banner920
banner887
30 Mart 2019 Cumartesi 10:21
MHP’den kovulanlar Hürriyet’e destek verdi
banner919

Eski ülkücülerden CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet’e verilen desteğin ardından MHP İl Başkanı Aydın Ünlü alanlardan o isimleri hedef aldı. Meydanlardan seslenen Ünlü, “Hürriyet’in yanında olanlar bu partiden ihraç edilip, kovulmuş kişiler. Ülkücünün eskisi olmaz. Ülkücünün yeri Milliyetçi Hareket Partisi’dir, Cumhur İttifakıdır” açıklamalarında bulundu.

Konu ile ilgili meydanlardan tepkisini gösteren İl Başkanı Aydın Ünlü, “Yarın basına düşecek göreceksiniz. Milliyetçi Hareket Partisi’nde milletvekilliği yapmış, kişilik bulmuş, kariyer bulmuş insanlar daltonlar gibi bir masanın etrafına dizilip, Milliyetçi Hareket Partisi’nden ihraç edilip, kovulmuş olanlar ‘eski Ülkücüler Fatma Kaplan Hürriyet’in yanında’ diye fotoğraf verdiler. Bende onlara diyorum ki be hey utanmazlar siz Milliyetçi Hareket Partisi’nden kovuldunuz, İYİ Parti’ye gittiniz, orada yöneticilik yaptınız. Hala oradasınız. Ülkücünün bir partisi olur. Ülkücünün eskisi olmaz. Ülkücünün yeri Milliyetçi Hareket Partisi’dir, Cumhur İttifakıdır” şeklinde konuştu.

Ben bunlara söylüyorum ve teşkilatlarıma söylüyorum ki bu rezilliği görün” diyerek teşkilatlarına ve MHP’ye gönül vermiş insanlara seslenen Ünlü, “Kocaeli’de özellikle İzmit’te herkes bir birini bilir. Ülkücünün adını kimse kullanmasınlar. Ülkücülerin il başkanı benim. Benim dava arkadaşlarım burada yanımda. Biz ülkücüler Cumhur İttifakı’na namusumuz dedik. Biz namusumuz dediğimiz üç hilalin ve genel başkanımızın boynunu büktürmeyiz. Biz ülkücüler Tahir Büyükakın’ın ve Sibel Gönül’ün sonuna kadar yanındayız. 31 Mart’ta Zillet İttifakı’na en güzel cevabı sandıkta vereceğiz. 31 Mart’ta onları sandığa gömeceğiz” dedi.

Son Güncelleme: 30.03.2019 11:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ZİLLİ ZİLLET @Aslan sari 2019-03-31 09:52:12

Sorun sizde var bizde yok.

Avatar
Aslan sari @Mülayim Çoksert 2019-03-30 16:56:43

Evet tüm sorunların sebebi de o zaten.

Misafir Avatar
ZİLLİ ZİLLET 2019-03-31 09:52:12 @Aslan sari

Sorun sizde var bizde yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ole1) 2019-03-30 13:00:46

Ulan kürt düşmanı ülkücüler sizi zamanında çetecilik sistemi ile meşhurdunuz sizden biri dayak yerdi ülkü ocaklarını toplar etrafa saldırıdı sonra kürtleri PKK lı ilan ettiniz kürtleri dışlayıp millete karaladınız . Sonra da evir çevir yapıp kürtler bizim kardeşimizdir diyonuz ama içinizdee hala kürtlere karşı PKK simgesi var. Allah sizleri de ıslah eylesin. Birde kalkmış siyasi zihniyetini değiştiren farklı görüş ve aşgılara sahip kişilere utanmaz diyorsunuz adam olsun bildiğin doğruyu anlatırsın yanlış olduğun için yanlış yaklaşıyorsun.

Avatar
Cumhuriyet @Mülayim Çoksert 2019-03-30 11:56:45

Ulus devleti yıkabilmenin, üniter yapıyı parçalamanın en kestirme yollarından olan yurttaşlık bilincini ve ortak aidiyet duygusunu körelten alt kimlik politikalarının sürdürülmesine,

-Tarikat ve cemaat yapılanmalarının devletin tüm kılcal damarlarına nüfuz etmeyi sürdürmesine, dinin siyasete (ve ticarete) alet edilmesine,

-Devletin temel kurumlarının devlet eksenli çizgiden, siyasi iktidar eksenli çizgiye çekilmesine,

-Ülkenin demografik dengesini etkileyecek ölçüde sığınmacı varlığına ve bir kısmına vatandaşlık verilmesine,

-Silahlı gruplar üzerinden iç savaş çığırtkanlığı ve tehditlere, seçim kazanmak uğruna ittifak adı altında yurttaşların arasına nifak sokulmasına,

-Ülkenin kurucularına ve kurucu değerlerine saldırıların daha da azgınlaşmasına,

-Ülke topraklarının yabancılara satılıp peşkeş çekilmesine, tarım ve hayvancılığın çökertilmesine.Chp yaptı zaten bunları değil mi?Palyaçoluk yapma..

Avatar
Çoşkun @Mülayim Çoksert 2019-03-30 11:40:33

akpninde var aktrol :)))))

Avatar
Mülayim Çoksert 2019-03-30 11:32:45

Türkiyedeki siyasi partilerden sadece 1 tanesinin yurt dışında, Amerikada Washington'da temsilciliği var...CHP, evet evet o...Şu Atatürk'ün partisi dedikleri.

Misafir Avatar
Aslan sari 2019-03-30 16:56:43 @Mülayim Çoksert

Evet tüm sorunların sebebi de o zaten.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-03-30 11:56:45 @Mülayim Çoksert

Ulus devleti yıkabilmenin, üniter yapıyı parçalamanın en kestirme yollarından olan yurttaşlık bilincini ve ortak aidiyet duygusunu körelten alt kimlik politikalarının sürdürülmesine,

-Tarikat ve cemaat yapılanmalarının devletin tüm kılcal damarlarına nüfuz etmeyi sürdürmesine, dinin siyasete (ve ticarete) alet edilmesine,

-Devletin temel kurumlarının devlet eksenli çizgiden, siyasi iktidar eksenli çizgiye çekilmesine,

-Ülkenin demografik dengesini etkileyecek ölçüde sığınmacı varlığına ve bir kısmına vatandaşlık verilmesine,

-Silahlı gruplar üzerinden iç savaş çığırtkanlığı ve tehditlere, seçim kazanmak uğruna ittifak adı altında yurttaşların arasına nifak sokulmasına,

-Ülkenin kurucularına ve kurucu değerlerine saldırıların daha da azgınlaşmasına,

-Ülke topraklarının yabancılara satılıp peşkeş çekilmesine, tarım ve hayvancılığın çökertilmesine.Chp yaptı zaten bunları değil mi?Palyaçoluk yapma..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-30 11:40:33 @Mülayim Çoksert

akpninde var aktrol :)))))

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328