banner981
banner980
banner983
31 Mayıs 2019 Cuma 09:16
Şener Söğüt’e Kuran tepkisi

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt önceki gün bir vatandaşı makam arabasıyla gideceği yere kadar makam arabasıyla götürdü. Arabanın içinden bir fotoğraf paylaşan Söğüt, aracın kol dayama bölgesine yerleştirdiği Kuran-ı Kerim nedeniyle tepki topladı

Şov yaptığı, Kuran’ı göstermek için fotoğraf çektirdiği öne sürülen Söğüt tepkilere cevap vermedi. Söğüt'ü eleştiren isimler arasında CHP Körfez Belediye Meclis Üyesi Erkan uygun da vardu. Uygun paylaşımında şu ifadeleri kullandı; "Sayın başkan İsmail kardeşimizi istediği yere makam aracınızla götürmeniz güzel bir davranış zaten Körfez halkının hakkı olanı Körfez halkına vermeniz gerekir ama sırf reklam olsun diye hak kitabımız kuranı Kerim’i aracınızda gösterip ismail kardeşimizi alet etmenizi yadırgıyorum hak kitabımız bu mübarek ayda arabanın orta koltuk dayanağın icinde olmaz sayın başkan kuranı Kerim inancımız töremiz gereği sırtımız dönük degil önümüze dönük ve yüksek bir yerde olur özellikle hak kitabımız gözüksün diyede resim çektirilmez sizi şahsen tanırım inançlı bir insansınız şüphemiz yok sizin inançsız biri olduğunuza dair ama reklam yada popülist bir resimede ihtiyaç yoktur gerçek bir resim arıyorsanız buyrun Esentepe Çamlıtepe kuzey mah sorunların resmini görünüz İsmail kardeşimizi alıp onunla körfezin bir resmini cekin."

 

Son Güncelleme: 31.05.2019 11:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yarımcalı 2019-06-01 05:53:52

sanasa belediye baskanı oldu işte aday yoktuu millet mecbur verdiii hadi mhp aday cıkarsaydı yada chpp

Avatar
turko 2019-06-01 05:48:26

yapılan haksızlıktann torpilden devlletin bir kuruş parası yiyorsalarr Allah ahiret gününde aratsınnn

Avatar
Körfezli 2019-06-01 00:27:08

Körfez Belediyesinde sadece başkanin ismi degişti???
Sistem tam gaz ayni devam ediyo?
İsmail baranı elestiren ekip is basina geldi.
Ancak ismail baranin politikalarıyla ve ekibiyle tam gaz çalışmaya devam ediyorlar.
Dertleri sadece kendilerinin koltuklara oturmasıymış!!!
Belediyenin kiralik araclari tam gaz devam?
İş bilmez kibirli mudurler tam faz devam?
Bir aileden baba ve kizları çalişmaya devam?
İsmi şaibeye bulaşmış isimlerleri yükselterek çalışmaya devam???
Reis çırpina dursun,
İstediği kadar uyari yapsın,
Altta salnanat devam ediyo!!!
Sadece bir kaç isim değisiyo o kadar!!!

Avatar
İsa 2019-05-31 19:25:20

Bir insan kendi nasılsa başkasında öylegörür beyler sizin camlarınız çamurluysa başkanın çiçeklerini çamurlu görürsünüz önce camlarınız temizleyin

Avatar
Sercan 2019-05-31 17:01:33

O kitap bile sizi kurtaramiyacak,yiyin efendiler yiyin...

Avatar
Ersoy 2019-05-31 15:39:14

Allah büyüktür,arsa satışlarına devam edecekler mi,belediyenin projeleri beler başladıkları,borç ne kadar,mal varlıklarını açıklayacaklar mu?

Avatar
doğan 2019-05-31 12:38:26

''Bir vatandaşı gideceği yere götürmüş '' aman ne önemli bir iş yapmış... sadece reklam kokuyor.. işleri güçleri boş işler..

Avatar
ismail 2019-05-31 11:05:06

İyice saçmalamışsınız...Adam kol dayamasının iç boşluğuna yerleştirilmiş kurandan dolayı niye reklam yapsın.Normalde görünen bir yerde değil ki.Kolçağı açınca arkada görülmüş.Bu kadar da art niyetli olmayın...Adamın yaptıklarına işlerine bakın.Çalma çırpma rant olayları varsa onları haber yapın bu ne ya ?

Avatar
Ozgur 2019-05-31 10:59:04

Artik proje uretemjyorlar ekrem baskan gibi sahaya inmeye çalışıyorlar .ama yine olmuyo yine olmuyo.yanidemem oki dikiş tutmuyo abbas yolcu

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482