banner881
banner887
banner883
13 Mayıs 2019 Pazartesi 09:12
Karaosmanoğlu  döneminde  her gün 5 kişi  işe alınmış!
banner728

Kentimizde yayın yapan bir yerel gazetenin temsilcisi Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı ziyaret etti. Ziyarette açıklamalarda bulunan Büyükakın İbrahim Karaosmanoğlu döneminde son 1.5 yılda yaşananları anlattı. Karaosmanoğlu’nun bütün şirketleri personelle doldurduğunu, Büyükşehir’in tek bir personel alamaz duruma geldiğini ifade eden Büyükakın şöyle konuştu; “Kocaeli büyükşehir belediyesine son 1,5 yılda 2 bin kişi alınmış bugün Büyükşehir belediyesinde ve yan iştiraklerinde personel sayısı kapasitenin çok üzerinde, yeni dönemde tek bir personel almayacağız.”

Son Güncelleme: 13.05.2019 11:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarafsız 2019-05-14 12:21:15

Vali olarak atanmadan önce,bildiğim kadarıyla siz de Karaosmanoğlunun yardımcısıydınız.Bunlar olurken siz ne yapıyordunuz? Çok yaşa padişahım mı diyordunuz

Avatar
cem 2019-05-14 10:42:26

valla gelişi güzel selamla işe alım olduysa,selamlada gönder yani,,!!!

Avatar
Hakkı @Hakkı'ya 2019-05-14 09:35:20

arkadaş ben KPSS siz alım istemiyorum belediyelere ha KPSS ile alıyosan bile partiye kayıt yaptırmış veya sildirmiş bitirdiği lise okul gittiği cemaat dernek ve kendisinin yahut ailesinin maddi durumu iyi olanı almayacaksın eskiden bu şekilde girenleri bu kriter dahilinde bir kanun çıkarıp tek tek tespit edip atacaksın bir sürü gariban KPSS den yüksek puan alıp atanamayan var bu sistemi getircek adama ben oy vercem ilerde

Avatar
Hakkı'ya 2019-05-14 09:07:27

İmamoğlu CB olursa ülke bir kısım elit seküler tiplerin eline teslim edilir. Millet olarak havamızı alırız. Tıpkı geçmişteki gibi. Yapılması gereken var olan düzenin eksiklerini düzeltne yolunda çalışmaktır

Misafir Avatar
Hakkı 2019-05-14 09:35:20 @Hakkı'ya

arkadaş ben KPSS siz alım istemiyorum belediyelere ha KPSS ile alıyosan bile partiye kayıt yaptırmış veya sildirmiş bitirdiği lise okul gittiği cemaat dernek ve kendisinin yahut ailesinin maddi durumu iyi olanı almayacaksın eskiden bu şekilde girenleri bu kriter dahilinde bir kanun çıkarıp tek tek tespit edip atacaksın bir sürü gariban KPSS den yüksek puan alıp atanamayan var bu sistemi getircek adama ben oy vercem ilerde

Beğenmedim! (0)
Avatar
PESS VEBAL 2019-05-14 04:36:38

O BİRSEYMİİ GECEN KÖRFEZ BELEDİYESİNDE İŞİM VARDI 1 KİŞİNN YAPACAGI İŞİ 5 KİŞİ YAPIYORR BİRİSİ İMZA BİRSİİ MÜHÜR RESMEN GÜLDÜMM YUH DEDİMM SENİN ANLICAGIN HERKEZ KENDİ ADAMINI İŞE ALMIŞ AKP DEN OLUNCA CIKARAMIYORRR ONA YENİ MASA GELİYORR İŞ YOK AMA MASA VARR

Avatar
ALLAH CIKARSINN 2019-05-14 04:32:35

alın işte devlletin parası nereye gittğii bellii HARAM OLSUNN HARAM ALLAH CIKARSINN NOKTAA KAHHARR

Avatar
İzmit 2019-05-14 00:24:43

Madem istatistik yapıldı. Birde son 5 senede alınan mühendislerin kaç tanesi kocaelide oturuyor buna bakılsın. Neden hep şehirdışından ..

Avatar
Objektif 2019-05-13 17:37:42

Belediyeleri toplama kampına çevirdiler. Nasıl olsa emlak.vergisi, ruhsat ve su paraları tıkır tıkır geliyor. Keşiş yağı bol bulunca sağına soluna sürermiş. Memlekette işsiz güçsüz hemşehri bırakmadı biz.

Avatar
Namık Kemal 2019-05-13 13:40:07

Devletin tüm fabrikalarını sattılar. Seka fabrikasına kadar sattılar zarar ediyor diye. Şimdi belediyeler oldu siyasi arpalıklar maalesef

Avatar
ahmet @Serkan 2019-05-13 12:51:20

şimdi de gürcüleri doldururlar rahat edersin boş adam.herkes önce kendi pisliğini temizlesin.

Avatar
Serkan 2019-05-13 11:41:37

İlhan bayram denilen Bulunmaz hint kumaşı İbrahim efendiden aldigi güç ile Amasyadan bir surü insan ise almiş.bu onun günahlarinan sadece bir tanesi.Bunun günahlari ibrahim beye de Münir beye de yeter.

Misafir Avatar
ahmet 2019-05-13 12:51:20 @Serkan

şimdi de gürcüleri doldururlar rahat edersin boş adam.herkes önce kendi pisliğini temizlesin.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Hakkı 2019-05-13 11:05:57

Ekrem İmamoğlu'dan ricam ilerde Cumhurbaşkanı olursa belediyelerdeki taşeron ve 5393 sayılı kanunun 49.maddesinden devlet memuruna sınavsız haketmeden girenler dahi atması KPSS ile girenlerin ise herhangi bir cemaat bitirdiği okul lise üye olduğu dernekler partiye kayıtlı veya sildirmiş olanlarıda atması gerek

Avatar
Yok 2019-05-13 10:55:17

Normal yani ne bekliyordunuz

Avatar
yemezler 2019-05-13 10:48:31

yok her gün 500 adam alınmış, enkaz devraldık edebiyatı. artık icraat görmek istiyoruz , sürekli eski dönemi kötüleyerek intikam duygusuyla bir yere varılmaz lafla da peynir gemisi yürümez.

Avatar
Ersoy 2019-05-13 09:38:49

:))))))))))))))daha neler duyacağız bakalım!

Avatar
Yazık ya 2019-05-13 09:31:13

Bütün belediyelerde durum aynı.Resmen ak partililerin yatarak para aldığı çiftliğe çevirdiler belediyeleri...Bu milletin parasıyla 2000 torpilli adamı beslemek haramdır kul hakkıdır.Acilen, işe yaramayan yatan devamlı raporlu izinli olanları çıkarın...

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328