banner920
04 Şubat 2019 Pazartesi 15:12
“MHP’lilerin yarısı AKP’ye oy vermeyecek!”

Piar Araştırma Şirketi Başkanı Kadir Atalay, yaptıkları son ankete dair açıklamalarda bulundu. Atalay, MHP seçmeninin yarısının AKP'ye oy vermeyeceğini belirtti.

Piar Araştırma Şirketi Başkanı Kadir Atalay, 31 Mart 2019'da düzenlenecek yerel seçime dair yaptıkları son anketin sonuçlarını paylaştı. Diken'den Minez Bayülgen'in sorularını yanıtlayan Atalay, "Son araştırmamızda, MHP'li seçmenlere 'AK Parti'nin aday çıkardığı yerlerde oy verecek misiniz' diye sorduk. Yüzde 50'si 'Hayır', yüzde 30'u 'Evet' dedi. Yani Türkiye genelinde, MHP seçmeninin en az yüzde 50'si AKP adayına oy vermemeyi tercih ediyor" açıklamasında bulundu.

"MİLLET İTTİFAKI'NA OY VERMELERİ DEMEK..."

Atalay, açıklamasının devamında "Bu kitle AK Parti'den koparak MHP'ye geçen ve sağın dışındaki adaylara, partilere oy veremeyenlerden oluşuyor. Bir kere millet ittifakına oy vermeleri demek önümüzdeki genel seçimleri etkilemesi anlamına geliyor. Böyle olursa bu kitle millet ittifakının kalıcı seçmeni haline gelebilir. Bu yüzden kritikler" görüşünü dile getirdi.

"EN BÜYÜK GÜÇ KAYBI ANKARA'DA YAŞANACAK"

Atalay, "Araştırmalarınıza göre AK Parti en büyük güç kaybını hangi şehirde yaşayacak?" sorusu üzerine şunları söyledi: "Ankara. İktidar 20 yıldan fazla yönettiği başkenti kaybetmeye doğru gidiyor. Ulusalcısından, Kemalistine, sağcılarına kadar her zaman milliyetçi adayların kazandığı bir şehirdir Ankara. Bugün her anketimizde CHP'li aday Mansur Yavaş ve AK Parti adayı Mehmet Haseki arasında en az altı yedi puan oy farkı Yavaş'ın lehine çıkıyor."

24 HAZİRAN SEÇİMLERİNDE YANILMIŞLARDI

Piar Araştırma Şirketi, 24 Haziran seçimleri için yaptığı araştırmalarda Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı yüzde 40'ın altında, AK Parti'yi de yüzde 34 olarak göstermişti.

Son Güncelleme: 04.02.2019 16:41
Anahtar Kelimeler:
MHPAKPAnketPiar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tayyar 2019-02-11 07:48:36

Çızgisi dışına çıkmış güdümlü parti konumuna gelmiş MHP verdiği sözlerin arkasında olmalıydı.örneğin EYT

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2019-02-09 11:10:53

EEE..İYİ PARTİ DİYE'DE BİR PARTİ VAR.GERÇİ BAZILARI İP DEYİP YOK FARZEDİYOR YA..

Avatar
Sana Sorayım @Ersoy Kandemir 2019-02-06 11:28:31

Konyayı bilirsin de Hanya neresi diye (desteksiz), bilirsen oyum sana.

Avatar
Ufuk @Şinasi 2019-02-05 10:48:22

Hep sordular zaten 16 yıldır, gene soracaklar hah hah hah haaaaaa.

Avatar
Mehmet 2019-02-04 23:55:35

Evet biliyoruz, daha evvel de vermemişlerdi. Sorun mu var ?...

Avatar
Mert Namlı 2019-02-04 23:20:21

Yakarız izmitli, o kınayı sana yakarız. Nerene olacağını da sen tahmin et.

Avatar
Ufuk @Vatandaş 2019-02-04 22:29:15

Cehalet değil. tayyip erdoğan terör örgütlerine yol verdiği gibi bu itlere de yol veriyor. tayyip erdoğan emir verdiği an bu itler Millete ateş açacak katliam yapacak. tayyip erdoğan tüm köpekleri,yle beaber, içerdeki dışardaki Türkiye düşmanları ile birlikte devleti yıkmak, milleti yok etmek için Türkiyenin zayıf anın bekliyor bu konuda çalışıyor. tarım, hayvancılık, sanayi, ekonom çöktü üstüne bir de Silahlı Kuvvetler zayıflatıldı mı işte tam Türkiyenin vurulma anı. Türkiyeyi zaten Türkiye düşmanları yönetiyor. Türkiye 20213 e kadar mutlaka vurulacak.

Avatar
Cengiz Manas @Ülkücü 2019-02-04 22:21:32

sen ülkücü değil Tüğrkiyeyi bölmek parçalamal üzere Amerikanın görevlebdirdiği CIA ajanı devlet bahçelinin köpeğisin. Türkiyenin sahibi amerika değildir amerikan ajanı frblrt bahçeli ve köpeklerine ait hiç değildir.

Avatar
Ulkucu 2019-02-04 20:17:12

Yarisi degil bu memleket sevdalisi butun mhp liler tayyip erdoganin kuyruguna takilanlara oy verneyecek.Nokta.

Avatar
Ülkücü 2019-02-04 20:10:22

Bunu chp’li arkadaşlarınızmı söyledi ? Biz MHP sevdalısı aile olarak liderimizin sözünün arkasındayız. Siz ne anlatırsanız anlatın

Misafir Avatar
Cengiz Manas 2019-02-04 22:21:32 @Ülkücü

sen ülkücü değil Tüğrkiyeyi bölmek parçalamal üzere Amerikanın görevlebdirdiği CIA ajanı devlet bahçelinin köpeğisin. Türkiyenin sahibi amerika değildir amerikan ajanı frblrt bahçeli ve köpeklerine ait hiç değildir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Kadın 2019-02-04 19:48:30

Geçen secimlerde cöp atmaya giderken silahlı ipsiz sapsız gençler arabalardan sarkmıs bizlere silahlarıni sallayıp küfür etmisti.....hala unutamıyorum o günü kimse birsey de yapmadı....

