banner1019
banner980
20 Temmuz 2019 Cumartesi 12:28
“Reis bizi Afrin’e götür” diyordu… AKP’li başkan askerliğini bedelli yaptı!
AKP Kocaeli İl Gençlik Kolları Başkanı ve Başiskele Belediyesi Meclis Üyesi Emre Kahraman 18 gün süren bedelli askerliğini tamamladı. Hatay İskenderun’da askerlik görevini yapan Emre Kahraman, “Vatani görevimizi hayırlısı ile tamamladık. Güzel vatanımızı ve kadim milletimizi savunmak üzere silah altında olan genç kardeşlerimize Rabbimden kolaylıklar diliyorum” dedi. Kahraman, AKP Kocaeli İl Gençlik Kolları Kongresi’nde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı asker üniformalı gençlerle karşılamış, o dönem gerçekleştirilen Afrin barış harekatına sonuna kadar destek verdiklerini dile getirmişti. Gençlerle birlikte sık sık “Reis bizi Afrin’e götür” sloganı atan Emre Kahraman’ın sadece 18 gün, bedelli olarak askerlik yapması şaşkınlık yarattı.
Hatırlanacağı gibi Emre Kahraman başkanlığındaki AKP Kocaeli İl Gençlik Kolları üyelerinin”'Reis bizi Afrin'e götür” tezahüratları üzerine Erdoğan, “Afrin'in kenar kıyılarına ben gittim. Komutana sordum, 'Ne durumdayız, ihtiyaç var mı?' 'Şimdilik henüz yok' dediler. Olduğu anda beraber gideceğiz” demiş, bu sözler uzun süre tartışılmıştı.










Son Güncelleme: 21.07.2019 09:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
10.Köylü 2019-07-21 21:44:29

Korkak ibiş, helaya tek başına gidecek g.t yok bunda. Ne afrini. Afyona gitsin yeter.

Avatar
tarık 2019-07-21 12:26:30

Bu ve benzerleri osuruktan tayyare...Palavrada bir numara akp ve onun çıkarsal yandaşları.Gazı veriyorlar üsttekilere adamı peygamber yaptılar, mehdi yaptılar, haşa tanrı gibi gören var...Bunlar hiç bir kavramın içine sokulamayacak kadar basitler...Bizden uzak olsunlar.

Avatar
Alp 2019-07-21 08:37:36

Herşey ortada söylenecek birşey varmı. Herkesin yorumu farklı olur bu konuda söylenen söz edirnede yapilan icraat kars ta vatan sevgisiyle nekadar yandığı vatana hizmetinden belli.

Avatar
hamdi 2019-07-21 08:00:50

Bunlar boyle abi cigerini biliyorum kucuk ortaklarida ayni ölürüm turkiyemi soyleyenide gorduk oglu bedelli yapti gozunu seveyim kocaeli ac gozunu bir dahaki donem sag parti gormek istemiyorum

Avatar
Ömür N.AYKANAT 2019-07-21 00:35:44

Gece yalnız yatmaya korkan tavşanlar, gündüz yağcılıkta, mangalda kül bırakmaz... Biz böylelerini çok gördük. Mahalle kavgalarında bile en önde depar atarlar...

Avatar
Cumhuriyet 2019-07-21 00:33:02

İnsanları bu tercihleri ile yadırgamayı yada insanlara bu yüzden muhalif olmayı kabul etmiyorum tamam akp bir çok değere ters ve tersini yapan bir partidir ve bana göre gayri milidir ama insanları bu tür tercihlerinden ötürü de haber yapmak ve yargılamak doğru değildir akp edepsizdir ama bize de biraz edep yahu

Avatar
Bahadır 2019-07-21 00:30:36

Utanmadan askerlik biter yazmış birde.

Avatar
alayı rüzgaaarrrr 2019-07-20 23:34:50

az kaldı 2023 e azz bunlar siyasetçi değil showmen aliyoooo

Avatar
Bozkurt Türkoğlu @Kocaelispor lu 2019-07-20 21:47:25

Kılıçdaroğlunun oğlu bedeli yapmadı mal oğlu mal artık A Haber izlemeyi bırak beynin dumura uğramış haberin yok.

