banner984
banner980
banner1003
18 Ekim 2019 Cuma 10:02
Karaosmanoğlu  Atatürk zaferlerini  hiçe saydı..!

Başkanlığı döneminde lüks tutkusu ve şatafatıyla adından sıkça söz ettiren AKP’li İbrahim Karaosmanoğlu “eski” sıfatıyla sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yapmaya devam ediyor. Karaosmanoğlu’nun son açıklaması Barış Pınarı Harekatı sonrasında ABD ile yapılan anlaşma ile ilgili oldu Karaosmanoğlu Kurtuluş Savaşı sonrasında, Atatürk döneminde imzalanan anlaşmaları hiçe saydı. Türkiye’nin tarihinde ilk kez hem sahada hem de masada zafer kazandığını öne sürdü.

İbrahim Karaosmanoğlu’nun paylaşımlarında şu ifadeler yer aldı: “Allah’ın izni, liderimizin cesareti - feraseti, ordumuzun heybeti ve devlet adamlarımızın gayreti ile Türkiye tarihinde ilk kez aynı anda hem sahada hem masada zafer kazandı. Başta şehit ve gazilerimiz olmak üzere bu sonuçta emeği olan herkesten Rabbim razı olsun...”

Son Güncelleme: 18.10.2019 11:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hamza Yuvacıklı 2019-10-19 10:20:37

Boş verin gözden düşmüş Belediye eskisi İmam Hatip mezununu. Din öğretmeninin Tarihi bilmemesi normaldir ağızı olan konuşuyor aldırmayın kendi söyler kendisiyle koyunları dinler.

Avatar
izmitli 2019-10-19 00:26:06

adam lar tarih bımıyorlar sanırım okumadıkları içindir cehaletten beslenenlerın nesli tükeniyor

Avatar
Sipahioğlu Mehmet 2019-10-18 13:36:00

Hocam sayın başkan Tarih bilginizmi eksik bilemiyorum ama bu şekilde bir açıklama yapmanız çok büyük bir yanılgı veya geçmişimize tarihimize ve bu ülke için canlarını feda eden ecdadımıza vede büyük ATAMIZA Saygısızlıktır sayın Başkan.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-18 13:16:10

Tarih bilgisi zayıf olabilir yaş itibari ile hafıza da sorunu olabilir ama ne olursa olsun kendisinin Atatürk konusunda tutuklarını başkanlığından beri tüm Kocaeli halkı bilir

Avatar