banner920
banner887
27 Mart 2019 Çarşamba 09:28
Karalamak için sahte gazete bastılar!
banner919
Seçime 4 gün kala, Millet ittifakı ve Saadet Partisi’ne karşı tepki çeken bir kara propagandaya imza atıldı. Daha önceki seçimlerde olduğu gibi bu sene de künyesi belli olmayan, muhalefeti kötüleyen sahte seçim gazetesi, binlerce basılarak İzmit başta olmak üzere Kocaeli’deki dükkanların önlerine, arabalara, evlerin giriş kapılarına bırakıldı. Gün ışımadan dağıtılan sahte gazetelerle karşılaşan vatandaşlar duruma tepkiliydi. “HATIRLA” adıyla basılan sahte gazetede CHP’yi HDP ile ilişkilendirmenin de ötesine gidildiği, PKK ile yakın gösterilmeye çalışıldığı görüldü. Seçime 4 gün kala, vatandaşın kafasında algı oluşturmaya yönelik gazetenin manşeti ise oldukça ilginçti. “CHP’li İzmit Büyükşehir Belediyesi her alanda olduğu gibi alt yapıda da sınıfta kaldı” üst başlığı, “İzmit sular altında” küçük başlığı ve “CHP’li belediye alt yapıda sınıfta kaldı” büyük punto başlığıyla 1993 yılına ait, İzmit’i sel bastığına dair fotoğrafı manşetine taşıyan gazetenin bu yaptığı trajikomikti. Bundan 26 yıl öncesinin fotoğrafını paylaşan gazete, son yıllarda orta şiddetli bir yağmurda bırakın İzmit’i, kentin dört bir yanının göle döndüğünü unutmuştu. İzmit, bundan birkaç ay önceye kadar defalarca sular altında kalmış, vatandaşlar isyan bayrağı açmıştı. Sene 1993’ü gösterip, birkaç ay öncesini gizlemek, İzmit halkının aklıyla dalga geçmek olarak yorumlandı. Diğer yandan, İzmit’te HDP’li ya da PKK ile bağlantılı olduğu iddia edilen bir ismin meclis üyesi adaylığı söz konusu değilken Dilovası’nda gözaltına alınıp adli kontrolle serbest bırakılan bir isim “Dilovası” ifadesi kullanılmadan “Saadet Partisi adayı PKK’dan gözaltında” başlığı atıldı.
 
“Öldüren maaş kuyruğu” başlıklı haber de ilginçti. 2000 yılındaki ekonomik krizi gündeme getiren gazete, şu an ülkede yaşanan ekonomik krizi, vatandaşların domates, salatalık kuyruğuna girdiğini de unutmuştu.
 
Meclis’te gazilerin haklarını savunduğu için Afrin’e gönderilen bombanın üzerine adı yazılan Fatma Kaplan Hürriyet’i PKK ile bağdaştırmaktan, başörtüsüne, alt yapıdan meclis üyesi adayı karalamasına karar her türlü kara propagandayı yapan gazetenin bir benzeri de 2014 yerel seçimlerinde Sefa Sirmen’e karşı yapılmıştı.
 
O dönem, Sefa Sirmen seçimden 15 gün önce anketlerde AKP’nin önünde görülüyordu. Benzer bir durum Fatma Kaplan Hürriyet ve diğer ilçelerde mi var, neden bu denli bel altı vurulmaya başlandı merak ediliyor.
















 

Son Güncelleme: 27.03.2019 15:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Beyhan 2019-03-29 11:32:41

Sadece İzmit değil ülkenin bir çok yerinde çeşitli şekillerde gazeteler basılıp PTT ile anlasmislar. Kaybedeceklerini düşündükleri yerlerde yapıyorlar.Bu korku boşa değil!Kimbilir altından neler çıkacak! Değişim şart!

