banner830
24 Mart 2019 Pazar 13:51
Okuduğu mektup, Hürriyet’i ağlattı!
banner728

CHP Kocaeli Milletvekili ve İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet, Yenişehir Mahallesi sakinleriyle Yenişehir Kapalı Pazar Alanı’nda buluştu. Kalabalığın ve coşkunun hakim olduğu mitingde Hürriyet vatandaşlara seslendi. Yoğun katılımın sağlandığı mitinge Hürriyet’in yanı sıra CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar, CHP İl Başkanı Cengiz Sarıbay, CHP İzmit İlçe Başkanı Hakan Çakar, İYİ Parti İzmit İlçe Başkanı Pelin Coştur Filiz, parti yöneticileri, meclis üyesi adayları katıldı. 

REHAVETE KAPILMAK YOK
Programda ilk olarak konuşan CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar, “Öyle görüyorum ki Yenişehir işi bitirdi. Yenişehir halkı 31 Mart’ta zaferi ilan etmiş. Hangi partiye oy verirseniz verin bu kente en iyi hizmeti kim verecek onu seçeceksiniz. Bu bir yerel seçim ve önde gidiyoruz. Fakat rehavete kapılmak yok. Fatma Kaplan Hürriyet İzmit’te hayırlı olsun” şeklinde konuştu. 

BENİ ÇOK MUTLU ETTİ
Ardından konuşan CHP Kocaeli Milletvekili ve İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet, “Değerli Yenişehirliler değerli komşularım, bu coşku ve kalabalığı görmek beni çok mutlu etti. Bugün burada bu coşkuyu da görüyorsam bizim yolumuz Belsa yoludur” dedi.

KENDİMİZE DERT EDİNDİK
Konuşmalarına devam eden Hürriyet, “Biz projelerimizle geliyoruz. Kimseye sataşmadan geliyoruz. Bu kenti nasıl daha geliştirebiliriz bunu kendimize dert edindik. Köylerimize, gençlerimize ve kadınlarımıza nasıl rahat bir yaşam sunabiliriz bunu kendimize dert edindik” şeklinde konuştu. 

EN AZ 2 KİŞİYİ İKNA EDİN
Alanda ki kalabalığa seslenen Hürriyet, “Seçime çok az bir zaman kaldı. Az zaman da çok çalışmamız lazım. Sadece ben tek başına yetmem, sadece il ve ilçe yöneticilerimiz yetmez. Sizin de desteğinize ihtiyacımız var. Sizden en az 2 kişi ikna etmenizi istiyorum” ifadelerinde bulundu.

BAYRAK ASAMADILAR
Cumhur ittifakı dediler daha miting alanlarında bile birbirlerinin bayraklarını asamadılar. Burada MHP’li kardeşlerime sesleniyorum. Sizlerin desteğini bekliyorum. Daha bir yaşanabilir bir İzmit için, daha mutlu bir İzmit için desteklerinizi bekliyorum” şeklinde konuştu.

DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Hürriyet’in konuşmasının ardından ilk kez oy kullanacak ve doğuştan engelli olan Begüm Çakır kürsüye geldi. Çakır, “Ben doğuştan engelli bir bireyim. Bizler kendimizi topluma kabul ettirmeye çalışıyoruz. Sayın belediye başkan adayımız Fatma Kaplan Hürriyet’ten seçildiği zaman bizlere destek olmasını bekliyoruz. Ben 18 yaşına yeni girdim ve ilk oyumu Hürriyet’e vereceğim” dedi. Sahnede yazdığı mektubu da okuyan Çakır ile Hürriyet arasında oldukça duygusal anlar yaşandı. Hürriyet gözyaşlarını tutamayarak Çakır’a sarıldı. Yenişehir Mahallesi sakinlerinden doğuştan engelli 

BEGÜM ÇAKIR’IN DUYGU YÜKLÜ MEKTUBU
Ben Begüm Çakır. 18 yaşındayım ve bu benim ilk oy kullanışım olacak. Ben doğuştan sağ tarafı felçli bir bireyim ve toplumda birçok sıkıntı ile karşılaşmaktayım. 
Kendi gelişimimiz için çalışırken aynı zamanda kendimizi topluma kabul ettirmeye, herkesten bağımsız bir şeyler yapabilmeye, meslek sahibi olabilmeye çalışıyoruz. 
Toplumumuzun son yıllardaki farkındalık çalışmaları ile engelli bireylere yaklaşımında oldukça ilerleme kaydedildi. Ama bu tam anlamda yeterli değildir.
Sayın Belediye Başkanı adayımızdan seçildiğinde bizimle ilgili çalışmalara daha fazla ağırlık vermesini ve hakkımızdaki gelişmeleri takip etmelerini istiyorum. Biz engelli bireylerde bu toplumun değerli parçalarıyız ve iş alanında da yer almak istiyoruz. 
Bu ilk oyumu işini hakkıyla yapacağına inandığım Sayın Fatma Kaplan’a vermekten onur duyacağım. Herkese teşekkür ediyorum.































































Son Güncelleme: 25.03.2019 08:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DUYURU Bİ SİKTİR GİT @DUYURU 2019-04-04 13:14:48

ADAM OLAYDIN DA YENİŞEHİRDEN MECLİS ÜYESİ ADAYI OLAYDIN.

