banner960
banner981
07 Eylül 2019 Cumartesi 13:41
Kocaeli merkez oldu…  Bilal Erdoğan  yine geldi..!
banner944

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Necmeddin Bilal Erdoğan, geçtiğimiz hafta Kocaeli'de bulunan Aytepe Diriliş Kampı'na gelmişti. Erdoğan tam bir hafta sonra yeniden kentimizdeydi. Kandıra’nın Kefken ilçesinde düzenlenen TÜGVA Lise Öğrenci Buluşması’na katılan Erdoğan, burada tatil yapan öğrencilerin tertip ettiği programı takip etti ve öğrencilere plaket sundu. Erdoğan’ın katılımcısı olduğu programı sanıldığı gibi Kocaeli’den herhangi bir belediyenin desteğiyle değil, İstanbul’dan Beyoğlu Belediyesi’nin desteğiyle gerçekleştirildi. Program, Beyoğlu Belediyesi’nin Kandıra Kefken’de yer alan yazlık tesislerindeydi.

Son Güncelleme: 08.09.2019 09:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cengiz 2019-09-14 03:02:49

Hakan Gürcan
Edepli nesiller ana baba ocağından çıkar Bilal in tatil köyünden vakıflarından değil yedikleri paraları o çocukların babasının cebine koysa zaten o babalar çocuklarını çok daha ahlaklı edepli yetiştirir emin ol
Bir zamanlar feto için de aynı şeyleri söylüyordunuz

Avatar
Hakan gürcan 2019-09-10 02:04:33

Allah razı olsun Bilalden yapmış olduğu hizmetleri görüyorum ve çok beyeniyorum edepli gençler yetiştiriyorlar adamlar bundan dolayı rahatsız oluyorlar Atatürk ün değil Allah'ın yolundan gitmeyenler bir arpa yol alamazlar.

Avatar
Hamza Hazımsız 2019-09-08 19:15:39

İmamoğlu rantiyelerini kesince yandaş Kocaeli BB'sine çöreklendiler kim bilir ne avantalar koparacaklar.

Avatar
Murat canoğlu 2019-09-08 18:47:57

Bu ne varda geliyo gaymak mı var acaba???

Avatar
Tufan @Kocaelispor lu 2019-09-08 16:26:39

Millet devlet düşmanı hainlere hırsızlara vatanın bir karış toprağı verilmez. Milletin hesabı çok çetindir hepiniz Millete hesap vereceksiniz

Avatar
Tufan @gelecek tabiki.. 2019-09-08 16:23:43

Millete ait rantı yüksek arazileri gaspedemez giremez el koyamaz. Milleti soyan hepiniz Millete hesabını vereceksiniz.

Avatar
ozi bazilari alismis batmadan 2019-09-08 15:51:06

simdi arkadaslar bende istiyom askerlik yapmayan bilalin haklarindan banada belediye sponsor olsun daha cok battigini hissetmeyenlere diycem sana niye batmiyo deyyus

Avatar
ozi 2019-09-08 15:47:37

bi deligi kapatiyon obur taraftan delik aciyolar kendi parasiyla yapsa ya

Avatar
Zafer 2019-09-08 14:55:21

5 yıl sonra istanbul gibi 50 millyon yemek parası çıkar

Avatar
Er Yada Geç @Haydar coşkulu 2019-09-08 12:37:51

he he hey aynı teranesiniz

Avatar
Er Yada Geç @artemis 2019-09-08 12:37:01

Şekilci geri kafalı kemalist seniÇul çaputla medeni olabileceğini sanan zavallı

Avatar
izmitli 2019-09-08 10:50:08

ADALET CAHİLİİDevlet in dini olmaz her mezhepten TÜRK var hristiyan ermeni yahudi bir çok unutma bilmiyorsan öğren kısa not armaş yeni adı akmeşe 600 yıl ermeniler yaşamış bezirgan şimdiki adı bahçecik ermeni kasabasıdır istiklal cad yahudi mah sidir tenekeci yahudi kızılay binasını arsasını bağaş yapmıştır. karıştırma dünyada çok müslüman var amerika da mı müslümana ait elhamdülillah müslümanım TÜRK ÜM 600 yıldır bu toprak nokta

Avatar
gelecek tabiki.. 2019-09-08 10:06:38

Gelecek tabiki.Sayın bilal erdoğan bu memleketin bir ferdi,evladı değilmi?81 ilin ,vatan toprağının herbir metre karesine gider ve gezer.Kimi ne ilgilendirir?Hoşgelmiş kentimize...

Misafir Avatar
Tufan 2019-09-08 16:23:43 @gelecek tabiki..

Millete ait rantı yüksek arazileri gaspedemez giremez el koyamaz. Milleti soyan hepiniz Millete hesabını vereceksiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
adalet 2019-09-08 09:39:18

artemis'e cevap..
Modern dediğin kitlenin dini inancı nedir merak ettim?Ermenimi,rum'mu,yahudimi,ataismi,hıristiyanmı,lezbiyenmi,gay' mi?
Şunu unutma bu devletin asli sahibi müslüman türk milletidir.Zoruna gidiyorsa seni tutan yok,defol git topraklarımızdan.Sen ve senin avenenin tek derdi yüce dinimiz islam'dır.Ama asla başarılı olamayacaksınız.Fitne,iftira,fesat deryasında boğulun inşAllah...

Avatar
EYT belirler... 2019-09-08 08:58:56

Ford giderse İstanbul la olurlar lord.Anladınız siz onu

Avatar
Haydar coşkulu 2019-09-08 08:50:30

Atatürk ilke ve inklaplarını bilmiyen ataturkun çizdiği yololdan gitmiyen tolplum yetiştirirseniz.bu ülke bir buday tanesi ileriye gidemez.

Misafir Avatar
Er Yada Geç 2019-09-08 12:37:51 @Haydar coşkulu

he he hey aynı teranesiniz

Beğenmedim! (6)
Avatar
ape ehmet 2019-09-08 08:09:06

istanbuldaki cemaatlere kaynak kesilince yeni mekan kocaeli büyükşehir oldu personelin sds sözleşmesinden %30 u tasarruf tedbiri altında bu şahsın vakıflarına gidecek gibi sarı sendika gene sattı

Avatar
atadan 2019-09-08 00:30:38

eee ne yapsın imamoğlu mamayı kesti kaldı kocaeli büyükşehirin eline mecburen her organizasyon burada yapılacak büyükşehir bizim paraları bunların org harcayacak bitmediler amk

Avatar
Kocaelispor lu 2019-09-08 00:00:33

Hoşgelmiş size niye batıyor gelmesi onu anlamadım

Misafir Avatar
Tufan 2019-09-08 16:26:39 @Kocaelispor lu

Millet devlet düşmanı hainlere hırsızlara vatanın bir karış toprağı verilmez. Milletin hesabı çok çetindir hepiniz Millete hesap vereceksiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
artemis 2019-09-07 21:30:28

şuradaki fotoğraflarda bir tane modern insan göremezsiniz. Ne hale geldik etrafımız sarıklılarla doldu :(

Misafir Avatar
Er Yada Geç 2019-09-08 12:37:01 @artemis

Şekilci geri kafalı kemalist seniÇul çaputla medeni olabileceğini sanan zavallı

Beğenmedim! (6)

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921