banner1046
banner1117
28 Ekim 2020 Çarşamba 16:34
“Kuduz köpek gibi saldırıyorlar”

Marmara Belediyeler Birliği ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç.Dr Tahir Büyükakın, Cumhuriyet Bayramı nedeniyle İzmit Yürüyüş Yolunda Vali Seddar Yavuz ile birlikte vatandaşlara bayrak dağıttı. Cumhuriyetin 97. Kuruluş yıldönümü nedeniyle tebriklerini bir kez daha yenileyen Başkan Büyükakın, Fransa’da yayınlanan karikatürlerde Peygamberimiz Hz. Muhammed’e yapılan saldırıları bir kez daha şiddetle kınadı.  Başkan Büyükakın, “Hiçbir kutsala değer vermeyen, insanların kutsallarına saldırmayı özgürlük olarak göstermeye çalışan, özgürlük kisvesi altında bizim kutsallarımıza her türlü saldırıyı meşru gören bir eğilimi de üzülerek izlemekteyiz. Tabiri mi maruz görün ama adeta bir hayvanın yapmayacağı hatta bir hayvandan bile beklenmeyecek, hayvandan daha aşağı bir yaklaşım içinde kuduz köpekler gibi bütün kutsallarımıza saldırmaya başladılar” dedi.

“BU TEPKİLERİN DE YAYILARAK DEVAM ETMESİ LAZIM”

“Onları Allah'a havale ediyoruz ama sadece Allah'a havale etmek de kalmıyoruz” diyerek açıklamasını sürdüren Başkan Büyükakın, “En sert şekilde, devletimizin tüm yetkilileri başta Cumhurbaşkanımız ve Bakanlarımız olmak üzere tepkilerini gösterdiler. Tüm Türkiye'de tepkiler gösteriliyor. Bu tepkilerin de yayılarak devam etmesi lazım. Peygamber Efendimiz bizim Rehberimiz. Bizim kutsalımız. Ona yönelik tüm saldırıları dilimizle ve elimizle susturmazsak bizler onun yolundan giden insanlar olmaktan çıkarız. Ben bu edepsizliği, saygısızlığı, ahlaksızlığı ve terbiyesizliği şiddetle kınıyorum.  Ve bunun bedelini bir şekilde ödeyeceklerini, ödeteceğimizi ve buna sessiz kalmayacağımızı, sessiz kalırsak da dilsiz şeytanlar olacağımızı bir kez daha ifade ediyorum” ifadelerini sarf etti.

“NEFRET SUÇU İŞLİYORLAR”

“Bunun özgürlükle yakından uzaktan hiçbir alakası yok. İnşallah bu hatalı yoldan geri dönerler” vurgusunu yapan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr Tahir Büyükakın, “İnşallah dünyada onların istedikleri şekilde kışkırtıcılık olmaz. Bir nefret suçu yaygınlaştırma politikası doğrultusunda böyle bir strateji ile adeta hareket ediyorlar. Nefret suçu işliyorlar. Bunun özgürlükle yakından uzaktan hiçbir alakası yok. Buna tüm dünya müslümanlarının ve gerçekten insani değerlere sahip çıkan tüm insanların tepki göstermesi gerektiğini bir kez daha ifade etmek istiyorum” diyerek açıklamasını tamamladı.

Son Güncelleme: 28.10.2020 22:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ersoy @sinan 2020-10-31 18:11:12

Ampül bile aydınlatıyor da senin zihniyet tam anlamıyla facia,la halk şu yorumları okuyunca size aktrol işte AK zihniyeti diye başlıyor,yıllardır sahte isimlerle sabuk subuk sallamaktan bıkmadınız,ne eleştirinizin elle tutulur bir yanı var,bak ne diyeceğim git bir psikolağa görün!

Avatar
Arkadaş @sinan 2020-10-31 13:12:18

Cumhuriyet rumuzlu arkadaşın tespitleri gerçeği yansıtıyor sen neden rahatsız oldun aktroll?Gerçekler acıtıyor değil mi?

Avatar
Cumhuriyet @sinan 2020-10-31 13:09:24

Ben senin yada sizin gibi hiçbir siyasi görüş yada partinin kapıkulu,militanı,mankurtu,soytarısı değilim,olmadım olmayacağım.Vicdanı çürük,kendi ikbali için en kutsalını satan böceklerden değilim.Kendin ve çevrenle karıştırma beni.Boşluk görmek istersen küstüğün aynalara birgün muhakkak bak.

