banner1046
banner1117
27 Ocak 2019 Pazar 13:21
Sertif Gökçe: Derince'de ilçe merkezi ile köyler arasında bağlantı sağlanacak
CHP Derince Belediye Başkan Adayı Av. Sertif Gökçe, tüm gününü ayırdığı Derince köylerinde esnaf ve vatandaşlara konuk oldu, köylerdeki sorunları dinledi. Sabahın erken saatleriyle birlikte ziyaretlerine İshakçılar Köyü'nden başladı. Köy sakinlerinin dile getirdiği her bir sorunu dinleyerek not almayı ihmal etmeyen Gökçe, “Bizlere iletmiş olduğunuz her bir sorun için çözüm projelerimiz hazır. Tarım ve hayvancılığa ciddi destek sağlayacak olan projelerimiz var” dedi, projelerini anlattı.

"KÖYLERİMİZ BÖLGEYE ARTI DEĞER KATACAK"

Sadece köy esnafının değil Derince merkezindeki esnafların da adeta kan ağladığını söyleyen Gökçe, “Burada çiftçilikle, hayvancılıkla uğraşan veya esnaflık yapan hemşerilerimizin yaşadığı sorunların farkındayız. Önceden bu sorunlar hep dile getirildi. Ama görüyoruz ki çözümü noktasında hiçbir dönem adım atılmamış. Biz sorunlarınızın farkındayız. Derince köyleri, sadece Derince’ye değil bölgeye artı değer katacak güzelliklere ve potansiyele sahiptir. Biz istiyoruz ki sütümüzü, etimizi buralardan sağlayalım, en azından ne yediğimizi bilelim, hem de Derince’nin çiftçisi, esnafı kazansın” dedi.

"İLÇE MERKEZİ İLE BAĞLANTIYI SAĞLAYACAĞIZ"

Köylerdeki ekonomik hayatı canlandıracak projelerini anlatan Gökçe, sorunlar hakkında kendisine iletilen soruları da yanıtladı. Derince’nin birlikte ayağa kalkacağını ve kalkınacağını söyleyen Gökçe, “Köylerimiz ile Derince arasındaki bağlantıyı sağlayacağız. Buralar Derince’nin adeta gizli saklı kalmış doğa harikası. Turizmden tutun, tarıma, ulaşıma, eğitime kadar projelerimiz hazır. Biz başkan olmaya değil, ilçemize hizmet getirmeye aday olduk" dedi. Köylerden sonra Gökçe'nin son durağı da Taşköprü Avcılar ve Atıcılar Derneği oldu. Tüm gün gezdiği köylerdeki sorunları ve bunlarla ilgili çözüm projelerini anlatan Gökçe, köy sakinlerine ilgi ve misafirperverlikleri için teşekkür etti.

























Son Güncelleme: 27.01.2019 16:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İşkur Sertif 2019-01-28 11:05:05

Binlerce DERİNCELİ iş sahibi olacak.......Hah hah haaaaa.

Avatar
Fırsat Düşkünü 2019-01-28 11:02:43

Köylü fahiş fiyatla mal satıyor, 8 lira ıspanak.....Bırak onlara yalakalık yapma.

Avatar
esnaf 2019-01-28 08:57:48

sertif beyi ile baro başkanı iken tanırım eğer derinceye belediye başkanı olursa sabah fırından kendi aracıyla ekmek alırken görebileceğiniz mütevazi bir kişiliktir. inş hiç bozulmadan devam eder. başarılar

Avatar
derinceliii 2019-01-28 01:00:58

Derince belediyesini malum şahıs öyle bir hale getirdiki. kim gelse bişey yapamıycak borçtan

Avatar
HÜSEYİN 2019-01-28 00:05:11

SSBRİ TEKİN KARDEŞ BENDE Bİ MANAV OLARAK AYGÜN DEĞİLDE SERTİF BEYİN DETEKLEN MESİNİ İSTERİM AYGÜN DİLİN KEMİĞİ OLMADIĞINI BİLMİYOR GALBA EĞERKİ AYGÜNÜN BU MANAVLAR HAKKINDAKİ 2016 DAKİ SÖYLEMİNDEN SONRA KÖYLERDEN OY ÇIKARSA DENECEK BİŞEY YOK DERİM

Avatar
Baki Demet @Trkn 2019-01-27 21:49:56

MAVİ BONCUK DAĞITIYOR DİYE KONUŞAN ŞAHSA SORUYORUMM...SADECE ŞUNU SOYLEMEK İSTİYORUM..YALAN KONUŞYOSUN....ÖYLE HAVADAN Bİ SÖYLEM OLMAZ..SADECE YAPABİLECEKLERİNİ SOYLÜYOR..VE DE SİZE SORUYORUM..SERTİF BEYLE GÖRUSME VEYA KONUŞMA FIRSATI OLDU MU..GÖRÜŞTUNUZ MÜ KENDİSİ İLE..VEYA KISACA SORAYIM..SERTİF BEYİ TANIYORMUSUNUZ.

Avatar
41 2019-01-27 20:38:42

Ak.parti cennetden köşe dağıtıyor chp belediye başkan adayı umut dagitmis çokmu

Avatar
Trkn 2019-01-27 18:43:01

Sanki tarım bakanı. Gittiği her yerde mavi boncuk dağıtıyor. Eğer başkan olursa 5 yulin sonunda kendini imha eder. Başkan olmak için her şeyi vaat ediyor. Gökten ayı istesem onu da getirecek.

Misafir Avatar
Baki Demet 2019-01-27 21:49:56 @Trkn

MAVİ BONCUK DAĞITIYOR DİYE KONUŞAN ŞAHSA SORUYORUMM...SADECE ŞUNU SOYLEMEK İSTİYORUM..YALAN KONUŞYOSUN....ÖYLE HAVADAN Bİ SÖYLEM OLMAZ..SADECE YAPABİLECEKLERİNİ SOYLÜYOR..VE DE SİZE SORUYORUM..SERTİF BEYLE GÖRUSME VEYA KONUŞMA FIRSATI OLDU MU..GÖRÜŞTUNUZ MÜ KENDİSİ İLE..VEYA KISACA SORAYIM..SERTİF BEYİ TANIYORMUSUNUZ.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kadın 2019-01-27 18:40:11

Sertif bey bırakın siyasi kimligini gercekten adam gibi ADAM....herkese kucak acabilen vr açmış bir insan.....şahıs olarak bakın kisilere

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-27 17:18:00

Baksınlarda HALK ADAMI nasıl oluyor görsünler,göz boyama yok,yalan yok,traş yok,HALK ADAMI GÖRSÜNLER,sözüm özellikle halkımızın içinde HAZIMSIZLIK gösteren bazılarınadır!

Avatar
Ssbri tekin 2019-01-27 14:55:41