Avatar
Büyük Biri Beyin Gerekli @Beyin gerekli 2019-03-28 09:42:02

Gerçekten büyükçe bir beyin gerekli ama yine de senden olmaz, üzgünüm. Bu hayata böyle devam edecek bir tipsin. Hatırla denilen paçavra alçakça saldırdı, yetmedi burada troller aynı işi üstleniyor.

Avatar
Aslan Parçası @İZMİTLİ 2019-03-28 09:40:36

Aslan Parçası, gürdük gürdük. Önce Türkçe'yi doğru kullanmayı öğren sonra da büyük harfle yazmaman gerektiğini. Bana bir reyiz anlat. Kendisine %26 zam alıp, emekli ve memuruna %10,19 zam reva gören.

Avatar
Vatandaş hüsnü 2019-03-28 08:54:59

Megri megri ne olacak hırsız bizim hırsız ne olacak benzin 7 tl nasıl olacak dolar almış başını gitmiş tarım ve hayvancılık bitti nasıl olcak yıl 2019 tanzim satış varlık kuyruğü düşünebilene yazdım

Avatar
Adnan 2019-03-27 23:28:03

bunlar doğru yalancı sizsiniz chp tororus bir parti dir ne atatürk partisi

Avatar
baba @Cumhuriyet 2019-03-27 23:04:01

bravo çok güzel örneklemişsiniz elinize sağlık daaha söylenecek bir şey kalmış atatürk hava limanında göndere çektirdikleri kürdistan bayrağı barcaninşin elinden tutarak dostum arkadaşım yoldaşım dediği barzani o bile bunlardan daha adam

Avatar
Zeynep 2019-03-27 20:12:20

Yazıklar olsun!!! Korku dağları sarmış anlaşılan!!!!!

Avatar
Mustafa 2019-03-27 18:05:47

Ne yazıkki hırsızların parası bitti yeniden secilirlerse nemalanacaklar

Avatar
Neyspsanız boş 2019-03-27 17:53:55

Verecek 3 oyum vardı bugün gördümki o oy hürriyetin hakkı martın sonu bahar

Avatar
İzmit'li @İZMİTLİ 2019-03-27 17:44:11

İzmit'e ve İslam bayrağına sahip çıkmaya çalışan AKP'li kardeşim, sizin İslam bayrağınızda iftira atmak günah değilmi? Gecenin kör karanlığında sahte gazateler dağıtarak karalama çalışmaları caizmidir, hangi kitabınız kabul eder? Bende 45 yaşındayım ve nereden gedliğimizi iyi hatırlıyorum. Bu melekette çok sel olurdı doğru ama sele karşı en büyük alt yapı Sefa Sirmen zamanında yapılmıştır. Ayrıca unuttuysanız hatırlatayım; şimdiki büyük şehit belediye başkanımızın ilk döneminde Yuvacık Barajını işe yaramaz göstermek için Aralık ayında kapakları açılmış ve içi boşaltılmıştı kış günü nereden baksanız 1 ay susuz kalmıştık. Ne zaman yağmurlar yağıp baraj dolunca sularımız akmaya başlamıştı. Her kes istediğ yere oyunu versin ama hakaret ve iftiralarda bulunmasın ne olur. Bu memleketi kim yönetirsin yönetsin bir arada yaşıyoruz, aynı havayı soluyoruz..

Avatar
İzmitli 2019-03-27 17:17:54

SUAN OLMUYORMU Bİ YAGMUR YAGİYOR YOLLAR SULAR İCİNDE KAC TANE ESNAFİN DÜKKANI SULAR ALTİNDA KALDİ GECTİGİMİZ AYLARDA SUANDA ALT YAPİ COKMU İYİ YOLLAR YAMALİ ARABAYLA SALLANA SALLANA GİDİYORUZ
ALMANLAR NE DİYOR SİZ BİZE YAMALİ YOL YAPMAYİ OGRETİN BİZ SİZE YOL YAPMAYİ OGRETELİM .

