banner881
banner887
banner883
26 Ekim 2018 Cuma 16:52
Müdür başkanına ayaklandı;  Belediye  başkanlığına  aday oldu!
banner728

Körfez Belediyesi’nde 2014 öncesinde Yunus Pehlivan belediye başkanı idi. Pehlivan yönetimindeki belediyede İsmail Baran, YARPAŞ Müdürü olarak görev yapıyordu. Yunus Pehlivan’ın karşısında AKP’den belediye başkanlığı için aday adayı olmuştu. Pehlivan aday gösterilmedi. Yerine Pehlivan’ın müdürü İsmail Baran aday gösterildi. Benzer bir durum yine gündemde. Körfez Belediyesi’nde Parke Bordür Fabrikası Müdürü olarak görev yapan Nihat Tekgümüş belediye başkan aday adayı olduğunu duyurdu. Körfez Artvinliler Derneği Kurucu Başkanı da olan Tekgümüş’ün mevut başkan İsmail Baran’ın yönetiminde çalışırken neden başkana başkaldırdığı bilinmiyor.

HZ. ÖMER ADALETİ

Sosyal medya hesabından bir açıklama yayınlayan Nihat Tekgümüş, Hz. Ömer adaletinden bahsetti. Tekgümüş açıklamasında şu ifadeleri kullandı;

“Adalet olmadıkça; YÖNETİMİN

Edep OLMADIKÇA; ASALETİN

Cömertlik OLMAYINCA; ZENGİNLİĞİN

Güven olmadıkça; SEVİNCİN

Kanaat olmadıkça; FAKİRLİĞİN

Alçak gönüllülük olmadıkça

YÜKSELMENİN FAYDASI OLMAZ

Allah bu kutlu görevi bize nasip ederse Hz. Ömer’in kural ve yönetim şeklinde ekibimizle birlikte yöneteciğimize inancımız tamdır. Allah’ın selameti rahmeti bereketi üzerimize olsun inşallah cumamız mübarek olsun selam ve dua ile”

Son Güncelleme: 26.10.2018 20:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
santralci 2018-12-28 00:37:56

Müdürmü?kepçecimi? O fabrikanın tek müdürü vardı oda aydın karakaynak...çalmaz çırpmaz kul hakkı yedirmez işten anlar personele dikkat eder haram yemez yedirmez çalışır çalıştırır hakkı hukuku bilir devletini milletini tanır sever ben baska müdür tanimam

Avatar
Ersoy’dan dübareci il sağlık müdürü 2018-10-29 22:45:15

Senin anladığın dilden konuşmama bir adım kaldı,yani yaptığın tüm kancıklıkların bedelini bir seferde soracağım,son gün 31 Ekim demiştim di mi?

Avatar
Osman öz 2018-10-28 21:11:26

Yunus pehlivan harici Körfez’i belediyesini disiplin ekonomik çalışma üretken düzgün bir şekilde izaya getiremez...ŞENDOĞAN personeli ancak izaya disipline sokar ... ben bukadar başıboşluk görmedim MHP zamanında bile yoktu...

Avatar
08Yılmaz 2018-10-27 23:11:33

08Yılmaz sen nerede yasıyosun körfezde hayaller paris gercekler köy desem köylerimize hakaret etmiş oluruz...
Rahmetli Avni Şirinden itibaren bu döneme kadar yani 30 yıldir hizmet etmiş belediye başkanlarının yaptıklarının haricinde,baran ve yonetimi körfezi 30 yıl geride götürdü korfezi!
Ne yapsanız ne deseniz boş baran gidici hemşehrim.Hemde o övündüğü ekibiyle birlikte.
Yunus pehlivan mehmet şendogan diyosun ikiside adamdı adam!
Neden baran 4.5 yildır onlarin ekibiyle calışıyo diye sormazlar mi insana!
Selahattin kadayı,ısa taş,faruk denli,hele sonda biri varki baran gönderecem diyodu önce personelken mudür yapti,yetmedi müdurluk kurdu yetmedi baskan yrdcisı yapti sait çalık denen şahsı bu ne cekişkidir 08 yılmaz:))

Avatar
Sertan koç 2018-10-27 21:28:16

İsmail Baran Körfez’de nedolaplar çevirdin Ankara biliyor Kadir Yılmaz ismail Baran yap sat işine başlamış haberin varımı Körfez Belediyesi bitmiş sahte okeyle okey dönüyor

