banner922
banner887
banner883
30 Ocak 2019 Çarşamba 15:29
Resmi plakalı  otobüslerle  AKP programına  parti üyesi taşıdılar!
banner919

AKP Kocaeli’de ilçe belediye başkan adaylarını özel organize ettiği programlarla tanıtmaya devam ediyor. Dün akşamda Körfez Belediye Başkan Adayı Şener Söğüt’ün tanıtım programı vardı. Tütünçiftlik Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen programa çok sayıda AKP’li katıldı. Programa katılan AKP’lilerin resmi plakalı belediye otobüsleriyle taşındığı görüldü. Söz konusu otobüsler için belediyeye herhangi bir kira ödenmediği öğrenildi.

Son Güncelleme: 30.01.2019 19:58
Anahtar Kelimeler:
AKP Kocaeli’
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zeren78 2019-01-31 08:36:30

Onlara haram yok...Devam...Tek korkuları Fetullah...

Avatar
yarımcalı 2019-01-31 03:11:06

adamlar bildği gbi oynuyorr arkadaşş körrfezden adam gbii muhalefet yokkii chp mhpp
mecbur yine kazancaklarrr salih şirinde gezmeğii parti kalmadıı bilerek akp bıraktıı chp helal olsun sana

Avatar
Aslı 2019-01-31 01:18:32

Yav barış gazetesi chp yanlısı olduğunu bu kadar belli etme niye hep akp nin açıklarını sergiliyosun biraz da chp nin yediği haltları yayınla.

Avatar
mahmut genc 2019-01-30 23:12:51

CeHaPe li Kıbrıscık Belediye Başkanının resmi araçla bir yerde durmuş içki içtikleri pardon demlendikleri görüntüleri içeren haberinizi göremedik..unutmuşsanız hatırlatayım dedim

Avatar
Hüsamettin AkKayar 2019-01-30 21:28:25

Aşkolsun bir'de kira'mı ödeyeceklerdi Belediyeyi geçtim % 48 Oyla Memleket onların % 52 lik biz marabaları.

Avatar
Çiflik 2019-01-30 19:30:35

Bu Nurdan denen şahsiyet 17/25 Aralık’ta akpartilikere ayakkabı kutuları atan kişidir fikri ışık

Avatar
Cumhuriyet 2019-01-30 18:54:44

Evet sayın Büyükşehir adayı Tahir Bey dakika bir gol bir.Ne derler bilirsiniz Perşembe’nin gelişi Çarşamba’dan bellidir.Belediye Başkanı olduğunda geçmişi mumla aratma potenseyilini şimdiden gösterdi.

Avatar
Şinasi 2019-01-30 17:04:56

Siyasi çıkarları için Millet malını kulananlar bu ahlakszıklarının altında kalacaklar. Milletimiz bunun hesabını mutlaka soracak.

Avatar
Ersoy’dan Mızıkçı Akp’ye 2019-01-30 17:04:52

La DEVLETİN malını niye kullanıyorsunuz paranız mı yok bir otobüs kiralayacak,ne MIZIKÇI la bu AKP!

Avatar
Fikret 2019-01-30 16:23:37

Kendilerini kandiriyorlar milletide kandirdiklarini saniyorlar. Korkunun alametleri.

Avatar
Körfezli 2019-01-30 16:08:35

K.K’nın adalet yürüyüşünde bedava dağıtılan belediye yemekleri ne olucak ? Hani belediye tarafsızdı

Avatar
??? 2019-01-30 15:52:32

 Oda bıseymi?
Son günlerini dolu dolu geçiriyo baran.
O kadar ki m2 1200 liralık yeri 400 lira sattiği, baskan yardımcısı yapip tepkilerden sonra geri adim attiği,
Sonra zabita mudurluğune hukuksuz şekilde atamasini yapip yine geri adım attığı,En son geçen hafta yine dilden dolasan yine aynı kisiyi
Yani Nurdan Zorlueri ,yasal olmayan atamayla mudür olarak atayan.Tek derdi 5 yil boyunca arsa satişlarıni beraber yaptiğı emlak muduru ve baskan yardimcıligından istifa edip cok ihtiyaci varmış gibi sırf maaaş varmek için koordinator olarak atadağı selahhatin kabadayıoğlunun memnuniyeti herşeyin uzerinde baran için

banner846

banner820

banner354

banner482

banner926

banner599

banner921

banner328