banner920
24 Haziran 2019 Pazartesi 14:45
Şevki Yılmaz’dan seçim sonrası AKP’lilere çok ağır sözler!
banner944
Bu ülkenin kurtarıcısı ve kurucusu olan Mustafa Kemal Atatürk’e karşı sözleri nedeniyle geçmişte hakim karşısına çıkan, AKP Kocaeli Milletvekili Mehmet Akif Yılmaz’ın babası, AKP İzmit İlçe eski Başkanı, Sakarya Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Nedim Arsal’ın kayınpederi ve benzeri görevlerde olan pek çok ismin yakını, eski Refah Partisi Rize Milletvekili ve eski Rize Belediye Başkanı, Yeni Akit yazarı Şevki Yılmaz; 23 Haziran seçimlerinin AKP tarafından yüksek oy farkıyla kaybedilmesi sonrası açtı ağzını, yumdu gözünü. Zaman zaman partisine uyarılarda bulunan, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın yanlış bilgilendirildiğini, yanlış yönlendirildiğini kimi konularda dillendiren Şevki Yılmaz, seçimin kaybedilmesini AKP’li kimi teşkilat, bakan, başkan ve belediyelere bağladı.

EYT KONUSUNDA UYARMIŞTI

İktidar partisi tabanında parti mensubu isimleri eleştirenlerin bir tabiri vardır. “AK Parti içindeki AKP’liler” derler. Yılmaz da eleştirilerinde bu söylemden yararlandı. Yılmaz, bu teşkilat ve isimlerle ilgili, “AKP’li hesabiler ve kriptolar”, “Dalkavuklar” gibi ifadeler sarf etti. Yılmaz, başlangıçtaki yönetim anlayışına geri dönülmesi gerektiğini savundu. Cumhurbaşkanı’nın yanıltıldığını seçim sonrası açıklamasında dillendiren Şevki Yılmaz, benzer bir ifadeyi 31 Mart seçimleri öncesi EYT konusunda dile getirmiş, bu konuda çözüm olmasa seçimin kaybedileceğini aktarmıştı. Şevki Yılmaz, bu konuda “EYT’nin seçimden sonra da avukatı olacağım” demiş ancak bu sözünü yerine getirmemişti. Erdoğan’a yazdığı mektup da dikkate alınmamıştı. Şevki Yılmaz’ın bu serzenişinden görülüyor ki bir zamanlar AKP’nin akıl hocası olan Şevki Yılmaz, artık dikkate alınmayan isimler arasında!

İşte Şevki Yılmaz’ın noktası virgülüne o açıklaması:

(Not: İmla hataları şahsına aittir”

“Bismillahirrahmanirrahıım

Seçim sonuçlarında hepimiz ders çıkarmalıyız!

Ak Partisi içindeki AKP’li hesabiler ve kriptolar bu seçimin tek galibidir!

Aldırttıkları yanlış kararlarla, hatalı stratejilerle bilerek Cumhurresimizi yanıltmışlar! Ve gerçek dostları olan hasbileri etrafından uzaklaştırarak yanlızlaştırmışlardır!

Ayrıca;

İsraf, vurdumduymazlık, lüks, şatafat, gösteriş, kibir, enaniyet, ehliyetsizlik, meşveretsizlik, adaletsizlik,rant ve yolsuzluk hastalığına yakalan bazı teşkilatlarımız,Belediyelerimiz ve Bakanlıklarımız, bazı başkan ve bakanlarımız bu neticenin baş sorumlularıdır! Ve hesab vermelidirler!
Onlarda zerre kadar utanma ,haya, vicdan ve merhamet varsa hemen istifalarını Cumhurbaşkanımıza sunmalıdırlar!
Eğer 2023 yılında hezimetin büyüğünü yaşamak istemiyorsak tamamen tabanın hasbi kadrolarıyla yolumuza şevkle azimle yılmadan devam etmeliyiz!
Tankın önünde vucudünü siper edecek kadar sadık Tabanımıza danışılmadan yapılan Tavan atamalarından vazgeçmeliyiz!
Ak hareketinin başlangıcındaki başarısının anahtarı olan
“ Kollektif Akılla Yönetim” anlayışına acilen dönmeliyiz!
Beraber yürüyüp, beraber ıslandığımız kader arkadaşlarımızla kucaklaşmayı,barışmayı ve birleşmeyi mutlaka başarmalıyız!
Rabbımız Allah, liyakatsız, ehliyetsiz emniyetsiz ve sadakatsız kriptocu hesabi Dalkavuklardan uzak eylesin.Ve emin, ehil ve sadık uyarıcı hasbi dostlarla başlayacak yeni bir yönetim dönemini lütfetsin! Amiin”