Avatar
Ali Dayı 2019-03-25 01:28:01

Ah sizi ahmaklar. İzmitte doğdum büyüdüm, bekirdere sokaklarında yetiştim. 8 yıldır milletvekili olan Sibel Gönül'ün ne adını işitti, ne yüzünü gördüm. Adaylığı konusunda hiçbir iddaası yok ve zaten zorla aday olmuş gibi. Ne vatandaşın, ne polisin, ne esnafın ne de işçinin derdini dinledi bugüne dek. Hiçbir propagandası yok. Kendi fotoğrafını bile astirmaya korkuyor, her afişinde cumhurbaşkanı da yanında. Mitingde yanında, adaylığı açıklandığında yanında. Bu anlattığım kadın mı bize faydalı olacak? Ama Fatma Hanım kimlerin yanında bunu çok iyi görüyoruz. Kandıranın ve İzmitin her köyünü gezdi, her fabrikaya gitti, her işçiye kulak verdi, her hafta tribünde hodri meydan ile birlikte, kendi genel başkanı ile asla bir afişte fotoğrafı yok, her projesi akla ve mantığa yatkın ve her zaman en öndeki projelerinde kadın ve cocuklari baz almış. 17 yıldır bu kentte huzur yok, yenilik yok, gençlere faydası dokunacak yatırımlar yok, iş imkanı yok, yok oğlu yok. Iyi düşünün taşının eğer bu kadına sahip cıkmazsanız bi 5 yıl daha size sahip çıkacak kimse olmayacak.

Avatar
Ziya 2019-03-25 00:09:31

Kaybedişine ağlamıştır onda ağlıcak vijdan olduğunu düşünmüyor um İzmit senn gibi başkana layık değil sen meclise git orda otur

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-24 23:25:50

Heee dolar da seninle aynı fikirde,süper başarılısınız,5.8tl iki gün sonra da 7 lira olunca EMZİKLE GEZERSİNİZ DIŞ GÜÇLER BİZi..... töbe yarabbi akşam akşam insanı günaha sokar senin gibi sahte zenciler!Laf ebeliğini bırakında savunduklarınızın MAL VARLIKLARINI inceleyip açıklayın ARTİZLİK paten yarışmasında değilsiniz siyasi yorum yapacağız diye!

Avatar
Timsah göz yaşları 2019-03-24 21:49:17

Kiralık milletvekili

Avatar
Yerim Seni AFacan @Okuyıcu 2019-03-24 19:04:05

adını yaz adını Afacan mafacan oy moy yok

Avatar
Zenci musa 2019-03-24 18:39:36

Hep aynı kişileri taşıyıp güya miting yapıyorlar. Perşembe günü yapılan millet ittifakı mitingi fiyaskodur. Hâlâ bu şoku üzerinden atamamışlar. Boş boş geziyorlar. Yanındakilere üzülüyorum. Hanımefendi milletvekili 1 Nisan sonrası garanti. Yanındakiler para ve zaman harcıyor. Vah vah vah.

Avatar
Hürriyet 2019-03-24 17:43:56

Yenişehir yeni varolmadi. Mecliste 2 dönem sizi temsil ettiğini Kocaeli in sesini duyurduğunu düşünüyor musunuz Sibel gönül un de Fatma hanıma size oy yok diyorsunuz. Sibel gönül kendini çalışmayıp para kazandığı için mahalleden birini İzmit meclisine sokması normaldir. Sibel hanım çalışmadı çalışmayacak. Yenişehir için yazdığı okuduğu kağıtlara bakarak mı yanınızda olacak Sibel hanım. 2 lafı bir araya getiremeyen yerinden başkaları için kipirdamayan senelerce devletin parasını yiyip boş oturan kadına oy verebilirsiniz tabi. Ama bu ne akıl karı ne de haktır. İnşAllah adalet yerini bulur ve çalışan didinen Fatma Kaplan Hürriyet seçilir. Gerçek belediyeciliği herkese gösterir.

