banner1046
banner1117
banner1189
18 Mayıs 2020 Pazartesi 03:49
Milletvekili Katırcıoğlu, Türkkan’a “Basiretsiz”, Hürriyet’e “askıda vekil” dedi
İYİ Parti Grup Başkanvekili ve Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan’ın, “Ben de buradan söylüyorum: Ak Parti 2023’ü göremeden dağılır gider. Dağılırken de herkes birbirini satar, satamayan da diğerini kiraya verir. İçinizde kanayan yara dışarıdan belli olmuyor mu sanıyorsunuz?” tweetine yanıt veren AKP Kocaeli Milletvekili Radiye Sezer Katırcıoğlu, Lütfü Türkkan’ın fotoğrafı ile 24 Haziran seçimleri öncesi geçici olarak İYİ Parti’ye geçen o dönem milletvekili olan İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in de içinde bulunduğu, “Askıda CHP’li vekiller” yazan fotoğrafı yan yana paylaşarak, Türkkan’a isim vermeden “Basiretsiz”, Hürriyet’e de isim vermeden “Askıda vekil” dedi.

İLGİLİ HABER İÇİN GÖRSELE TIKLAYIN

Katırcıoğlu, videolarla birlikte attığı tweetlerde şu ifadeleri kullandı:
 
1. Mevlânâ'ya göre gönül aynasında kişi iyi olsun kötü olsun kendisini görürmüş. Sayın Vekil aynada kendisini ve partisini görmüş olmalı ki yine içinde kini ve hazımsızlığı yazıya dökmüş.
Edep diyorum edep.
 
2. Gerçekler er yada geç ortaya çıkar, çıkıyor da.
 
Emre Kınay'ın ifşası İP in ucunun artık kaçmış olduğunun kanıtı
 
HDPKK dan aldığınız ifşalar ile neye uğradığınıza şaşırdınız. Gizli Kapılar ardında ne işler çevirmişsiniz Suçluluk psikolojini AKParti'ye saldırarak bastırıyorsun
 
3. Ah dünya nelere kadirsin.
 
Türlü türlü rüyalar kurduruyor basiretsiz kullarına
 
Kiralama işini sizin kadar iyi yapan yoktur sanırım
 
Askıda Vekil diye bir terim girdi sayenizde siyaret diline
Askıda vekillerden biri de İzmit'te 10 yıl da yapılan Ak hizmetler ile günü geçiriyor.





Son Güncelleme: 18.05.2020 10:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Topçular'lı 2020-05-18 16:55:28

Hürriyet, Nevzat bey dönemi üzerine 1 çivi bile çakamaz,çünkü Chp zihniyetinde taş taş üzerine koymak yoktur,yıkım var,darbe var,hüsran var.Izmit'in 5 yılı heba oldu...

Avatar
Oğuz 2020-05-18 16:08:04

Çok doğru söylemiş Vekil Hanım sen kalk ben sosyalistim diyen adamı belediye Başkan adayı yap sonra milliyetçiyim de hadi ordan...

Avatar
Sami 2020-05-18 15:41:02

Radiye hanımı bilen bilir bilmeyen kendi bilir. Radiye hanım Kocaeli nin milletvekilidir. Burda Radiye hanımı karalamaya çalışmak sizin siyasetten ne kadar uzak olduğunuzu gösterir. Radiye hanım görevini layıkıyla yerine getirmektedir.

Avatar
Davut Doğrucu 2020-05-18 13:55:17

Hanımefendinin kocaeli ile ilgili mecliste tek bir önergesi yok.İnanmayan tbmm sitesine girip bakabilir.Zaten kendisini Kocaeli'de gören de tanıyan da yok.

Avatar
Cem_cem 2020-05-18 12:43:51

bu isimde bir kocaeli vekili var mıydı? ilk defa duydum. şaşırdım açıkçası. nerdeydin sen bacım. kocaelinde ilginç şeyler oluyor walla.

Avatar
ata 2020-05-18 11:42:08

kendi tarifinizide yaparmısınız ? sizi nasıl tanımlayalım ? bu milletin üzerindeki keneler olarakmı kan emici ? hırsız ? yolsuzluk ?

Avatar
Asil 2020-05-18 11:16:22

Bu katırcıoğlumu?devecioğlumudur? Nedir ki ? Kendine gündemmi yaratıyor acaba? ben yolda görsem tanımam da KOCAELİ li olmadığını duydum ya negatif görüyorum
Lütfen bizleri bedavaya meşgul etme hayde memleketine

Avatar
Hacı 2020-05-18 10:08:18

İftardan sonra çekirdek aldım önüme izliyorum al birini vur öbürüne mv maaşı 20 000tl askari ücret 2500tl vatandaşı düşünen yok

Avatar
VATANDAŞ 2020-05-18 09:15:35

Katırcıoğlu nerenin miletvekili ne diyor bilen varsa söylesin, zamanımızı almasın.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-05-18 05:04:07

Önce partiniz Meral Akşenere fetö imalarında bulunuyordu yok meclise giremez deniyordu,Chp demokrasinin gereğini yaptı siyasi destek verdi siz bu desteği hala askıda diye yorumladığınıza göre seçim sonuçlarını Akp olarak hazmedememişsiniz,Radiye hanım Akp kaçak güreşmeyi çok seviyor bilirim ama sizin de bilmenizi isterimki Akp çöküş devrine AAnın yayın akışı kesildiği dakika girmiştir ,rahat olun artık 3 ileri bir geri yerine hep geri gittiğinizi hergün göreceksinizdir!

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820