banner920
01 Ekim 2018 Pazartesi 13:15
Kulis çalışmalarına başladı.  Büyükşehir’e  bir Rizeli daha!
banner944

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde sular kaynıyor. AKP’li belediye başkanı İbrahim Karaosmanoğlu koltuğunu korumak için mücadele ediyor. Büyükşehir başkan adaylığı isteyen isimler Karaosmanoğlu’nun makamı için kulis çalışmalarına başladı. Adaylık konusunda özellikle Rizelilerin adının geçmesi parti içerisinde rahatsızlık yaratıyor. O isimlere şimdi bir yenisi daha eklendi; Zeki Aygün. AKP’nin önceki dönem milletvekili olan Aygün’ün adı büyükşehir adaylığı için geçiyordu ancak Zeki Aygün herhangi bir hamle yapmamıştı.

Son günlerde AKP’de aday belirleme takviminin yaklaşması üzerine Aygün de kulislerde adını fısıldamaya başladı. Aygün’ün adaylığını yüksek sesle dile getirmeye başladığı öğrenilirken, parti disiplininden taviz vermediği, “Görev verilirse, aday olurum. Görevden kaçmam” dediği öğrenildi. AKP genel merkezi Kocaeli’de bir değişime gidip Rize lobisinden vazgeçecek mi, Rize lobisinde dayatma olursa hangi Rizeli öne çıkacak merak ediliyor.

Son Güncelleme: 01.10.2018 15:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erol 2018-10-08 07:09:53

Boş konuşuyorsunuz izmitli bir adayda çıksa yine başkasına oy verir bu millet

Avatar
İbo 2018-10-05 23:14:25

Şu izmiti izmitlilere bırakın diyen çok bilmiş arkadaş. İzmitteki tüm diğer şehirliler burayı terk etse siz bir hiç kalırsınız. Zihniyete bak yaa

Avatar
İzmitli 2018-10-04 20:06:11

AKP'li Belediyelerde İsraf,saltanat,rüşvet almış başını gitmiş neresi başarılı!
Bu kadar kaynak ve gelir Sefa SİRMEN'de olsaydı Kocaeli'de daha güzel başarılı işler yapılırdı...bunların yaptığı bütün işler ranta paraya dayalı işler! Hırsızlık,yolsuzluk,yalan dolan hepsi bunlarda.
Sefa SİRMEN'i suçsuz yere hapiste yatırdı bu fetöcü kansızlar,adam çalışanlara maaş ödeyebilmek için kendi mallarını ve akrabalarının mallarını ipotek ettirip kredi çekmiş...adam gibi adam Sefa SİRMEN,bunlar Kocaeli'nin evladına çamur atmak için her şeyi yaptılar zaten gelir gelmez gece karanlıkta Beğendik yolundaki,itfaiye karşısındaki SEFA SİRMEN BULVARI tabelasını halka sormadan söktüler.
Siz kimsiniz her şeye siz karar veriyorsunuz zaten sürekli oy çalarak bu koltuklarda kalıyorsunuz,ülkeyi yediniz bitirdiniz iflas ettirdiniz sonunda!

Avatar
İzmitli 2018-10-03 19:39:24

KOCAELİYİ EVLATLARI YÖNETMELİ

Kocaeli doğumlu olmayan,Evi barkı,Köyü Kocaeli'de olmayanlar kesinlikle Kocaeli'den Milletvekili Adayı olmamalı yapılmamalı...

Aynısı Belediye Başkanlığı içinde geçerli.Çünkü Kocaeli'nin Evladı olmayanlar sadece kişisel çıkarları için çalışıyorlar...Kocaeli ve Halkının sorunları,Kocaeli'nin menfaatleri için çalışmıyor...Kocaeli'nin haklarını korumuyorlar!..

Her parti bunu benimsemeli.

Avatar
Huseyin yilmaz 2018-10-02 14:01:03

Sen hangi curetle aday olacaksın. Sen kocaeli ye ne yaptın sen. Ne anlatacaksın millete. Cevatida genel sekreter mi yapacaksın. Yazık sana doymadın gitti be kardeşim.

Avatar
gönül 2018-10-02 09:11:10

ya sizlerden nefret ediyoruz eğer sen aday ol 28 oyum chp asla akp vermem ya sizden kurtulamayacakmı bu kocaeli ya gidin rizeyemi nereye gidecek seniz gidin ya açlarrr bırakın artık yakamızı heryer rize trabzon görgüsüz insanlarsınız iki şehirde rize trabzon

Avatar
fenci 2018-10-02 09:08:26

ya çekil git be doymadın makama mevkiye ne doymaz adamsın nefret ettirdiniz ya şu rizleiler ne çekti sizlerden izmit halkı boşa dememişler trabzonlular havayı rizeliler parayı sever diye

Avatar
Ali 2018-10-01 21:25:31

Yav arkadaş bu ilde Rizeliler den başka kimse yaşamıyormu nedir koca elinin her tarafını bunlarla gümüşhaneliler sardı Allah bunların gözünü doyursun millet vekili olduda kocaeline ne faydası oldu.

Avatar
Coşkun Göken 2018-10-01 18:54:56

Cemil İpekçi "çok yüksek makamlarda eşcinseller var konuşursam Türkiye karışır" dedi.akp yönetimi panikte. Kim ulan bu i......

Avatar
aslan bey 2018-10-01 18:34:24

Allah Rızası İçin Rizelilere , Trabzonlulara , Gümüşhanelilere oy vermeyin. Eyyyy Reis duy sesimizi yeni yüzler istiyoruz , yüzünde nur olan , izmitli olan ya da dışarıdan vizyonu olan kişileri başkan adayı yapın ,,, yoksa AKP ye oy moy yok. 2018 Türkiye sinde çivi üstüne çivi çakılmayan bir koca şehirde yaşıyoruz. vAllahi de billahi de seçimlerden sonra abidik kubidik bir başkan seçilirse bu şehiri tek edeceğim.

Avatar
Tolga 2018-10-01 18:03:30

Milletvekili iken ne yaptı da. Belediyeyi istiyor. Tupraş yetmedi mi sana Zeki Aygün.

Avatar
onur 2018-10-01 17:35:24

Burası izmit!!!!!!!!!
Lütfen gidin memleketiniz neresiyse orada siyaset yapın
İzmit'i İzmitlilere bırakın lütfen

Avatar
İZMİTLİ APAÇİ 2018-10-01 15:27:25

HEY BÜYÜK ALLAH IM SEN TEKSİN SEN BİRTANESİN NE OLUR BİZİ BU RİZELİLERDEN VE TRABZONLULARDAN KURTAR EVLİYALAR HÜRMETİNE SEVGİLİ PEYGAMBER EFENDİMİZİN YÜZÜ SUYU HÜRMETİNE BIKTIK ARTIK NEFRETLİK OLDULAR

Avatar
Maydonos 2018-10-01 14:43:56

Şehrin adınıda rize yapın oldu olacak..

Avatar
Ersoy 2018-10-01 13:21:28

Sen sabır ver yarabbim:)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328