banner1046
banner1117
04 Ağustos 2020 Salı 08:36
Muharrem İnce: “Yılbaşına kadar parti kurmuş olacağım”

Sözcü yazarı Saygı Öztürk, bugünkü yazısında kulislerde CHP'den ayrılarak parti kuracağı konuşulan Muharrem İnce'nin çok yakınındaki isminni açıklanmasını istemeyen bir siyasetçi vasıtası ile İnce'ye sorduğu soruların yanıtlarına yer verdi.

Son yerel seçimlerdeki başarının yalnızca CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na ait olmadığını belirten İnce, "Bu başarı adayların ve Kürtlerin başarısıdır. Kürtler bize bu seçimi hediye etti. Ama Kürtlere bir teşekkür bile edemediler" dedi.

İnce'nin yeni parti kuracağına ilişkin iddialarla ilgili sorulara yanıtları şöyle:

– CHP'den ayrılacak mısınız?

Evet ayrılacağım.

– Parti kuracak mısınız?

Evet, yeni yüzlerle parti kuracağım.

– Ne zamana kadar partiyi kurmayı planlıyorsunuz?

Yılbaşına kadar partimizi kurmuş olacağız.

– Niçin parti kurma ihtiyacı duydunuz?

Türkiye'nin gidişatından memnun değilim. Cumhuriyet'in kazanımlarını yok ediyorlar. İktidardan da, muhalefetten de memnun değilim. Türkiye'ye yeni bir çıkış yolu lazım. Birinci parti olma iddiasıyla yola çıkıyoruz. ‘Dostlarla, ittifaklarla' değil, kendi partimizle birinci olmak, Türkiye'yi yönetmek istiyorum. Kılıçdaroğlu, ‘Dostlarla birlikte iktidara geleceğini' söylüyor. Kendi partisindeki dostlarını unutmuş olan Kılıçlardoğlu mu dostlarıyla iktidar olacakmış? Uzak dostlarına bakacağına, partideki dostlarına el atmalı. Bu haliyle CHP umut olamıyor.

– CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun yerel seçimlerde önemli bir başarısı var. Bunu dikkate almıyor musunuz?

Son yerel seçimdeki başarı ne Kemal Kılıçdaroğlu'nun ne de CHP'nin başarısıdır. Bu başarı adayların ve Kürtlerin başarısıdır. Kürtler bize bu seçimi hediye etti. Ama Kürtlere bir teşekkür bile edemediler.

– Nasıl bir kadroyla çıkacaksınız?

Siyasette yeni yüzlerle yola çıkacağız. Yepyeni, alanında uzman, daha önce siyaset yapmamış, memleket sevdalısı bir kadroyla yola çıkacağım.

– Kılıçdaroğlu'na niçin kırgınsınız?

Beni üzen bazı söylentilerin ve bazı uygulamaların kaynağının CHP Genel Merkezi olduğunu biliyorum. Son kurultayda CHP'nin Yalova delegelerinin yanına oturtuldum. Bunun için rahatsız değilim ama niçin belediye başkanları delegelerinin yanında oturtulmadı. Belediye başkanları da kendi illerinin delegesinin yanında değil, başka yerde oturtulmuş. Oysa, CHP geleneğinde belediye başkanları il delegelerinin olduğu yerde otururdu. Ahmet İsvan da,

Murat Karayalçın da, Nurettin Sözen de öyle oturmuştu. Partimizin Cumhurbaşkanı adayıyım, beni tuvaletin önüne atmışlar. Yine sesimi çıkarmadım. Böyle bir şey olabilir mi? Buna rağmen Genel Başkan Kemal Kılıçdroğlu'na saygısızlık yapmadım ve konuşmasını da sonuna kadar dinledim. Genel başkan salondan çıkınca ben de çıktım.

– Kırgınlıklarınızda iftiralara uğramak mı etkili oldu?

