banner830
12 Nisan 2019 Cuma 08:37
Mazbatasını yine alamıyor
banner728

Resmi olmayan sonuçlara göre İzmit Belediye Başkanı seçilen CHP’li Av. Fatma Kaplan Hürriyet’in mazbatasını alacağı tarih netleşmiş. Basın mensupları ile bir araya gelen CHP İl Başkanı Cengiz Sarıbay, ülkede bir mazbata krizi olduğunu belirterek seçimden İzmit’te zaferle çıkan Fatma Kaplan Hürriyet’in 12 Nisan Cuma günü mazbata alacağını belirtmişti. Hürriyet’in mazbata alacağı tarih yine ertelendi.

AKP’den YSK’ya kadar giden itiraz sebebiyle İzmit Belediye Başkanı seçilen Fatma Kaplan Hürriyet mazbatasını alamamıştı. Hürriyet’in Cuma günü yani bugün mazbatasını alması bekleniyordu.Ancak CHP’nin YSK’dan beklediği o yanıt gelmedi. Hal böyle olunca da Hürriyet’in mazbatası pazartesiye kaldı

Son Güncelleme: 12.04.2019 09:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan 2019-04-14 01:38:36

Geç verilen mazbatalar giden Parti'nin o ilde ve o ilçede nekadar fazla yolsuzluk yaptığını ve nekadar fazla çaldığını bana göstermektedir.demek oluyorki hala dosyalar toparlanmadi hala belediyede işleri var...

Avatar
Rabia 2019-04-13 09:05:47

Chp zihniyeti akpyi karalamaktan vazgeçin ortada usulsüzlük var surece saygili olun iyı takip edin sandik gorevlilerin hatalarini sahtekarliklarini bizler cekiyoruz.

Avatar
Beyhan dolanbey 2019-04-12 19:51:09

Yazıklar olsun akp ye Bravo sefa baba Bravo Fatma kaplan

Avatar
Gerçek AK partili 2019-04-12 19:10:51

Ne kadar çok chp li AK partiliyim diye yorum yapmış az sabredin da hak ettiyse eninde sonunda alacak kolay değil başkan olmak. Bir şey var ki verilmiyor bir de bu yönden bakın. Acele ise şeytan karışır :-)

Avatar
Kadın 2019-04-12 18:24:28

Demokrasi

Avatar
Cengiz 2019-04-12 16:28:47

Milletin seçtiğine yapılan haksızlık millete yapılmıştır demektir.buradan da anlaşılıyor ki ne seçime ne millete saygıları var..bu şekilde geçirilen zaman aralığında ne değişiyor olabilir veya nelerin üstü kapanıyor neler yok edilip yerine neler konuyor????Rabbim sonumuzu hayır etsin

Avatar
Murat 2019-04-12 15:55:57

Akpliyim.31martta da verdim oyumu REIS in yuzu suyu hurmetine.fakat kul hakki bize yakisma?.her gecen günün vebali ruzi mahşerde boynumuza asilacak.bu isi uzatmak yerine onumuze bakalim.calismaya baslayalim

Avatar
Tuncay Kabaloğlu 2019-04-12 14:11:08

12 başkana mazbata var.Bir tek Fatma Kaplan Hürriyet'e yok İlçe Seçim Kurulu üyeleri siyasi iradeden onay mı bekliyorsunuz.

Avatar
Gülser Kanpara 2019-04-12 14:06:23

Gerçek bir Ak partili olarak herkese biraz sabredin nasip neyse o olur diyorum ☺

Avatar
Raşit Günebakan 2019-04-12 13:33:22

Bir Ak Partili olarak istifa ediyorum. Hak,hukuk hikaye olmuş,binlerce kişinin hakkına girilmiş. Şuan verilmeyen mazbata resmen bunun kanıtıdır. Mazbata konusunda alenen bunları yapıyorlarsa demek ki kağalı kapılar ardında neler yapılıyordu. Allah affetsin yıllardır oy verdik

Avatar
Hakan 2019-04-12 13:27:49

Ben bir AKP li olarak bu süreçte ne kadar haksızlık yapıldığını çok iyi görüyorum ve özellikle şunu söylemek istiyorum Bu saatten sonra CHP'ye Gönül Verdim yemin ediyorum bu saatten sonra bir daha beni bu yoldan Kimse Ayıramaz yazıklar olsun ki yönetime yazıklar olsun başka bir şey demiyorum...

Avatar
Merkez 2019-04-12 13:07:12

P.tesi Akp den istifa edicem.bu artık diktatörlük tür. Biz i zmitte her görüşle kardeş gibiydik ne zaman bu hale geldik yazık günah.

Avatar
Ysk 2019-04-12 12:04:00

Ysk AKP nın uşağı olmuş

Avatar
Güler Varoçlu 2019-04-12 11:18:13

yazıktır-günahtır -vebaldir..........

Avatar
hatice 2019-04-12 10:54:48

Bir AK partili olarak Fatma Kaplan AK partililerinde desteği ile başkan seçilmiştir.Herkes milletin iradesine saygı göstersin.Yoksa buna diktatörlük denir.

Avatar
Ahmet 2019-04-12 09:52:33

Bence hiç vermeyin 14 bin fark az 10 bin fark az fark dedigin 50 bin 60 bin olmasi lazim veya 100 bin olmasi lazim zaten

Avatar
Derinceli 2019-04-12 09:50:53

Yaptıkları usulsüzlüklerin üzerlerini daha kapatamadılar...Ne zaman işleri ört bas ederler o zaman mazbatayı verirler...

Avatar
sinan meral @Hamza Seferoğlu 2019-04-12 09:44:22

bir farklılık yapın ve insanları aşağılamadan cümle kurmayı deneyin!!! Fikir özgürlüklerine saygı göstermeyi beceremezseniz kötülemeye çalıştıklarınızdan bir farkınız kalmaz.

Avatar
Hamza Seferoğlu 2019-04-12 08:45:46

Zavallı ülkem bir ahtapotun kollarında can veriyor işin kötü yanı o ahtapotun hücrelerinden % 50'si can çekişen ülkemin aymaz fertleri

Misafir Avatar
sinan meral 2019-04-12 09:44:22 @Hamza Seferoğlu

bir farklılık yapın ve insanları aşağılamadan cümle kurmayı deneyin!!! Fikir özgürlüklerine saygı göstermeyi beceremezseniz kötülemeye çalıştıklarınızdan bir farkınız kalmaz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ayşe ataman 2019-04-12 08:45:16

Yazıktır günahtır. Hak yiyorsunuz nasıl hesap vereceksiniz.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328