banner830
31 Mart 2019 Pazar 23:30
Kocaeli’nin yeni patronu Büyükakın oldu
banner728
Cumhur ittifakının AKP’li Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan adayı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, yüzde 85’i açılan sandıklardan çıkan sonuca göre kapanamayacak bir farkla Kocaeli’nin yeni patronu oldu. Yüzde 85’i açılan sandıklardan çıkan oy oranı yüzde 54.97 olan Büyükakın, 3 dönem Büyükşehir Belediyesini yöneten İbrahim Karaosmanoğlu’ndan koltuğu devralacak.

Açılan sandık sonuçlarına göre Millet ittifakının İYİ Parti’li adayı Serdar Kaman, yüzde 32.69 oyda kaldı.

Son Güncelleme: 01.04.2019 00:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halkın adamı 2019-04-01 11:07:45

İnşAllah sende selefin gibi yiyip içip yatmazsın.Yoksa önümüzdeki seçimlerde akp tarih olur haberin olsun.Tramvay işini körfeze kadar yap muhakkak...İzmite özellikle şehir merkezine halkın eğlenebileceği sosyal alanlar yerler bahçeler yap.Öğrencilere burs eğitim yardımı ve bilgisayar bisiklet gibi destekler ver.Otobüs ücretlerine zarar dahi etse zam yapma...Herşeyde kar olmaz yoksa halka hizmet edemezsin.Parayı yola taşa toprağa gömme eskiler gibi...Millet aç halka destek olacak görünürde kullanabileceği işler yap...Çok büyük projelere girme az ama öz faydalı işler yap.Mütahitlere ve yandaşlara kazandırmak için büyük projelere girip 6 milyar borç takan sözde dindar sözde haktan yana selefin gibi yapma.Senin dönemin iktisat dönemi olmalı...Umarım beklentileri göz önüne alırsın...

Avatar
Devletini seven 2019-04-01 11:00:15

Başkanım hayırlı olsun Belediyeyi kimseye kaptırmak istemiyorsan kendine yakın dürüst sana olanı biteni vatan için devletin milletin hakkını hukukuna sahip çıkacak lafta ispiyoncu derler dürüst biri lazım sana.devletin uç noktalarında görev yapmış biri olarak.gönlümden geçeni yazdım. Hovardalık hırsızlık işbilenleri diskalifiye edip mütayite iş veren genel sekreterler daire başkanları varsa şahet yol vermek lazım.çalışanlar kimin ne olduğunu bilir.hem Müslümanım diyecen hem devletin malında Allahın sevmediği işleri yapıçan...Başkanım Reisi ve seni seven vatandaş...Dürüst doğru haber yazan yalaka olmayan.BARIŞ GAZETESİNİN TÜM KADROLARINA BAŞARILAR VE SAYGILAR VE SEVGİLER SUNUYORUM...

Avatar
Vatandaş 2019-04-01 08:26:18

Tebrikler Başkanım.

Avatar
Tufan 2019-04-01 02:52:57

Kocaelide yeni patron yok. Ranta hizmet edecek emir kulu değişti.

Avatar
Erdem savaş 2019-04-01 00:46:53

Ak partili değilim fakat tahir hoca değerli biri bence tek teselli tahir hocanın kazanması kocaeli için büyük değişim yapacak halkın adamı olacak adamdır karaosmanoğlu gibi yemez yedirmez güle güle karaosmanoğlu yediklerin haram zıkkım olsun

Avatar
Çoşkun 2019-03-31 23:47:17

akpye oy verip Kocaeli büyükşehir belediyesini Türkiyenin en borçlu şehiri yapanlar Kocaeli kan kustuğunda mazlumun çekeceği her ahında vebali ceremesi cezası, hepinizin üzerinde olsun. AMİN.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328