Avatar
Vatandaş 2019-02-04 19:45:51

Gazetelere bakıyorum simdi bu sedat peker denilen adamın acıklamaları ne? Silahlanın secim sonuclarına göre sokaklara cikilacakmıs vs vs???? Ayrıca su asker ugurlamalatındanki magandalıklar barbarlıklar silahla havalara ates acmalar neler???? Bu ülke ne zaman bu derece kanunsuzlastı canilesti???bu kisilere neden hukuksal islemler yapılmiyor???kin ve nefrete tesvik edip sokaklarda anarsı yaratmaya calisiyirlar....kim kazanirsa kazansın da bu cehalet bu vahset ne olacak???

Misafir Avatar
Ufuk 2019-02-04 22:29:15 @Vatandaş

Cehalet değil. tayyip erdoğan terör örgütlerine yol verdiği gibi bu itlere de yol veriyor. tayyip erdoğan emir verdiği an bu itler Millete ateş açacak katliam yapacak. tayyip erdoğan tüm köpekleri,yle beaber, içerdeki dışardaki Türkiye düşmanları ile birlikte devleti yıkmak, milleti yok etmek için Türkiyenin zayıf anın bekliyor bu konuda çalışıyor. tarım, hayvancılık, sanayi, ekonom çöktü üstüne bir de Silahlı Kuvvetler zayıflatıldı mı işte tam Türkiyenin vurulma anı. Türkiyeyi zaten Türkiye düşmanları yönetiyor. Türkiye 20213 e kadar mutlaka vurulacak.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Eski ak partili 2019-02-04 18:24:58

Hey MHP li kardeşler ALLAH RIZASI İÇİN sizin Bahçeli REİS için neler söylemişti seni CUMHUR Başkanı yaptırmayacağım giye ne oldu herkesin dediği gibi ya bunu paraya boğdu yada Bahçeli’nin açığını yakaladı onun İÇİN sizlerde oyunuzu ya CHP ye yada iyi partiye verin bunlara oy vermeyin

Avatar
Cumhuriyet 2019-02-04 17:55:47

Bu araştırmayı tersten okursanız daha gerçekçi olur.24 Haziran seçimlerinde kimin kime oy verdiğini çok net gördük.Kusurada bakmasın kimse Mhp ile Akp nin dünyaya bakış ve dünyayı algılayış kısmında birbirilerinden pek bir farkı yoktur.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-04 16:58:49

Günaydın,31 Martta Hanya ve Konya ayırımı daha iyi yapılıp anlaşılacaktır diye düşünüyorum.

Misafir Avatar
Sana Sorayım 2019-02-06 11:28:31 @Ersoy Kandemir

Konyayı bilirsin de Hanya neresi diye (desteksiz), bilirsen oyum sana.

Beğenmedim! (0)
Avatar
zeren78 2019-02-04 16:56:51

MHP eksiksiz ve fazlası ile artık AK..Asla fire vermezler...Ak partililer partisinden vaz geçer, ülkücüler! vazgeçmez...Halk hala Menfat ve Hüllecileri tanıyamadı...

Avatar
Şinasi @Ne için vermeyecekmiş ? 2019-02-04 16:38:43

kendi ağzınla söylüyorsun akp kürt aşiretlerle anlaştı. kürt kardeşlerimize terörist diyordunuz. ulan çıkar için koltuk için kalıba giriyorsunuz tayyip erdoğan-devlet bahçeli ihanet ittifakı. 81 vilayetin vatandaşını işsiz bırak aç bırak Millet önce bunun hesabını soracak ihanet ittifakına

Misafir Avatar
Ufuk 2019-02-05 10:48:22 @Şinasi

Hep sordular zaten 16 yıldır, gene soracaklar hah hah hah haaaaaa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şinasi @izmitli 2019-02-04 16:01:25

evet Millet kına yakacak siz Allahsız hırsızları Millet alaşağı eecek hepinizden Milletin parasını çalmanın hesabını soracak gereğini yapacak.

Avatar
Ne için vermeyecekmiş ? 2019-02-04 15:50:49

Konu Ankara için açıldıysa Ankarada seçimin seyirini değiştiren kürtlerdir ve Ankara’da aşiretler ak parti destek konusu aldılar.anketler fasa fiso önemli olan halkın içinde olmak.geçen seçimde mhpyi baraj altında gösteren anket şirketleri yine bu seçimde yanılgıya düşecektir.

Misafir Avatar
Şinasi 2019-02-04 16:38:43 @Ne için vermeyecekmiş ?

kendi ağzınla söylüyorsun akp kürt aşiretlerle anlaştı. kürt kardeşlerimize terörist diyordunuz. ulan çıkar için koltuk için kalıba giriyorsunuz tayyip erdoğan-devlet bahçeli ihanet ittifakı. 81 vilayetin vatandaşını işsiz bırak aç bırak Millet önce bunun hesabını soracak ihanet ittifakına

Beğenmedim! (3)
Avatar
izmitli 2019-02-04 15:48:27

sizde kına yakarsınız....nasıl hoşunuza gittimi bu yorum

Misafir Avatar
Şinasi 2019-02-04 16:01:25 @izmitli

evet Millet kına yakacak siz Allahsız hırsızları Millet alaşağı eecek hepinizden Milletin parasını çalmanın hesabını soracak gereğini yapacak.

Beğenmedim! (3)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328