Son Güncelleme: 25.06.2019 08:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
erdoğan midilli 2019-06-25 18:12:58

23.haziran istanbul seçiminin galibi chp değil,hdp tir.akp neden kaybetti birkaç cümle sayın cumhurbaşkanını etrafındaki dalkavukluk yapanlarının haddi hesabı yok.mesela bütün halkımızın kullanımında olan elektrik faturası 100.00tl gelirse tüketim 100.00 tl de okuma parası ,trt payı ismini bile telaffuz edemediğimiz bir sürü vergi nedir bu rezalet vatandaş köprülerden geçecek mecburiyyet yüksek fiyat veya ceza nedir bu rezalet cumhur başkanımıza bunları anlatacak veya gündeme getirecek bir müslüman yokmu.saygılarımla erdoğan midilli

Avatar
Tufan @Mücahit yılmaz 2019-06-25 12:12:20

akpyi çok iyi tarif ettin. AMİİİN diyorum

Avatar
Ismail 2019-06-25 12:08:37

derince teşkilatının ak partinin ilk 200 üyesinden birisiymişimdir o günden bu yana ne bir toplantıya davet ne bir istişareye davet edildim. 2 ay öncede istifa ettim

Avatar
ender 2019-06-25 09:59:15

Kardesim bu millet krizden bikti ve de bu akplilerin yalanlarindan.olay bu

Avatar
Şefko 2019-06-25 08:37:02

Sefki nedir bi isyanin maman mi kesildi yillarca başiskeledeki kocaelideki belediyeleri yadıniz sömürdünüz talan ettinız milletın kanını emdiniz haramzadeler namaz niyazla milletin halkkıni yediniz yeter artık defolun gidin bu ülkeden arabistana godin saraylarda yaşayin

Avatar
Mücahit yılmaz 2019-06-25 03:07:57

Kâfirler zındıklar münafıklar şeytanlar şeddatlar gavurlar istemese de Allah nurunu tamamlicaktir. Tuzak kuranların en hayırlısı Allah dir bekle gör

Misafir Avatar
Tufan 2019-06-25 12:12:20 @Mücahit yılmaz

akpyi çok iyi tarif ettin. AMİİİN diyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Devletini seven 2019-06-25 01:07:54

Hocam azına sağlık çok güzel okudun.kavuyu peşkeş çektilerse şayet Kim kimler ihaleleri yüksek fiyatlara almışlar.açıklayın. ve partinin kapısına demiyorum çevresine bile sokmayın.yoksa yeminle bir dahaki cumhur seçimlerinde avcumuzu yalarız.ondan sonra.seçimde hırsızlık oldu deriz.chpnin.hep söylediği kelimeler.demek kim böyle derse seçim kaybediyormuş

Avatar
Hüseyin YUSUF 2019-06-24 22:28:28

Değerli hocam. Affınıza sığınarak ifade etmek isterimki fiili dua tamamlanmadan kavli duaya geçilmez. Sürekli sayın Cumhurbaşkanımızın etrafında onu yanıltan insanlardan , kifayetsiz yöneticilerden bahsediyor ve siteminizi dile getiriyorsunuz.Ama üzülerek hatırlatırımki o yönetici ve danışmanları görevlendirme konusunda en az sizin kadar Ak parti teşkilatları da masumdur..........