Avatar
Murat @Ersoy Kandemir 2019-03-24 16:36:56

Siyasetten anladığın yok, kafan kırık, saçma sapan her habere yorum yapıyorsun. Şizofren tedavisi öneririm Dr. bey. Yazık sen de bu ülkede doktorluk yapıyorsun. Oturduğun yerden gazete haberi ile siyaset adaylık valllahi bravo

Avatar
Okuyıcu 2019-03-24 16:11:57

1 yorumu sahte nick ile kaç kere yazdınız be. Toplama demiş biri kahkaha atarak güldüm. Kendinizle karıştırıyorsunuz. Ee kişi kendinden bilir işi. ALLAH VAR ALLAH. RABBİMİN İZNİYLE 31 MARTTA İzmit Hürriyete kavuşacak. İnşAllah martın sonu bahar. RABBİM yar ve yar yardımcın olsun sayın Fatma Kaplan oylarını bol etsin yüce yaradan.

Misafir Avatar
Yerim Seni AFacan 2019-03-24 19:04:05 @Okuyıcu

adını yaz adını Afacan mafacan oy moy yok

Beğenmedim! (1)
Avatar
feyzi çakım 2019-03-24 15:33:09

güzel kızım bedenin engelli olabilir ama kalbin çok insandan daha güçlü akıllı bir kızsın gelecegin başarılarla dolu olsun.burdan tüm saglam insanlara da tek söz unutmayın HEPİMİZ BİRER ÖZÜRLÜ ADAYIYIZ inşAllah fatma hanım güzel hizmetler verir bu kardeşlerimize onları toplumda saygın yerlere gelmelerini saglar

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-24 15:26:01

Tam iki yıldır hanımefendinin Kocaeli için yaptıklarını takip eder,takdir ederim.Kocaeli BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI Bağımsız Adayı olarak kendisine her daim saygıyı borç bilir,başarılar dilerim.

Misafir Avatar
Murat 2019-03-24 16:36:56 @Ersoy Kandemir

Siyasetten anladığın yok, kafan kırık, saçma sapan her habere yorum yapıyorsun. Şizofren tedavisi öneririm Dr. bey. Yazık sen de bu ülkede doktorluk yapıyorsun. Oturduğun yerden gazete haberi ile siyaset adaylık valllahi bravo

Beğenmedim! (0)
Avatar
muhacır 2019-03-24 15:06:20

mahallemizde yapılan hiç program yok. ev toplantısı yok. tanımadığımız insanlar chp adına çiçek dağıtıyor. tanımadığımız insana oy vermeyiz

Avatar
Hasan Ekrem 2019-03-24 15:03:15

Bunlar timsah göz yaşları hürriyet çok samimiyetsiz bu başa gelirse yandık

Avatar
DUYURU 2019-03-24 15:02:16

YENİŞEHİRDEN BİR TANE ADAM MECLİSE YAZILMADI. UŞAKLI BÜLENT AFACAN İLE YENİŞEHİR TEMSİL EDİLMEYE ÇALIŞILIYOR. SANDIKDA GÖRÜŞÜRÜZ

Misafir Avatar
DUYURU Bİ SİKTİR GİT 2019-04-04 13:14:48 @DUYURU

ADAM OLAYDIN DA YENİŞEHİRDEN MECLİS ÜYESİ ADAYI OLAYDIN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Paritli 2019-03-24 14:54:12

hiç görmediğimiz tipler mahallemizde miting yapmış tanımayız etmeyiz beya. Zaten mahallede bu güne kadar bir çalışmada görmedik Fatma hanımdan.

Avatar
MUSTAFA AKAR 2019-03-24 14:52:34

17 bin seçmenli yenişehir de 100 tane dışardan gelmiş adam gören sayın aday seçimi aldık yenişehir tamam diyorsa Sibel Hanıma hayırlı olsun

Avatar
NESRİN 2019-03-24 14:51:06

BURADA YENİŞEHİR MAHALLESİNDEN ÇOK AZ İNSAN VAR. MAHALLELİ NEDEN GELMEMİŞ? ORDAN BURDAN TOPLAMA İNSANLARLA OLMAZ Kİ KENDİNİZİ KANDIRIRSINIZ

Avatar
Klavuzu Afacan 2019-03-24 14:38:46

Klavuzu Afacan olanın burnu yenişehirden çıkamz. Afacan varsa oy moy yok

Avatar
Ayşe Nur 2019-03-24 14:31:33

Begüm yavrumuz sen engelli değilsin. Seni görmeyen, görmek istemeyen sözde insanlar engelli. İnşAllah HÜRRİYET'ine kavuşacaksın Begüm, İzmit HÜRRİYET'ine kavuşacak.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328