

banner926

banner599

banner921

banner328