Avatar
Hereke 2018-10-27 21:23:34

Yunus pehlivan personelin herbirinin içerdeki alacağı olan 7 ile 10 bin tl olan paraları ilk dönem ödedi Hereke personelin içerdeki alacağı 20 bin ile 35 bin olan arası olan parayı ödedi Kadir Yılmaz yatırım yaptı aynı zamanda Kadir Yılmaz Baran gibi arazi satmadı peşkeş çekmedi kimseye ayrıca Baran personeli olan bayan ile bir ilişkisi varmış işten çıkardı Sakaryalı aslen bayan Kadir Yılmaz oku

Avatar
Selçuk biçerler 2018-10-27 21:08:08

Yer satmakla yatırım olmaz Kadir Yılmaz personel almakla yatırım olmaz Kadir yolmaz 08 arsaları kime kaçparay kime peşkeş çektin İsmail Baran Emrah çoban İsa taş Selahattin kabadayıoğlu Faruk denli sizi unutmuycak bu Körfez Mehmet şendoğanın saçının teli olamassınız ...

Avatar
Şentürk yolmaz 2018-10-27 19:32:58

Baran yarpaş müdürü iken özürlü olan bir kişinin sigorta pirimi olan 280 tl parayı yatırmayın cebine indirdinmi . Yunus pehlivan harici belediyeyi kimse kurtaramaz

Avatar
Kadir yılmaz08 2018-10-27 14:07:06

Alayınız nankör ve hainsiniz Körfez ilk defa Baran döneminde bu kadar hizmet gördü ve üstüne üstlük Yunus pehlivan Şendoğan vs pisliklerini temizlediler bitmiş belediyeyi şaha kaldırdı Allah razı olsun .. tek yanlışı hemşehrim diye koyduğu adamlar ona ihanet etti insanoğlu Böyle işte nankör...

Avatar
Tayyip Erdoğan 2018-10-27 13:17:25

Bu adam hırsız dört sene beraber çalıştık parke fabrikasında müdürken kendine mesai yazıyordu iş yerinde olmadığı halde kendisine tahsis edilen araçla köylere mesai saati içinde koşu yapmaya gidiyordu bu adam oruç tutmaz namaz kılmaz hz . Ömer’in adaletinden bahsediyor bu adam ilkokul mezunu bu arada başkanlık falan peşinde değil başkan yardımcılığı kapma peşinde ismail baran bu adama hayatında göremeyeceği makam vermiştir besle kargayı oysun gözünü misali...

Avatar
personel 2018-10-27 12:58:02

bu tekgümüş denen adam acilen akıl ve ruh sağlığı hastanesine yatirilip tedavi edilmeli,bir ara milletvekili olcakti şimdi baskan:) Falla cinle olmaz bu işler koçum. Seni ak parti aday göstersin ben oyumu tkp ye vericem

Avatar
Satış 2018-10-27 12:55:18

Emlak istimlak muduru vekili Nurdan zorluere metresi 1200 lira olan yeri 400 lira satanlar beytül malı peşkeş cekenler bu körfez halkı sizide unutmayacak bu seçimlerde.
O kadar insanı karşısına almaktan çekinmeyip hala bu insani koltuğunda ısrarla oturtan ismail baran sana bu körfez hakkinı heka etmeyecek bilesin

Avatar
Nerıman kaya 2018-10-27 11:58:27

Fazla bır sey yazmaya gerek yok 24 HAZIRAN sonuçları en güzel ankettır artık körfeze AKP bededıye başkan adayı bayan istiyoruz halkın içinden gelen partinin temelinden gelen. Belediye başkanı rantcı degıl körfezin halkı için canla başla çalışan belediye başkanı istiyoruz o da mevcut hayırlısı olsun inşAllah

Avatar
Nerıman kaya 2018-10-27 11:57:33

Fazla bır sey yazmaya gerek yok 24 HAZIRAN sonuçları en güzel ankettır artık körfeze AKP bededıye başkan adayı bayan istiyoruz halkın içinden gelen partinin temelinden gelen. Belediye başkanı rantcı degıl körfezin halkı için canla başla çalışan belediye başkanı istiyoruz o da mevcut hayırlısı olsun inşAllah

Avatar
Başkan 2018-10-27 10:55:20

Körfezde her kesimden oy alacak ve herkesin bazı hatalarına rağmen saygı duyduğu 2 dönem Belediye Başkanlığı yapan Yunus Pehlivandan başkası bu yükü omuzlayamaz.
Çoğu aday adayı gerçekten samimi ve kaliteli insanlar ancak,ķörfezi yonetmek için tecrübe şart!
Mevcut başkan ve yönetimi bu işi beceremedi.

