banner1046
banner1117
22 Haziran 2018 Cuma 09:09
Salih Şirin  Erdoğan’ı  destekliyor..!

CHP’li Şirin ailesinin günümüz büyüklerinden olan Salih Şirin, bir süre önce partisinden istifa ederek MHP’ye geçmişti.

MHP’den belediye başkan adayı olan Şirin seçimleri kazanamadı.

Belediye başkan adaylığı döneminde, CHP’de ilçe başkanlığı görevini üstlendiği günlerde sert bir muhalefet sergileyen Şirin AKP’ye karşı çıktı, eleştirilerini çekinmeden dile getirdi.

Babasının, amcasının siyasi çizgisinden sapan Salih Şirin, yeni geçtiği partisi MHP’yi kısa sürede çok sahiplenmiş.

Öyle ki Şirin, CHP’deki ilçe başkanlığı döneminde AKP’ye karşı gösterdiği sert muhalefeti de birden unutmuş.

Bugünlerde MHP Genel Merkez politikasını benimseyen Salih Şirin, dört bir yanda görüşlerini ilan etmekten çekinmiyor.

Şirin, mecliste MHP’ye cumhurbaşkanlığı seçimlerinde ise AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’a destek istiyor.

Son Güncelleme: 22.06.2018 10:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ibrahim 2019-01-26 22:01:39

Ben bu adama oy vermem boş atıcam

Avatar
Eleştirmen 2019-01-02 22:35:22

döne döne ne hale gelmiş. Ordan oraya ordan oraya. Bide şimdi adaylığını açıklamış. Oy verenin aklından şüphe ederim.

Avatar
asd 2018-11-12 15:19:33

asd

Avatar
hacı osmanlı 2018-06-22 17:55:54

salih şirin denilen muhterem o kadar çok döndü ki sabah kalktığında ''ben bugün kimi destekliyecektim ''diye yoldan geçenlere soruyordur umarım.

Avatar
Körfezli 2018-06-22 13:44:57

Bu arkadaş kimdi?

Avatar
Yusuf 2018-06-22 13:24:24

Salih Şirin denince Yarımcada herkesin aklina doneklik gelir..kesin bu donemde akp den belediye bşk lığına aday olur

Avatar
doğan 2018-06-22 12:51:22

vardır bi çıkarı

Avatar
Hacı Murat 2018-06-22 12:37:48

Salih seni 10 yaşından beri tanırım neredeyse 50 yıl oldu Babana ve Özellikle sevgili amcana ihanet etme onların yolundan git sana ve Şirin soyadına yakışmayacak işlere kalkışma Erdoğanlar gelir Erdoğanlar gider biz yarımca'da baki kalırız seni doğruluk yoluna davet ediyorum iyi dinle kararını ona göre ver.

Avatar
Kadir Katan 2018-06-22 09:56:04

Anlamadığım şey şu ki; bu adamı haber yapıp neden bu saçmalıkları bize sunuyorsunuz?

Avatar
Leyla Yamaner 2018-06-22 09:55:30

Biraz tutarlı, biraz kararlı, biraz dik duruşlu insan! gerek memleketime. Çok şey de istemedim sanırım. Çok yazık, nasıl bir psikoloji merak içerisindeyim.

Avatar
Musa Elter 2018-06-22 09:53:36