Avatar
MARTIN SONU BAHAR 2019-03-27 16:22:57

icraatsız olunca karalamaya gidiyorlar korku geceleri uyutmuyor sizi. bu hastalıklı ruh hali olan kişiler bizi yönetemez. hırsın delileştirdiği bedenlerinizi alın tedavi olun. yeter artık.iyice iğrençleşip düşürdünüz kendinizi herkesi gruplaştırıp birbirine küstürdünüz. Bütünleştirici bir dilden uzak söylem ve hareketler size kaybettirecek. MARTIN SONU BAHAR

Avatar
Kadın 2019-03-27 16:12:48

Benim merak ettigim konu şu ki islam bayrağı akp secimleri kaybederse mi inecek? Ne alaka? Siyaseti dinle neden karistiruyosunuz? Cehalet nasıl bir prangadır yarabbim.....siyaset bu kadar kirli miydi yada dinimiz bu kadar nefrt ve kin mi doluydu peki bizim milletimiz bu kadar hoşgörüsüz ve saygisız mıydı? Gordyklerimiz göreceklerimizin teminatıysa yandık ki ne yandık gelecegimiz adına uzuluyoruz....üretim toplumundan tüketim toplumuna sevgi dolu toplumdan kin ve nefret toplumuna eskiden düsünebilirken simdi empoze edilenleri uyguluyoruz..yazık....

Avatar
Recep 2019-03-27 13:52:35

Yıllarca ak parti'ye oy verdik bu sefer yeter. Bu kadar rezillik olmaz.

Avatar
Unutma 2019-03-27 13:39:43

Martin son bahar

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-27 13:31:12

Vayyy.Demek ki durum bizim sandığımızdan da ciddi ve krtik akp için.Daha öncede söyledik daha da çirkefleşip,rezileşecekler ama bu hadiseler muhalefete oy olarak döner diye.Akp bu işleri fetöden öğrendi ama onun kadar başarılı değil.Geçmişi hatırlatmak gerekirse de geçtiğimiz yaz Bulvar ve Endüstri Meslek Lisesi yolununun 1 saatlik yağmurla ne hale geldiğini herkes hatırlar.Yada pkk denince kazılmasına göz yumulan hendekler yüzünden 796 şehidimizi kimse unutmaz yada Dolmabahçe veya Haburu.Akitler yine eline yüzüne bulaştırdılar ha bu gazeteyi kendi seçmeninizin kemikleşmiş olduğu yerde dağıtın ama şehrin okur yazar oranın yüksek olduğu yerde dağıtmak muhalefete hizmettir.Komik yaratıklar sizi..

Misafir Avatar
baba 2019-03-27 23:04:01 @Cumhuriyet

bravo çok güzel örneklemişsiniz elinize sağlık daaha söylenecek bir şey kalmış atatürk hava limanında göndere çektirdikleri kürdistan bayrağı barcaninşin elinden tutarak dostum arkadaşım yoldaşım dediği barzani o bile bunlardan daha adam

Beğenmedim! (0)
Avatar
Beyin gerekli 2019-03-27 13:28:13

Bu Yılmaz Karabıyık denilen şahsım yazılarını okuyorum genelde ama nedense hep bi Karalama kötüleme var düzgün bi yazısı yok üretemiyor sanıyorum yetersiz bakiye misali ayrıca habere gelecek olursak bu aslında komplo bile olabilir bizzat Yılmaz karabıyık basıp bi gazete ile heryerde foto çekip haber yapmış olma ihtimali aklıma geldi çünkü gazeteci değil yalama

Misafir Avatar
Büyük Biri Beyin Gerekli 2019-03-28 09:42:02 @Beyin gerekli

Gerçekten büyükçe bir beyin gerekli ama yine de senden olmaz, üzgünüm. Bu hayata böyle devam edecek bir tipsin. Hatırla denilen paçavra alçakça saldırdı, yetmedi burada troller aynı işi üstleniyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy 2019-03-27 11:56:05

Son cırmalamalar,eyyy Pinokyo kılıklı AKP,sen için havlarken biranda ısıran köpeğe vatandaşın tepkisini bilirmisin,söyleyeyim refleks direkt önce ayağını geriye çeker YANİ SENİN BURNUN EPEY UZADI da vatandaşın direkt tepkisini de değil İNDİREKT TEPKİSİNİ göreceksin!