Evet, hakkımdaki iftiraların ardı arkası kesilmiyor. Hakkımdaki dedikoduların kaynağı da genel merkez. Cumhurbaşkanlığı seçiminin yapıldığı günün gecesi ‘Kaçırıldı', ‘Sarhoştu' aklınıza ne geliyorsa yaydılar. Hele birisi var ki onu Kemal Bey'le ben biliyorum. Ama o kişiyi milletvekili adayı göstermedi. Yani, beni sürekli olarak partimden soğuttular.

– Niçin ortaya çıkmıyorsunuz? Neyi bekliyorsunuz?

Türkiye'nin kuracağımız partiye ihtiyacı olduğunu görüyorum. Ortaya çıkmış değilim, herhangi bir gazeteciye açıklama yapmış değilim. Çünkü, şu aşamada sokağı takip ediyorum, sosyal medyayı izliyorum. Korkunç bir ihtiyaç olduğunu

ortaya çıkan görüşlerden de anlıyorum.

– Yeni bir parti kurmanız, CHP'ye zarar vermez mi?

CHP'yi bölmek, parçalamak parlamenter sistemde olur. 50 artı 1'de, bir bölen olmaz ki. Ne kadar çoklu yapı olursa, o kadar iyi olur ve seçime katılım da artar. Bölme, parçalanma söylemleri tam cahillerin işi. Ama parlamenter sistem olsa

anlarım. İlla bölücü arıyorlarsa, birlikte hareket ettiğimiz için kapının önüne konulan milletvekillerimizi, olağanüstü kurultay için imza veren delegelerin yeniden seçilmemesini engelleyenler bölücüdür.

– Açıklamayı ne zaman yaparsınız?

Açıklamayı kadroyu kurduktan sonra yapacağım. Partimizde alanında uzman isimler bulunacak ve onların varlığı da herkesi heyecanlandıracak.

Son Güncelleme: 04.08.2020 10:26
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceYeni PartiCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sinan @Bünyamin 2020-08-06 06:40:57

sen nerede gördün sürekli küfür eden ağzından salyalar çıkararak bir şeyler anlatmaya çalışan Öz Türk'ü. işte Öz Türk diye sen ve senin gibi mahlukatlar ortada bağrındığı için diğer ülkelerde Türkler için Barbar diyorlar. Direk sen ve senin gibileri göstererek. Birde din sorgusuna girmiş bu zihniyetle

Avatar
Bünyamin @Adı Yok 2020-08-04 14:51:06

adımı saklamam sizin gibi kancıklar. adım Bünyamin ERENOS..Özbe öz Türküm. bu vatanın evladıyım.. çıkarım için vatanımı, dinimi, namusumu, satan sizin gibi hain değilim. bunu bilmen yeterli Türkiye düşmanı Millet düşmanı Allahsız kafir.

Misafir Avatar
sinan 2020-08-06 06:40:57 @Bünyamin

sen nerede gördün sürekli küfür eden ağzından salyalar çıkararak bir şeyler anlatmaya çalışan Öz Türk'ü. işte Öz Türk diye sen ve senin gibi mahlukatlar ortada bağrındığı için diğer ülkelerde Türkler için Barbar diyorlar. Direk sen ve senin gibileri göstererek. Birde din sorgusuna girmiş bu zihniyetle

Beğenmedim! (1)
Avatar
sonsulo 2020-08-04 14:14:19

sayın ince gaz verir gibi bir niyetim yok sen ve baykala bu parti ihanet etti ben ak partiliyim oy verirmiyim bileme ama bellide olmaz banada partim ihanet etti reisciyim amanereye kadar yolun açık olsun

Avatar
Adı Yok @Bünyamin 2020-08-04 13:59:30

HER ZAMANKİ GİBİ SEÇME SAÇMALAR SENDE, SEN Bİ GİT ERENEKÖYE,BAKIRKÖYE BELKİ ÇARE BULUNUR...Gözlerine hırs bürümüş RTE düşmanlığın hep pik yapıyor...Allah aşkına sana benzeyen hiç bir yorum yok, bir sen bulunmaz Hint Kumaşısın, eşin benzerin yok, her şeyi sen bilirsin gerisi Cühela!..Senden çekindiğim için nikimi yazmadım ama senin nikin de sahte....Önemli olan ne, Fikir mi nik mi?