Avatar
Resul Yemazleroğlu. 2019-06-24 21:23:07

Gemi batacağı anlaşıldı Fareler terk ediyor ama Reis kandırıldı diye yağlayıp kapıyı'da aralık bırakıyor, Reiste kandırılacak göz var'mı Şeytana pabucu ters giydirir bütün seçim taktiğinin mimarı kendisidir hesaba katmadığı şey milletin gözünü açmaya başladığı.

Avatar
Seçimden seçime aranan 2019-06-24 20:37:24

Ben ak partiye gönül veren biriyim. Her seçim ya sandık başındayım ya okul sorumlusu yada kat sorumlusu. Tahsilimde şuan il ve ilçe yönetiminde görev yapan çoğu kişiden çok çok iyi. Bir evim var yarısını devlete borçluyum. 40 binliralıkta arabam var. Desemki beni il yönetimine alın hepinizden çok çalışacağım hepinizden çok faydalı olacağım. Ama mal varlığımda hiç bir büyüme olmayacak. Sizinde usulsüz işlerinize engel olurum. Göz yummam. Sizce alırlarmı

Avatar
neşet yildirim 2019-06-24 19:13:39

sevki yilmaz sen kaç paralik adamsin da atatürke laf atiyorsun şerefsiz kraktersiz soysuz hayvan .siz ancak cebinizi düşünürsünuz.ben de AKP liydim bu seçime kadar ama alçak.mişsiniz bu ülkeyi soyup yediniz çocuklarinizdan çiksin inşaAllah

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-06-24 19:00:52

Ula adama bak,yıllarca Atama küfret ne kadar liyakatsiz varsa parti içine doluşurken ağzını açma,bürokrasinin anası ağlasın,devlet millet zarar etsin,ben bu saydığım gafillerle 5 senedir uğraşıyorum,bu ilde Akpyi en çok zarara Ziyapaşa Çetesi ve bu zihniyettekiler sokmuştur ama unutmayın sözümü siz dahil hepinize güzel bir fatura düzenlendi Ankaradan!

Avatar
Ozgur 2019-06-24 17:44:47

Akp 've istifa....seni sakaciiii

Avatar
Cemal 2019-06-24 16:00:16

66 yaşında bir siyasiye birşey anlatmak , onu ikna etmek çok zordur. Hem algıları zayıflamıştır. Hemde refleksleri. Normal şartlarda 65 yaş üstüne işlem yaparken akli dengesi yerindedir raporu istenmektedir. Amerikayıda trump diye 70 yaşında biri yönetiyor. Geldiğinden beri saçma sapan hareketler içersinde. Akıl ve fizik olarak insanın en üst performansda olduğu yıllar 20 li yaşların başında başlayıp 55 den sonra iyice dibi buluyor. Özellikle 55 den sonra siyasette tasviye yapılmalı. Ülkemizi yönetecek 30/40 yaşlarda çok başarılı insanlar var. İktidar ve muhalefet koltuklarına oturanlar maalesef ölene kadar ordan kalkmak istemiyorlar. Bununla ilgili çok güzel bir atasözüde var . Hiç kimse bulunmaz.... ..

Avatar
Ks 2019-06-24 15:33:33

Sevki paşa kocaelindeki yapilanmalari,devleti soyanlari,devlet malini sahsi malina cevirenleri,soyle tayyip beye,kendi adini da yaz unutma hoca efendi hocasinyaaa

Avatar
Yasin 2019-06-24 15:20:01

Fırıldak şevki :) Aslen refahçı ama görünüşte akp li...Zaman ve şartlar neyi gerektiriyorsa, iktidar kimse o yöne dönmesini iyi bilir...

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-06-24 15:15:27

Senide korku sardı , vergilerimizle hizmet eden belediyelerden geçindiğiniz vakıf,ınızın geleceği için endişelisiniz , alıştırdılar ya bedavadan yaşamaya
sizi hakkımı helal etmiyorum.

Avatar
Hey gidi 2019-06-24 15:15:11

Keşke senin gibi konuşabilsem ...

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328