banner929
14 Temmuz 2019 Pazar 14:01
Kocaelispor, İzmit Belediyesi için basamak mı?
banner919
30 Mart 2014 yerel seçimlerinde İzmit Belediye Başkan Vekilliği görevinden istifa ederek AKP'den Kartepe Belediye Başkan adayı olan ve başkan seçilen, 31 Mart 2019 yerel seçimlerinde ise tekrar aday gösterilmeyen Hüseyin Üzülmez, malumunuz kısa bir süre önce gerçekleştirilen Kocaelispor kongresinde başkanlığa tek liste ile aday olmuş ve başkanlık koltuğuna oturmuştu. Üzülmez’in karşısına ise Kocaelispor’un iktidar desteğini de alabilmesi adına rakip çıkmamıştı!

Varlıklı bir isim olan Üzülmez’in Kocaelispor’un maddi sıkıntılarının aşılmasında etkili olacağı düşünülüyor. Yerel iktidarın da Kocaelispor’a bu anlamda desteğini esirgemeyeceği tahmin ediliyor!

Peki, Hüseyin Üzülmez; Kocaelispor’un neden başına geçti?

Malumunuz, CHP’li Fatma Kaplan Hürriyet’in İzmit Belediye Başkanı seçilmesinde en etkili unsurlardan biriydi Kocaelispor. Hürriyet, milletvekilliği döneminde Kocaelispor’un kapısından geçmeyen ya da maçlara geldiklerinde şeref tribününde kendini gösteren yöneticiler gibi yapmadı, maçları Hodri Meydan ile birlikte izledi. Bu süreçte hem taraftarın hem de İzmitlilerin sempatisini topladı. Kimi zaman Kocaelispor’un bir sıkıntısı olduğunda kendisine gelen telefonların ardından bu sorunları çözmek için çabaladı. Hürriyet, taraftarı; kendisine karşı vefaya itti.

Siyasilerin her hamlesinde bir geleceğe dönük plan olduğu düşünülür. Hüseyin Üzülmez’in de bu anlamda ileriye dönük bir planı olduğu konuşuluyor. Kocaelispor’u hak ettiği yere taşımak için elinden geleni yapmayı planlayan Üzülmez’in, böylece hem Hürriyet’ten Kocaelispor desteğini çekmeyi hem de İzmit Belediye Başkanlığına oynamayı düşündüğü söyleniyor.

Büyükşehir Belediye Başkan adayı Nevzat Doğan olsaydı, Üzülmez’in İzmit Belediye Başkan adayı olma planı vardı, ancak Doğan aday yapılmadı, bu hayal de ertelenmiş oldu. Kamuoyunda konuşulanlar doğru ise Üzülmez’in bu hayali bitmişe benzemiyor.

Son Güncelleme: 15.07.2019 08:44
Anahtar Kelimeler:
KocaeliHüseyin Üzülmez
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tayyip @Körfezli 2019-07-15 11:53:47

Bok böceği ve yalakasın biliyorsun dimi ? Burada vatandaşa edepsizce kullandığın lafa bak...Senin dilin fazla uzamış, dikkat et de birileri koparmasın, terbiyesiz herifler...Yüz defa söylendi ama yüzü kızarmayı unutalı çok olmuş...

Avatar
ersoy @Körfezli 2019-07-15 00:23:38

Madem öyle çıkın kent meydanına saatini duyurun çağırın gelip herkesin içinde size yazdıklarımı söyleyeyim de sizin yüzünüz kızarıyormu kızarmıyor mu herkes görsün diğer yorumcuların geleceğinden şüphem yok da sana bir soru ben bir İzmitli olarak kimin bu ilde kaç korumayla gezdiğini İzmitlinin Belediye başkanlarına ulaşamadığını belediye başkanlarının da halkın arasında çok gezmediğini ama hangisinin nerede nefes aldığını çok iyi bilen biri olarak sana söz ben bu şahsı Hoşgöryuvamda gördüğümde yanına gidip yazdığımı yüzüne söyleyeceğim sen de ona sorarsın gidip gitmediğimi bir de ak trollere söyle belediye başkanlarının mal varlıklarını açıklamamalarından rahatsız olmadıklarını halkımıza söylesinler aynı kent meydanında şurada yazdıklarınızı gelin orada söyleyin ya da söyleyemeyin de halkımız da esas hamamböceklerini haramzadeleri kendi gözleriyle görsün!Malum halkımız kimin gözler önünde tartışmaktan kaçtığını çok iyi bilir!

Avatar
Marko Paşa 2019-07-14 23:17:33

Bir daha ki yerel seçimlerde Akp'nin işi bitmiş olacağı için, boşa uğraşmış olur bence.

