banner1046
banner1117
23 Haziran 2020 Salı 16:22
Körfez Belediyesi İŞKUR’u dolandırdı mi?

Sosyal medya hesabı aracılığıyla skandal bir paylaşımda bulunan Körfez Belediyesi İYİ Parti Meclis Üyesi Fevzi CanbazKörfez Belediyesi'nde neler oluyor yüzlerce işçiyi izinli göster sigortası ödeme İŞKUR'dan para al parayı ödeme çalışanlar isyanda” yazdı. Canbaz’ın sözleri sonrası ortalık bir anda karıştı. Konuyla ilgili gazetemize konuşan Canbaz şu ifadeleri kullandı: “Körfez Belediyesi işçileri formalite icabı işten çıkartmış olarak gösterdi. 150-200 kişiyi işten çıkartmadan hem kart bastırmışlar, hem çalıştırmışlar, hem de paralarını kesmişler.

“ŞİKAYET İŞÇİLERDEN GELDİ”

Bir de belediye başkanı işçileri tehdit etmiş bunu birilerine söylememeleri için. Bize bu şikayetler işçilerden geldi. Körfez Belediye Meclisi’nde bunu mutlaka gündeme getireceğiz peşini bırakmayacağız.”

Son Güncelleme: 23.06.2020 17:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sinan 2020-06-24 19:19:35

Sadece belediyemi öyle acaba? Şuan birçok belediye birçok özel sektörde durum bu malesef. Bu konuda particilik yapmamak lazım. Bende özel bir şirketteyim ve şuan kısa çalışma ödeneğinden faydalanmama rağmen üzerine çalışmaya devam ediyorum extradan bana bir getirisi yok ve benim işsizlik ödeneğimden işsiz kalırsam işsizlik maaşımdan gidiyor giden.

Avatar
Kenan 2020-06-23 20:38:30

Körfez belediyesi Gümüşhanelilerin arpalığı olmuş AKP üst yönetiminin buna el koyup haksız yere torpille makama gelenleri cezalandırması lazım

Avatar
Dehset @Yakup 2020-06-23 20:25:12

Dogeu soze nedenırr sahıl sosyal tesıs 3 ay oldu bıtmedıiş kime verildide bıtmıyo bı turlu korfez bıtmıs aglıyanı yok busene mhp alacaktı oda cekıldı

Avatar
Ersoy Kandemir’den Kocaeli Milletvekillerine 2020-06-23 18:46:58

Akp milletvekili Fikri Işık sen niye vekil seçildin ,milletin hakkını koruduğunu niye hiç duymuyorum,neden hep sana yakın isimlerin ve partinin adını usulsüzlüklerle duyuyorum,utanmıyormusun sen hiç Ankara’dan demiyorum,Kocaeli Halkından utanmıyormusun sen hiç!İşkur müdürü sen nerdesin niye açıklama yapmıyorsun?

Avatar
Ersoy Kandemir’den Akp Milletvekillerine 2020-06-23 18:43:30

Fik

Avatar
Yakup 2020-06-23 17:44:23

Körfez belediyesi kocaelinin en arpalık yeri.Gümüşhaneli ve gürcülerden geçilmiyor.Fikri ışıkla ismail baranın eşini dostunu soktuğu bir belediyedir körfez.Elbet birileri hesabını sorar günü gelince.

Misafir Avatar
Dehset 2020-06-23 20:25:12 @Yakup

Dogeu soze nedenırr sahıl sosyal tesıs 3 ay oldu bıtmedıiş kime verildide bıtmıyo bı turlu korfez bıtmıs aglıyanı yok busene mhp alacaktı oda cekıldı

Beğenmedim! (0)

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820