banner960
07 Ağustos 2019 Çarşamba 09:20
MHP’li Arpacı konuştu:  “Ben vicdanıma savunma veririm”

İzmit Belediye Meclisi’nin dünkü oturumunda gündeme müdürlüklerle ilgili yapılacak değişiklikler geldi. Ulaşım Müdürlüğünün isminin Koordinasyon Müdürlüğü olarak değiştirilmesi, Kreş Müdürlüğü ve Veterinerlik Müdürlüğü kurulması, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Basın Yayın Müdürlüğü ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nün ayrılması teklifleri, AK Parti’nin grup kararı neticesinde komisyona havale edildi.

GRUPTAN AYRI HAREKET ETTİ

Bu oylama sırasında MHP’li meclis üyesi Ayhan Arpacı, grubuyla birlikte hareket etmedi. Arpacı, Kreş Müdürlüğü ve Veterinerlik Müdürlüğü kurulması maddesi için evet oyu verdi. Bu ilk defa Cumhur İttifakı meclis üyelerinin birbirinden bağımsız olarak oy kullanması olduğu için bomba etkisi yarattı. Bu konunun ardından MHP İzmit İlçe Teşkilatı’nın Ayhan Arpacı’dan savunma istediği yazıldı.

“BİR AN ÖNCE HİZMET OLSUN”

Gazete Barış’a konuşan Arpacı, “Veteriner Müdürlüğü kurulması lazım. Ben hekimim hayvan ameliyat ediyorum. Bunlar benim yetiştiklerim. Yetişemediğim kaç olay oluyor. Bu yüzden ben acilen veterinerlik ile ilgili adımların atılmasını istedim. Bir diğeri kreş kurulması. Kreşler kurulsun bir an önce vatandaşa hizmete başlasın” dedi.

Arpacı, dünkü tavrıyla ilgili MHP İzmit İlçe Başkanlığı’nın savunmasını istediğine yönelik haberleri de değerlendirdi. Arpacı, “Ben bu konuda savunma gerektiğine inanmıyorum. Savunma istenecek bir şey yok. Ben millete söz verdim. Faydanıza olan her işin yanında olacağım dedim. Böyle durumlarda vicdanımdan başka kimseye savunma vermem” ifadelerine yer verdi.

Son Güncelleme: 07.08.2019 10:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DOĞAN 2019-08-08 09:04:27

Sevgili Barış Gazetesi Editörü..... Ayhan Bey için dün yazdığım yorumu neden yayınlamadınız... seçmecemi yapıyorsunuz.... !!!!

Avatar
İzmitli 2019-08-08 01:59:51

Hocam bu hizmetler için illa müdürlük kurulmasına gerek yok bu hizmetlerin hepsini belediye istesin hemen şuan verebilir zaten komisyona havale Bi gecikme değil bunun üzerinden sadece biraz siyaset yapılacak keşke mecliste başkana sorsaydınız bunu ve bu siyasi oyuna alet olmasaydınız

Avatar
Ercan 2019-08-08 00:32:47

Tebrikler hocam

Avatar
Ali osman yangın 2019-08-07 17:27:52

Ilce baskani yalcinoze soyleyin. Bu isler kulaginiza pamuk tikayin demekle olmaz. Bizde pamuğu imam tikar.

Avatar
Bekirdereli 2019-08-07 17:20:56

Helal hocam . Sen bakma kahve arkadaşlarını delege yazmaktan başka bir işe yaramayan izmit ilçe teşkilatını . Ülkücüler seninle .

Avatar
LEVENT @Pasalii 2019-08-07 16:17:57

Paşalı olan yorumcu Ortopedi Doktoru Ayhan Arpacı'yı İzmit'te herkes tanır Bunu bilmiyorsan senin ayıbın Adam gibi adam Ayhan Arpacı

Avatar
Ayhan Bey güzel ınsan 2019-08-07 15:57:14

Dürüst ınsan gerçekten herkonuda mükemmel kıssılıge sahıp

Avatar
Hüseyin 2019-08-07 15:34:30

Gurup kararı nedir yaa nası Bi demokrası bu madem üyeler gurup kararına uyuyo her partiden birer üye yeter meclise.

Avatar
Vural Murat 2019-08-07 12:17:21

Allah razı olsun. hala böle insanların olması biraz umut veriyor insana.

Avatar
Vatansever 2019-08-07 11:43:21

Ayhan bey sizi tebrik ediyorum, işte halkın göndermiş olduğu meclis üyesi budur , halk için hizmet için doğru neyse onu yaptınız. Sizi tanımam,bilmem başka partiliyim
ama onurlu görevinizi yaptığınız için teşekkürler.

Avatar
Osman 2019-08-07 10:58:27

Dr.Ayhan Arpacı partiler üstü bir adamdır onun vatanı ve milleti için yapmayacağı iş yoktur dünya kadar garibana hastalara faydası olmuştur ve bunları canı gönülden yapmıştır insan olarakta hekim olarakta 10 numaradir

Avatar
Pasalii 2019-08-07 10:43:11

Vicdanina savunma verirsin ozaman bagimsiz aday olacaksin pretisyen doktor efendi birak bu marravaliii !!!

Misafir Avatar
LEVENT 2019-08-07 16:17:57 @Pasalii