Avatar
BARBAROSLU. 2018-10-27 09:14:04

Körfezde hakkıyla başkanlık yapacak tek isim MEHMET AYDIN MUTLU

Avatar
Körfez 2018-10-26 20:51:59

Körfeze başkan olacak kişiye Allah yardim etsin satacak ne arsa kaldı.
Müteahhitlerin yapacağı ne arsa!
Sanayi zaten kapasitesini doldurdu.
Oradanda gelir yokkkk.
Üstune ustlük baran sanayide çok iş varmış gibi birilerine sırf koltuk vereceğim diye Sanayi müdürlüğü kurmuş.
Gerçekten gelecek başkanın işi cok zor hele bu ekiple....

Avatar
Ah ah 2018-10-26 20:19:53

Selattin kabadayıoglu,sait çalık ve isa taş yunus pehlivana çelme taktı ayni ekip şimdi barana çelme takıyo...
Isa taş ve selahattin kabadayıoğlununda aday adayı olduğu söylentiler arasinda...
Herhalde bu gidişte belediyeden 5 veya 6 kişi çıkar. haaa faruk denliyi unutmamak gerek.Bu arada iddialara gore muhalefet partileri seçimi almak için ak partiden baranın aday olnasını çok istiyorlamiş Iddia o ki varzn aday olursa ak partililer oy vermeyecekmiş barana...
Acaba neden???
Partinin yetkili organları bu durumu iyi abaliz etmeli...

Avatar
Cem yanık 2018-10-26 19:51:49

ismail Baran Faruk denli İsa taş Selahattin kabadayıoğlu sayit hepsi bir kişi etmez vAllahada billahada tillahida sizler ümreye gitmekle tövbe olmaz damarlarınız haram dolmuş Emrah çoban sen cennete girersen ben o cennete girmem cehennemi tercih ederim ayfon tlf hangi tanıştığın bayanlara veriyorsun.

Avatar
Adalet 2018-10-26 18:53:51

Ben baran ve ekibine hakkımı helal etmiyorum.Kiralik araç dönemini bitirdim diyo hala 20 ye yakin kiralik araç varmış belediyede...
400 milyon yatırım yaptım diyo tek tek açıklasın korfez kamuoyuna bilsin bu millet.özellikle memur Başkan yardımcısı olan imardan sorumlu barana atıp tutuyomuş heryerde...
Her fırsatta yunus pehlivana sallayan baran nasıl olurda onun prensini başkan yardımcısı yapar anlamak mumkun degil...

Avatar
PARTİLİ 2018-10-26 18:27:49

ilçe başkanlarının belediye başkanı olmalarını istemiyoruz alooo sesimizi duymuyormusun erdoğan efendi sen bilirsin yüzlerce oydan sana bir tane oy yok açlar yıllarca ilçede görev yapmış doymamış gözünü belediyeye gözünü dikmiş vay çakal vay gelsin paralar diyecek indire gandi yapacaklar sen sesimizi duymadın erdoğan efendi bizde sana kesinlikle oy vermeyeceğiz bunlar seni bile satın alırlar çünkü servetleri korkunç

Avatar
Körfez 2018-10-26 18:26:02

Artık körfezde Ak patililerle AKP lilerin,adaletcilerle kalkinmacıların ayırt edilme zamanı gelmiştir.Kim kendi çıkarını ülke menfaati üzerinde tutuyorsa bu tüyü bitmemış yetimlerin elleri yakalarında olacaktır biline...
Ha birde 600 dönüm arazi aldik demiş baran bu araziler nerededir.Fiyati nedir,
Satılan araziler nerededir fiyatı nedir.
Alınanların mt.si 50 tl midir.Satilanlarin mt.si 2000-2500 tlmidir.
Bu arsa satışlarî piyasa değerine gore mi yapılmaktadır?
Belediyede arsa ve konut satışlarının başınsa kim veya kimler vardır?
Niçin o göreve partiye hakaret edip partinin kadınlarını kapisından k9van bayan getirilmiştir????

Avatar
Partili 2018-10-26 18:17:47

Demek ki hemşehrisi ondan daha cok partiliki baranın geldiginden beri yaptiklarini ve ak partisine hırsız diyenleri mudur yapmasinı hazmedememiş.Tekgumuş bildigim kadarıyla partiye gonülden bağlı b8r nefer.maalesef baran,yegeni ve belediye yönetimi çoğu partili neferi partiden soğutmaya çalıştılar girev sürelerince...
Reise ve partiye en büyük zararı verdiler korfezde

Avatar
:) 2018-10-26 18:01:14

Buyuk vurgun var desene yine metiyeleri dizmiş inşAllah maşAllah size cennetin tapusunu vereceğim.

Avatar
Kemal özer 2018-10-26 17:29:35