banner984
banner980
banner983
15 Eylül 2019 Pazar 15:34
MHP’li Ünlü S 400 oldu

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, bugün sosyal medya sayfasından yaptığı bir paylaşımla güldürdü. Ünlü, kendisini Rus füze savunma sistemi S-400’e benzetti. Bir fotoğraf paylaşan Ünlü, fotoğrafa “Bugün de S 400 gibiyim. Hayırlı pazarlar!” yazdı. Ünlü’nün bu paylaşımı, görenleri güldürdü. S-400, orta menzilli hava ve füze savunma sistemiyle Ünlü’nün nasıl bir bağlantısı olduğu, akıllarda soru işareti uyandırdı.

Son Güncelleme: 15.09.2019 18:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bartez 2019-09-20 13:25:50

BU HABERDEN SONRA
1 DOZ EZHEL OLAY

Avatar
vatandaş 2019-09-16 09:55:43

sayın Ünlü bu yorumları okuyor mu acaba?

Avatar
doğan 2019-09-16 08:49:00

kırmızı pabuçlu S400 ...
hayret bişey ..

Avatar
İzmit 2019-09-16 08:07:17

Sen tam bir maymunsun ya ne s400 ü?

Avatar
Cumhuriyet 2019-09-15 21:10:10

Aaaaa sarayın soytarısı kaç gündür yoktu iyi oldu gördüğüm.Bunlar dansöz gibidir zamanında Amerikan fistanı giyindiler şimdi moda Rus eteği.Milliyetçlik mi dedi birisi,yersen bu tiplemeleri milliyetçi sanarsın.Bakalım yarın öbür gün kendini patriot gibi de hissedebilir yada f-35 ama kendilerini bir Türk yada bu toprağın çocuğu gibi hissedemezler akp kayığına binmeleride bu yüzdendir zaten

Avatar
Ülkücü 2019-09-15 18:40:33

Ne ayaksın sen, kafe aldın tüm ülkücüleri bir kafeye sattın

Avatar
MHP li 2019-09-15 18:38:42

Kırmızı papuclu zibidi

Avatar
İzmitli 2019-09-15 18:13:43

bu kişi olsa olsa hacı murat olur 124

Avatar
ersoy :)) 2019-09-15 17:26:10

bende kendimi Alaman panzerine benzetiyorum,kiloluyum da biraz;),zaten geçen Real otoparkta kaza yaptım çarptım coşmuş araca,kaçtı araçla ama anlayamadım neden kaçtığını?

Avatar
faşo ağa 2019-09-15 17:17:25

biri şuna desin benzetecekse kendini bari yerli milli bi şeye benzetsin tabi varsa.

Avatar
Kenan 2019-09-15 15:59:59

Yerli üretimimiz olmadığını eleştirecek adam kendini Rus malına benzetmiş. Bu sahte milliyetçilerden herkes bıktı artık

Avatar