banner920
banner887
27 Ocak 2019 Pazar 11:14
Orhan Tanış: 10 milyar TL’yi toprağa gömecekler!
banner919
AKP Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan adayı Tahir Büyükakın’ın Kartepelilere verdiği metro vaadiyle ilgili konuşan CHP Kocaeli Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi Orhan Tanış, AKP’nin Büyükşehir Belediye Başkanlığını kazanması durumunda 10 milyar lirayı toprağa gömeceğini söyledi!

Tanış, şunları kaydetti: “Yeryüzünde hazır döşenmiş demir yolu hattında banliyö treni çalıştırmayı beceremeyenler, aynı demir yolunun tam altında toprağın 22 metre derinliğine metro yaparak 10 Milyar TL’yi (10 katrilyon eski para ile) toprağa gömecekler. Dünyanın hiçbir yerinde demir yoluna paralel ve tam altında metro hattı yapılmaz. Yapılmaz. Yapılmaz… Önce o banliyö hattını tam kapasite çalıştırmayı başaracaksınız, sonrasında metroyu planlayacaksınız. Ancak kesinlikle demir yolunun altına değil... Daha kuzeye...”



 

Son Güncelleme: 27.01.2019 15:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salih mor @Salih 2019-01-27 18:13:33

fetocuuuuuu

Avatar
Ersoy’dan Salihe 2019-01-27 18:06:20

Anan mı söyledi?

Avatar
Ersoy Kandemir @Salih 2019-01-27 17:58:49

:) ya harbi çok gülüyorum şu belaltı vuruşlarınızın işe yaradığına inandığınıza,karekterlerinizi tüm ilin önünde göstermeniz adına aynen devam ediniz!

Avatar
Salih 2019-01-27 17:22:28

ersooy gene tedavini aksatıyosuun.

Misafir Avatar
salih mor 2019-01-27 18:13:33 @Salih

fetocuuuuuu

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-27 17:58:49 @Salih

:) ya harbi çok gülüyorum şu belaltı vuruşlarınızın işe yaradığına inandığınıza,karekterlerinizi tüm ilin önünde göstermeniz adına aynen devam ediniz!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-27 14:32:24

Yolu yapamadılar,banliyö trenini yapamamışlar,yerli araba yapamamışlar,Gölcük’de Karamürsel’de acil beyin cerrahi ameliyatı da yapamıyorlar ama ŞEHİR BÖLGE HASTANESİ YAPIYORLAR sabah akşam belediyelerin arsalarını satıyorlar ama lüks araba almaktan kiralamaktan vazgeçmiyorlar,milletin gözünün içine baka baka yalan söyleme bunlarda,laiklik işlerine senelerdir niye işe gelmiyor,dini kullanıp insanların akıllarını esir almaya çalışan CEMAATLERLE hareket eden utanmasalar BAY KEMAL DİYECEKLER,badem bıyık bırakıp SAYIŞTAY RAPORLARINI görmezden gelenleri bakalım HALKIMIZ NASIL GÖRECEK!

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328