Avatar
sinan @Cumhuriyet 2020-10-30 10:35:11

Yaptığın yorumu cafcaflı kelimelerle süslemek yorumun içini doldurmuyor. hala boş hala boş. Olayın zaten belli AKP düşmanlığı CHP holiganlığı. O yüzden dürüst olup ben buyum desen yeterli

Misafir Avatar
ersoy 2020-10-31 18:11:12 @sinan

Ampül bile aydınlatıyor da senin zihniyet tam anlamıyla facia,la halk şu yorumları okuyunca size aktrol işte AK zihniyeti diye başlıyor,yıllardır sahte isimlerle sabuk subuk sallamaktan bıkmadınız,ne eleştirinizin elle tutulur bir yanı var,bak ne diyeceğim git bir psikolağa görün!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Arkadaş 2020-10-31 13:12:18 @sinan

Cumhuriyet rumuzlu arkadaşın tespitleri gerçeği yansıtıyor sen neden rahatsız oldun aktroll?Gerçekler acıtıyor değil mi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhuriyet 2020-10-31 13:09:24 @sinan

Ben senin yada sizin gibi hiçbir siyasi görüş yada partinin kapıkulu,militanı,mankurtu,soytarısı değilim,olmadım olmayacağım.Vicdanı çürük,kendi ikbali için en kutsalını satan böceklerden değilim.Kendin ve çevrenle karıştırma beni.Boşluk görmek istersen küstüğün aynalara birgün muhakkak bak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cemal 2020-10-29 09:48:05

Ayetlerimizde inanmayanlarla ticaret yapmayın. El vermeyin. Selam vermeyin diyor . Gerekirse savaşın diyor. . Bizim yapmamız gereken aklımızı kullanarak bunları uygulamak. Stratejik , hayatı etkileyen ürünler dışında , ekonomik olarak en iyi şekilde savaşıp, her alanda güçlenmek boynumuzun borcudur. Dünyada sıcak savaş , yerini büyük ölçüde soğuk savaşa burakmıştır. Devletler için enerji güç olmuştur. Petrolü, doğalgazı, nükleer enerjiyi, su , rüzgar, termik santral enerjisini elinde tutan , teknolojik olarak her alanda ilerleyen ülkeler gücüne güç katmaktadır. Bunları yaparsak kimse ne dinimize, ne ülkemize köpek gibi saldıramaz. Bunun için her alanda güçlü olmalıyız. Türkiye cumhuriyeti bağımsız ve özgür olarak kıyamete kadar payidar kalır inşAllah.

Avatar
Ersoy Kandemir @Vatandas 2020-10-29 02:24:38

Teşbihi beliğ diye birşey duydun mu sen hiç!

Avatar
Cumhuriyet 2020-10-28 23:53:15

Asıl ve gerçek iki tane hadise vardır.Kumar oynanıp kaybedilen korona virüs mücadelesi ve artık yıkım boyutuna gelmiş olan çok etmenli ama en büyük kabahatin iktidara ait olduğu ekonomik kriz.Akp yine bir Prius zaferi peşinde,iç politikaya yönelik yapay tepkiler ve devamlı gündem de tutulmaya çalışılan sözde düşmanlık ile ülkenin içinde bulunduğu yada içine düştüğü çukurun gölgelenmeye çalışılması.Akp ve başındakinin yeni bir söylemi yok,geleceğe dair bir vizyonu yok,dün Hollanda arada Abd,şimdide Fransa ama politikalarda ve ekonomide bir bağımsızlık adına girişim var mı hayır yok.Çok değil 2 ay içinde oyunu tutmayacak olan akp ve başında ki Fransa ile can ciğer kuzu sarması olacak ve şunuda söyleyeyim akp den anti emperyal bir refleks bekleyen ve şu belediye başkanın sözlerine inanan hakiki bir ahmaktır

Misafir Avatar
sinan 2020-10-30 10:35:11 @Cumhuriyet

Yaptığın yorumu cafcaflı kelimelerle süslemek yorumun içini doldurmuyor. hala boş hala boş. Olayın zaten belli AKP düşmanlığı CHP holiganlığı. O yüzden dürüst olup ben buyum desen yeterli

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sahap 2020-10-28 23:38:22

öğretmen kafası kesen Çeçen TERÖRİSTİ mi savunuyorsun sen şimdi!? önce olayı bir kına. kim kuduz görüyoruz

Avatar
Kalo 2020-10-28 19:53:16

Emine erdoğal 50 bin dolarlık frasiz çanta tayyip bindiği frasiz uçak saraya gelince boykot yok gariban vatandaşa medyada gaz vermek iyi oluyor boş işler gerilim siyaseti işinize geliyor ordan besleniyorsunuz ama bu millet artik bunu yemiyor yemiyecek tahir bey

Avatar
Bünyamin 2020-10-28 18:42:16

yalaka laflar. tayyip erdoğan hemen Franszı otomotiv Renault Peugeot otomobil fabrika faaliyet satışlarınım yasaklayacak. Fransız malı giyim satışlarını yasaklayacak.
fransadan aşı almayacak, fransadan ölümcül hastalıklarda dahi kullanılan ilaçlaı satın almayacak. sarayda ku8llandığı fransız airbus uçaklarını hemen satacak parasını da devletin haiznesine koycak. BOYKOT BUDUR. öyle parmak sallamakla hakaret betmekle küfür etmekle oluyor bu işler.çökmüş ekonomiyi, dövzin uzaya fırlamasını, insanlarn daha da fakirleşmesini örtbas edebilmek için tiyatro oynuyor

Avatar
Vatandas 2020-10-28 18:23:13

Neden kötü şeylere hayvanlar üzerinden örnek veririz anlamak mümkün değil. Doğadaki en tehlikeli canlı insandır. Başka sıfatlar bulun örneklemek için.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2020-10-29 02:24:38 @Vatandas

Teşbihi beliğ diye birşey duydun mu sen hiç!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ersoy Kandemir 2020-10-28 16:45:18