banner980
07 Ocak 2020 Salı 17:58
“Katip üyesi kızını nasıl memur yapar?”

Hürriyet yanında bulunan katip üyesine dönerek: “Katip üyesi seçime iki gün kala nasıl kızını memur yaptırır.Kimin günahına giriyorsunuz.  Eş dost kıyağı yapıyorsunuz.

Türkiye’de Kocaeli’dei İzmit’te durum bu. Siz bunlara ses çıkarmıyorsanız bana hesap soramazsınız.

Bunları Türkiye’ye bunları yaşattınız. Siz nüfusunuzu kullanarak belediyeye aldıramazsınız. Müfettişiniz tespit etmiş. Sözleşmeli personel ile ilgili sınav yapacağım kendine güvenen gelin sınava girsin. ” dedi.

Son Güncelleme: 07.01.2020 18:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2020-01-08 10:06:16

evet sayın demirtal AYSEL DEMİRTAŞ hanım bir açıklama bekliyoruz halkın sesisiniz ya siz kapı kapı dolanıp oy topladınız oğlunuzu tubıtağa memur yerleştirmişsiniz sıralamada onca kişinin vebali ve hakkı varken sıralamayı değiştiriyorsunuz kızınızıda büyükşehire damadınız brisaya bu kadarıda pes doğrusu bu milleti sizin kadar kimse aptal yerine koymadı utanır insan birde gelinini memur yapıyor bir açıklama bekliyoruz

Avatar
akpartili 2020-01-08 09:33:04

sayın hürriyet partini hiç sevmem ve ben bu partiye yıllarca a 12 sine yönet,cilik yaptım be u alınanları hiç teşkilatlara sormadılar başkana yakınlık derecesine göre adam yerleştirdiler basıskelede yapmadımı son gün bile işe adam aldı isimleri tek tek saysam akpartili üyeler bile tek tek istifa eder hürriyet benim gibi birçok akpartili arkanda devam

Avatar
... 2020-01-08 08:38:59

aysel hanımın kızıda büyükşehirde maşAllah..normal aileden bir kişi belediyeye giremezken bunların sülalesi belediyede halada kalkıp göz göre göre bu durumu savunan insanlar var ben anlamıyorum.helal başkan rabbim ayağına taş deydirmesin.

Avatar
torpilci akpp 2020-01-08 01:10:23

helal fatma ablaaa güzel rest buuu yanındayız ablammm kpss sartt

Avatar
Sirintepeli 2020-01-07 22:28:06

Aysel demirtas damadini brisaya koydu gelinini belediye koydu. Kendisi zaten kibir abidesi .

Avatar
Sirintepeli 2020-01-07 22:27:45

Aysel demirtas damadini brisaya koydu gelinini belediye koydu. Kendisi zaten kibir abidesi .

Avatar
Bünyamin 2020-01-07 20:10:04

İzmiti soyan hırsız akplilerden "tık" yok.

Avatar
Misafir 2020-01-07 19:29:33

Aysel demirtaş ne demis gelinini nasil işe koymuş belediye is bulma kurumumu acaba.bir aciklama bekliyoruz..

Avatar