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-08-04 14:51:06 @Adı Yok

adımı saklamam sizin gibi kancıklar. adım Bünyamin ERENOS..Özbe öz Türküm. bu vatanın evladıyım.. çıkarım için vatanımı, dinimi, namusumu, satan sizin gibi hain değilim. bunu bilmen yeterli Türkiye düşmanı Millet düşmanı Allahsız kafir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Netanyahu @Bünyamin 2020-08-04 13:51:26

SENİN AMACIN NE, Tek Adam Kemal'in amacı ne Cumhur İttifakını bölüp ,zayıflatıp seçimi öyle yapmak...2021 de seçim olursa ne değişecek, niçin seçim olsun, kasa dolacak mı seçim olunca süper akıl, süper zeka?

Avatar
DÜRBÜN @Bünyamin 2020-08-04 13:47:51

CHP'NİN son kongresine bak , TEK ADAMI gör, 3 tane adayı nasıl yok ettiler......3 sene öncesine kadar HDPKK lafını ağzından düşürmüyordun ne zaman CHP ile ittifak yaptılar HDPKK lafını hiç anmıyorsun çünkü işine geliyor seni gidi Bukalemun Dümenci, Seni Bozguncu seni.

Avatar
Haydar 2020-08-04 12:53:12

ulan Bu CHPyi tororus baskadan ve tororuslerden kurttaramadiz atatürk kemiklerini sislattiniz muharrem ince bu pislikleri temizleyecek gibi görunuyor hadi bakalım

Avatar
Bünyamin 2020-08-04 12:25:48

tayyipin amacı Millet ittifakını bölüp zayıflatıp seçimi öyle yapmak. 2021 yılında baskın seçim kesinlikle olacak. kasada para yok kasanın içini boşalttılar. insanlarımız, gençlerimiz aç işsiz..

Misafir Avatar
Netanyahu 2020-08-04 13:51:26 @Bünyamin

SENİN AMACIN NE, Tek Adam Kemal'in amacı ne Cumhur İttifakını bölüp ,zayıflatıp seçimi öyle yapmak...2021 de seçim olursa ne değişecek, niçin seçim olsun, kasa dolacak mı seçim olunca süper akıl, süper zeka?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bünyamin @Tarhana Çorbası 2020-08-04 12:20:44

adını yazmaya korkan aktrol.. tayyip hdpden oy isterken terörist hdp ye terörist demiyordunuz şimdi terörist diyorsunuz... fetonun bırak dostluğunu -suç. ortağı- bizzat akpnin ta kendisi ve mutlaka- bağımsız mahkemeler- önünde yargılanacak Aziz Milletimize hesap verecek. Abdullah Gül Türkiye Cumhuriyeti devletinin cumhurbaşkanıdır. Konya'nın evladı Ahmet Davutoğlu Türkiye Cumhuriyeti Devletinin başbakanıdır. cumhurbaşkanımıza, başbakanımıza etmediğiniz hakaretler küfürler kalmadı. akp halktan uzaklaştı koptu Milletin emrinde değil tek adamın emrine girdi tek adam partisi oldu. babacan ve Davutoğlu ayrıldı ve demokrasinin halkın yanında yer aldı. şimdi bunlara hakaretler küfürler ediyorsunuz. ama bu devletin, toprakların sahibi MİLLETTİR.

Misafir Avatar
DÜRBÜN 2020-08-04 13:47:51 @Bünyamin

CHP'NİN son kongresine bak , TEK ADAMI gör, 3 tane adayı nasıl yok ettiler......3 sene öncesine kadar HDPKK lafını ağzından düşürmüyordun ne zaman CHP ile ittifak yaptılar HDPKK lafını hiç anmıyorsun çünkü işine geliyor seni gidi Bukalemun Dümenci, Seni Bozguncu seni.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bünyamin 2020-08-04 12:02:18

aktroller ve sahibiniz...Türkiye Cumhuriyeti Devletinin sahibi koruyucusu,,, bu toprakların sahibi AZİZ MİLLETİMİZDİR. devleti yıkmaya Milleti bölüp parçalamaya,
yok etmeye topunuz gelsin gücünüz yetmez.