Avatar
Bozkurt Türkoğlu 2019-07-20 20:36:22

Vatani görevini 18 gün yapınca şerefiyle tezkere aldığını sanan Afrin gazisi kahraman SOYTARI'yı kutlarım. Eminim reisini korumak için'de göğsünü siper eder ama ateş etmez çünkü 18 gün askerlikte değil ateş etmeyi boş tüfek tutmayı bile öğrenememiştir.

Avatar
İzmitli 2019-07-20 20:35:59

yalayacılar bunlar böyle kayık yüzdürmeye alışmış

Avatar
ersoy 2019-07-20 19:09:07

ihi

Avatar
Akmillet 2019-07-20 18:31:03

Bunlar çok kaliteli iyi aile çocukları ne kızıyorsunuz parayı basmış pasa gibi askerlik yapmış gariban dan kime ne

Avatar
Kocaelispor lu 2019-07-20 18:26:08

Burada atıp tutanlar imkanınız olsa sizde yapardınız imkanı olan yapsın kılıçdaroğlu nun oğluda bedelli yaptı onada karsı değilim ne varki bunda benim yaş 41 18 ay yaptım hiçde gocunmuyorum atıp tutanların hepsinin imkanı olsa hepsi bedelli yapar boş yapmayın

Misafir Avatar
Bozkurt Türkoğlu 2019-07-20 21:47:25 @Kocaelispor lu

Kılıçdaroğlunun oğlu bedeli yapmadı mal oğlu mal artık A Haber izlemeyi bırak beynin dumura uğramış haberin yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmitli 2019-07-20 18:13:59

O koca gıçını kaldırıp gidebilirim ya o Selami çir in ortağı

Avatar
İzmitli 2019-07-20 18:07:57

Vatan evlatları bir bir toprağa düşerken bu ve bunun ağababaları sözde milliyetçilik yaparlar siz ancak arap milliyetçisi olursunuz.Hainlik ihanet asla cezasız kalmaz.Türk olmak herkesede nasip olmaz

Avatar
Bordo Bedelli 2019-07-20 17:46:33

Toplantılarda bordo bedelli askerlik yapacağım diye naralar atıyormuş. Şehitlerimize saygısı olmayanın, bu ülkeye ve şehre hiç saygısı olmaz çok yazık..

Avatar
İzmitli 2019-07-20 17:25:40

La olum sen ne anlatiyon ne afrini senin elinden tutmasınlar işemeye gidemezsin kolpaci bunların hepsi akbaba leşçi..

Avatar
Cagdas Inaltay 2019-07-20 16:52:39

Cok fena yakalanmis bu atar turar arkadas.Cok basarili habercilik olmus.Arkadas icin ise utanc verici

Avatar
Pasalii 2019-07-20 16:23:20

Ne afrini Be evine gidemez O fetöcü kolpaaa !! İzmitli olmayan defolsun gitsin yeter daaa besledigimiz bunlari!!

Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-07-20 16:16:46

Birde Kocaeli Gençlik Kolları Başkanı olarak Gençliğe böyle örnek olacaksın. Kemal KILIÇDAROĞLU'nun Oğlu bile sizin gibi yapmadı Adam gitti Askerliğini Paraylada değil Adam gibi yaptı. Bide Edebiyat düzmüş Vatani görevimizi hayırlısı ile tamamladık. Güzel vatanımızı ve kadim milletimizi savunmak üzere silah altında olan genç kardeşlerimize Rabbimden kolaylıklar diliyorum” Sen paralı yap Bedelinide bu ülkenin Fakir Gariban Gerçek Vatan evlatları cephede Şehit olsun sizde Ah keşke bizde Şehadet makamına erişsek lafları yapın. Tutan yok sizi Er meydanı Orda Hakkari, Şırnak, Tunceli, Afrin sizi bekliyor Gönüllü gitte Gençlere Örnek Başkan ol

Avatar
İzmi̇tli̇ @Tufan 2019-07-20 16:11:01

Sevgili Tufan Bunların Hollanda Ülkesini Protestolarınıda gördük Antalya Finike Portakallarını Bıçaklayıp Hollandalılara korku salmarınada çok gülmüştüm. Kendi Ülkesini hançerlediğinin farkında olmayan Protesto nasıl yapılacağını bilmeyen Sokak kabadayı izlenimli cahil gençliğin geldiği nokta.

