banner920
15 Ocak 2019 Salı 12:26
Kavga arıyorsanız meclis tutanaklarına bakın
banner944

İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan 10 yıllık çalışmalarını anlattığı konuşmasının ardından AKP İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül’e başarılar diledi. Doğan’ın ardından konuşan İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül ise konuşmasında CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet’e yüklendi. Gönül, “10 yıl boyunca çok güzel hizmetler yaptı davamıza sahip çıktı. Teşekkürü yürekten yapıyorum. Bundan sonra ekibimiz ile beraber, İzmit halkımız ile birlikte İzmit’i gelecek vizyonuna taşımak bizim sorumluluğumuzdadır. Bu şehrin yetiştirdiği bir evladınız olarak, mimar olmamdan da kaynaklı herkesin guru duyacağı bir İzmit yapacağız. Doğan’ın bıraktığı bayrağı daha ileriye taşıyacağız. Çok çalışacağız, hiç durmayacağız, çok çalışacağız” dedi.

KAVGA ARIYORSANIZ MECLİS TUTANAKLARINA BAKIN

İzmit’i iktidarsız bırakmayacağız diyen Gönül, “Benim sert başladığımı söylüyorlar. Son bir ayda yaşananları değerlendirip ortaya koyuyorum. Benim söylediğim hiçbir şey gerçek dışı değil. Büyükşehir’e aday olmamış, küçük olsun benim olsun diyen ben değilim. Ben o partinin mensubu değilim. Biz öyle küçük düşünenlerin o küçük hesaplarını bozacağız. İzmit Kocaeli’nin kalbiyse, AK Parti de halkın kalbidir. Ben hiçbir zaman kavgadan, öfkeden nefretten yana olmadım. Sataşmak, kavga arıyorsanız, meclis tutanaklarına bakabilirsiniz” dedi.

Son Güncelleme: 15.01.2019 14:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Atlas 2019-01-16 23:04:48

Ne desek boş ne yapsakta boş çalan çalıyor bazısı kavalı bazısı saksofonu hortumlayan hortumlayana vatan mali kalmadı devlet malı kalmadı milli görüş kalmadı tamamen siyonist düşüncelere sahip Amerikan köpegi kıvamında yüz.

Avatar
İzmitli 2019-01-16 00:51:01

Ben bu milletin siyasetine hastayım millet vekilini tanımıyo aklı sıra siyaset yapıyor herşeye atlıyonuz bırakın sibeli fatmayı icraate bakın boşverin onu bunu

Avatar
Nejla yıldız 2019-01-15 20:57:20

Bu güne kadar yaptıklarınızı gördük sibel hanım oteki açlar doydu sira sizde satılacak bişi kalmadı varin gidin bura size göre degil

Avatar
Halil 2019-01-15 20:12:38

Sibel hanım az bi edebini takın yeter artık sataşmaların az projelerinden bahset izmitin kızıyım diyosun da senin kocaeli millet vekili olduğunu bile bilmiyorduk simdi kalkmış izmitin kızıyım boş konuşma kocaeliye kaç defa gelip halka sorunlarını sordun

Avatar
polat 2019-01-15 16:36:53

Fatma hanımın ne projesı var arkadaşlar yazarsanız bılgılenmıs oluruz daha hıc duymadık da

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-15 15:34:46

Hanımefendi PROJELERİNİZİ SÖYLERMİSİNİZ artıkın!

Avatar
İZMİTLİ 2019-01-15 15:31:39

İzmit yeniden 1986 yıllarının Fuar flaş kenti olacak onun için KAPLAN diyoruz.
31 mart gecesi evine git Sibel hanım.

Avatar
Melih 2019-01-15 15:13:48

Milletvekili oldukları dönemde mecliste hangisi çok fazla konuşmuş,önerge vermiş?Fatma hanım açık ara önde

Avatar
Millet 2019-01-15 13:27:33

Fatma hanım yere batsın sarayınız demişti. Bu mu kavga?

Avatar
Tolga ince 2019-01-15 13:23:44

Fatma hanım çerkezköylü...
Ama İzmitte carsıda,pazarda,maçta,kahvede ve sıkıntısi olan herkesin yaninda her an görebirsiniz..herkes tanir herkes bilir..
Sibel hanim İzmitli..
İzmit sokaklarinda gören varmı?

Avatar
Harun 2019-01-15 13:12:55

Milletvekilliğinde ne hizmeti olmuş izmite

Avatar
Zeynep 2019-01-15 13:11:39

Anladığım kadarıyla Sibel Hanım seçim öncesi anlatılması gereken bir projesi yok. Tek projesi Fatma Hanımı yıpratmaya çalışmak ve yüklenmek. Epey yanlış bir yol seçmiş . Yazık !! Bir çeşit obsesyon olmuş bu konu kendisinde.

Avatar
helal 2019-01-15 12:57:45

Helal olsun Sibel hanım küçük düşünen herzaman kaybetmiştir.KENDİNE COK GUVENİYORSA BÜYÜKŞEHİRE ADAY OLSAYDI HÜRRİYET.Kocaelı M.vekılısın sen IZMIT m.VEKILI DEGIL.Kaybdeınce havadan M.vekılı oldugunu da görecek halk

Avatar
Abbas 2019-01-15 12:51:58

Ben ne yapayım senin gibi pısırık başkanı , Başkan dediğin,cabbar olur, haksızlığa karşı çıkar,gerektiğinde de belediyenin çıkarları için kavga da eder..Sen bırak Fatma hanıma sataşmayı işine bak Sibel hanım işine..!!

Avatar
Barış Doğru 2019-01-15 12:48:46

Karşınızdaki adaya yüklenerek seçimi kazanmanız zor bence yanlış yoldasınız rakibinizi karalamak yerine projelerinizi anlatın

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328