Avatar
Kahramankandıralı 2020-08-04 11:20:44

2018 C.Başkanlığı seçiminde seni bozuk para gibi harcayan kişinin adı da Kemaldi Kemal....Kendisi kazanmak için bir ışık görse seni aday gösterirmiydi hiç...Kendi oyu % 25 senin oyun % 30, kazanmak için gerekli olan % 50+1....Seni o zaman bile bile aslan kafesinin içine attı, ağzının payını vermek, yok olup gitmen için....Onun akıl hocası teknik yönetmen Londralı Küresel Sermaye Baronu, City of London'un sahibi.....

Avatar
Tarhana Çorbası 2020-08-04 11:11:21

Kemal Ağa dostlarıyla iktidara gelecekmiş.......HDPKK,Fetö,Abdullah Gül,Ali Babacan,Ahmet Davudoğlu.......Ana Kumanda Masası Almanya.....Uyanın a dostlar! Maksat Bağcıyı Dövmek.

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-08-04 12:20:44 @Tarhana Çorbası

adını yazmaya korkan aktrol.. tayyip hdpden oy isterken terörist hdp ye terörist demiyordunuz şimdi terörist diyorsunuz... fetonun bırak dostluğunu -suç. ortağı- bizzat akpnin ta kendisi ve mutlaka- bağımsız mahkemeler- önünde yargılanacak Aziz Milletimize hesap verecek. Abdullah Gül Türkiye Cumhuriyeti devletinin cumhurbaşkanıdır. Konya'nın evladı Ahmet Davutoğlu Türkiye Cumhuriyeti Devletinin başbakanıdır. cumhurbaşkanımıza, başbakanımıza etmediğiniz hakaretler küfürler kalmadı. akp halktan uzaklaştı koptu Milletin emrinde değil tek adamın emrine girdi tek adam partisi oldu. babacan ve Davutoğlu ayrıldı ve demokrasinin halkın yanında yer aldı. şimdi bunlara hakaretler küfürler ediyorsunuz. ama bu devletin, toprakların sahibi MİLLETTİR.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Bünyamin 2020-08-04 10:44:08

şaibeli cumhurbaşkanlığı seçimi akşamı muharem incenin neden sessiz kaldığı belli oldu. menfaat çıkar karşılığı aralarında -gizli- anlaşma yaptılar. dönüşü erdoğana olacak. bakınız süleyman soylu, bakınız numan kurtulmuş. muhalefetin seçimi kazandığı yerde inceye milli eğitim abkanlığı versen kabul etmez. ben ki cumhurbaşkanlığına aday olmuşum tayyiple yarışmışım siz bama milli eğitim bakanlığınımı layık görüyorsunuz der. ama tayyip bakanlık teklief etse hemen kabul eder. işte devletin bu bu toprakların sahibi Millete savaş açan tayyip erdoğana boyun eğmek işte budur. öyle değilmi metin feyzioğlu. tayyiperdoğanın 18 senedir taktiği BÖL - PARÇALA- YOK ET.

Misafir Avatar
Adı Yok 2020-08-04 13:59:30 @Bünyamin

HER ZAMANKİ GİBİ SEÇME SAÇMALAR SENDE, SEN Bİ GİT ERENEKÖYE,BAKIRKÖYE BELKİ ÇARE BULUNUR...Gözlerine hırs bürümüş RTE düşmanlığın hep pik yapıyor...Allah aşkına sana benzeyen hiç bir yorum yok, bir sen bulunmaz Hint Kumaşısın, eşin benzerin yok, her şeyi sen bilirsin gerisi Cühela!..Senden çekindiğim için nikimi yazmadım ama senin nikin de sahte....Önemli olan ne, Fikir mi nik mi?

Beğenmedim! (3)

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820