Avatar
Vatandaş 2019-07-20 15:01:16

Sadece bu arkadaşı hedef almak çok doğru olmaz ama tesbit güzel olmuş bizde herşeyin edebiyatı fazla iş icraata gelince başka oluyor toplumun yüzde 80 i en az söylemi ile icraatı farklıdır

Avatar
Ayhan 2019-07-20 15:00:25

Öyle Afrin e götür demeyle olmuyor aslanın sen ilk önce adam gibi yap askerliğini sonra Afrin e bereber gidelim istersen

Avatar
Kolpacı İzmit çarşı Çocukları Derneği Başkanı 2019-07-20 14:56:02

Kolpaçino işte bunlar

Avatar
Ks 2019-07-20 14:44:47

Fetoculardan ihale almayi,portakal bicaklamayi becerir ama askerlik yapamaz bunlar

Avatar
Özgür 2019-07-20 14:24:58

Kimki dini ve milliyetçiliği siyaset malzemesi yaparsa bilinki ondan daha fazla vatanhaini cikiyo.tarihte bunlardan çok.ararsan tabi

Avatar
adnan 2019-07-20 14:24:43

aykut çağlayanda aynı onun gibi bedelli yaptı e hani vatanı sizden çok seven yoktu siz vatanın nimetlerini çok seviyorsunuz yalamalar yakında yalayacağınız bişey kalmayacak

Avatar
Tufan @N.S. 2019-07-20 14:12:03

bunlar gelecekte emir aldıkları anda Milletin üzerine ateş açacak, katliam yapacak AKP TERÖRİSTLERİDİR

Avatar
Cb 2019-07-20 14:11:55

Koltuk nie bukadar tatli gelio bunlara ben bilmem

Avatar
Tufan @İzmi̇tli̇ 2019-07-20 14:10:39

sayın İzmitli.vatan için ölmeyen tayyip erdoğan için ölürler bunlarda vatan sevgisinin zerresi yoktur. bunlar afrine gidelim diye şov yapanlar ölüm korkusuyla göt korkusuyla bedelli yapıyor bunların ilahı Allah değil TAYYİP ERDOĞANDIR, tayyip erdoğana taparlar apoyla işbirliği yapan tayyip erdoğanın vatan haini bu beslemeleriini aponun adamlarıyla beraber dağa asker polis öldürmeye çıkarlarsa da hiç şaşırma.

Misafir Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-07-20 16:11:01 @Tufan

Sevgili Tufan Bunların Hollanda Ülkesini Protestolarınıda gördük Antalya Finike Portakallarını Bıçaklayıp Hollandalılara korku salmarınada çok gülmüştüm. Kendi Ülkesini hançerlediğinin farkında olmayan Protesto nasıl yapılacağını bilmeyen Sokak kabadayı izlenimli cahil gençliğin geldiği nokta.

Beğenmedim! (0)
Avatar
S.m 2019-07-20 13:58:49

Daha selam çekmeyi öğrenememiş

Avatar
şekli asi 2019-07-20 13:41:10

Lafta afrin gitmek ışte vatan seven insan ışte gitte vatan sevgin varsa normal askerlik yap herkes inansın vatan segine

Avatar
N.S. 2019-07-20 13:14:38

Kendi vatanını beklemiyen insan afrine savaşmayamı gider? Tamamen yalakalık. Böyle insanlar birde gençlik kolları başkanı yapılıyor. Yazık.

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-20 14:12:03 @N.S.

bunlar gelecekte emir aldıkları anda Milletin üzerine ateş açacak, katliam yapacak AKP TERÖRİSTLERİDİR

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-07-20 13:09:42

Bunların VATAN Sevgisi anca lafta

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-20 14:10:39 @İzmi̇tli̇

sayın İzmitli.vatan için ölmeyen tayyip erdoğan için ölürler bunlarda vatan sevgisinin zerresi yoktur. bunlar afrine gidelim diye şov yapanlar ölüm korkusuyla göt korkusuyla bedelli yapıyor bunların ilahı Allah değil TAYYİP ERDOĞANDIR, tayyip erdoğana taparlar apoyla işbirliği yapan tayyip erdoğanın vatan haini bu beslemeleriini aponun adamlarıyla beraber dağa asker polis öldürmeye çıkarlarsa da hiç şaşırma.

Beğenmedim! (0)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482