Avatar
NEZİROĞLU 2019-07-14 22:58:07

Sanayi esnafıyım, başkanı bir kez oralarda görmedim. Umarım belediyeyi yönettiği giibi yönetmez. Alt yapı yapıyorda olabilir tespit yerinde olmuş gibi. Hayırlısı olsun, geçmişte kötü ya da yetersiz olanlar gelecekte de aynı olacak diye bir şey yok.

Avatar
Körfezli 2019-07-14 22:26:17

Esas ahlaksızca yorum yapan trol bile olamayacak çapsızlar((erso,sekotufan,hakkı çavuşoğlu,Tayyip)rumuzlular,zorunuza mı gitti,adamsanız adam her gün sokaklarda,yüzüne söyleyin,böyle kaçak,göçek ,hamam böceği gibi değil.

Misafir Avatar
tayyip 2019-07-15 11:53:47 @Körfezli

Bok böceği ve yalakasın biliyorsun dimi ? Burada vatandaşa edepsizce kullandığın lafa bak...Senin dilin fazla uzamış, dikkat et de birileri koparmasın, terbiyesiz herifler...Yüz defa söylendi ama yüzü kızarmayı unutalı çok olmuş...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ersoy 2019-07-15 00:23:38 @Körfezli

Madem öyle çıkın kent meydanına saatini duyurun çağırın gelip herkesin içinde size yazdıklarımı söyleyeyim de sizin yüzünüz kızarıyormu kızarmıyor mu herkes görsün diğer yorumcuların geleceğinden şüphem yok da sana bir soru ben bir İzmitli olarak kimin bu ilde kaç korumayla gezdiğini İzmitlinin Belediye başkanlarına ulaşamadığını belediye başkanlarının da halkın arasında çok gezmediğini ama hangisinin nerede nefes aldığını çok iyi bilen biri olarak sana söz ben bu şahsı Hoşgöryuvamda gördüğümde yanına gidip yazdığımı yüzüne söyleyeceğim sen de ona sorarsın gidip gitmediğimi bir de ak trollere söyle belediye başkanlarının mal varlıklarını açıklamamalarından rahatsız olmadıklarını halkımıza söylesinler aynı kent meydanında şurada yazdıklarınızı gelin orada söyleyin ya da söyleyemeyin de halkımız da esas hamamböceklerini haramzadeleri kendi gözleriyle görsün!Malum halkımız kimin gözler önünde tartışmaktan kaçtığını çok iyi bilir!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kartepe 2019-07-14 21:31:57

Huseyin Uzulmeze 10 tane koyun ver 8 ini kaybedip gelir. Bu ne perhiz ne lahana tursusu. Kartepe Belediyesini mahvetti, halen dogru durmuyor.. Allah akil fikir ne var ne yok versin buna amin

Avatar
ersoy 2019-07-14 20:14:33

ula sanki süper belediye başkanlığı yapmış gibi bir de utanmadan bu göreve getirildi şu 15 Temmuzda bu adamın haber yapılmasına da ayrı sinirim bozuluyor vAllahi!

Avatar
seko 2019-07-14 19:24:18

Kocaelispor'dan soğudum resmen bu adam yüzünden.

Avatar
Kartepe 2019-07-14 19:06:38

Kartepe belediyesini batirdi çicel 8.5 milyon

Avatar
Tufan @Fatama’yı örnek almış olabilir 2019-07-14 19:01:11

Fatma Kaplan Hürriyetle kıyaslaman hiçama hiç olmadı aktrol. biri GÜL bahçesi diğeri foseptik çukuru sizin gibi. zaten genetiğiniz böyle. aşağıların aşağısı, esfeli safilinsiniz Allahsız akpliller

Avatar
Hakkı çavuşoğlu 2019-07-14 17:10:12

Bu adam ailesini idare edemeyecek kadar çok aciz biri bumu izmite yskıştırılıyor yazık ya Köksal babaya benziyor doğru izmite komiklik lazım izmiti Fatma dan daha çok güldürür

Avatar
Remzi 2019-07-14 15:55:27

HEM DE ÖYLE BİR BASAMAK Kİ ...ÇIKARSIN SÜPER LİGE YÜZDE YÜZ. .İZMİT BELEDİYE BAŞKANI. .

Avatar
Fatama’yı örnek almış olabilir 2019-07-14 15:43:52

Doğru bir tespit, Fatma da basamak yaptı, başkan olduğundan beri Kocaelispor’u unuttu

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-14 19:01:11 @Fatama’yı örnek almış olabilir

Fatma Kaplan Hürriyetle kıyaslaman hiçama hiç olmadı aktrol. biri GÜL bahçesi diğeri foseptik çukuru sizin gibi. zaten genetiğiniz böyle. aşağıların aşağısı, esfeli safilinsiniz Allahsız akpliller

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet 2019-07-14 14:52:13

Ne İzmitmiş be ne rant ne çıkar kapısıymış AKbabalar ne üşüştünüz be..

Avatar