Avatar
İnanç 2019-03-27 11:23:45

Böylesine gerekli bilgilerin halkımıza hatırlatılması gerçekten tebrikler

Avatar
Tavşantepeli GAZİ 2019-03-27 11:23:42

Bu işleri bırakın artık bu kadarmı kotkuyorsunuz Fatma kaplan hürriyet hanımefendiden o mütevaziligini korudukça çirkinleşiyorsunuz halk Fatma hanımı samimiyetinden dolayı seviyor ister kabul edin ister etmeyin...

Avatar
İZMİTLİ 2019-03-27 11:12:40

SEL YOKMUYDU BEN 48.YAŞINDAYIM KOCAELİNİN NE HALDEN NE HALEGELDİĞİNİ BİLİYORUM .SİZE YUH DİYORUM AKP OLMASAYDI GÜRDÜK NELER OLDUGUNU MEMLEKET SAHİPSİZDEGİL ALLAHIN İZNİ İLE İSLAM BAYRAĞI İNMEYECEK NE KADAR BİRLEŞİRSENİZ BİRLEŞİN...

Misafir Avatar
Aslan Parçası 2019-03-28 09:40:36 @İZMİTLİ

Aslan Parçası, gürdük gürdük. Önce Türkçe'yi doğru kullanmayı öğren sonra da büyük harfle yazmaman gerektiğini. Bana bir reyiz anlat. Kendisine %26 zam alıp, emekli ve memuruna %10,19 zam reva gören.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İzmit'li 2019-03-27 17:44:11 @İZMİTLİ

İzmit'e ve İslam bayrağına sahip çıkmaya çalışan AKP'li kardeşim, sizin İslam bayrağınızda iftira atmak günah değilmi? Gecenin kör karanlığında sahte gazateler dağıtarak karalama çalışmaları caizmidir, hangi kitabınız kabul eder? Bende 45 yaşındayım ve nereden gedliğimizi iyi hatırlıyorum. Bu melekette çok sel olurdı doğru ama sele karşı en büyük alt yapı Sefa Sirmen zamanında yapılmıştır. Ayrıca unuttuysanız hatırlatayım; şimdiki büyük şehit belediye başkanımızın ilk döneminde Yuvacık Barajını işe yaramaz göstermek için Aralık ayında kapakları açılmış ve içi boşaltılmıştı kış günü nereden baksanız 1 ay susuz kalmıştık. Ne zaman yağmurlar yağıp baraj dolunca sularımız akmaya başlamıştı. Her kes istediğ yere oyunu versin ama hakaret ve iftiralarda bulunmasın ne olur. Bu memleketi kim yönetirsin yönetsin bir arada yaşıyoruz, aynı havayı soluyoruz..

Beğenmedim! (3)
Avatar
Selcuk 2019-03-27 10:49:13

Bunu yapicak kadar dustuyseler bjze neler yaparlar

Avatar
Okuyucu 2019-03-27 10:43:08

Burda milli gelire gasp, gazetede ismi geçenlere hakaret, iftira, kul hakkı hepsi var. 1seçim için kul hakkına değer mi? CHP ne zaman iktidar oldu ayrıca? Sefa sirmen sayesinde Kocaeli baraja, sanayi sitesine, outlet center yoluna kavuştu. Fatma hanım sayesinde Kandıra hes iptal oldu eyt 3600 gündemde kaldı. Chp sayesinde asgari ücret 2200 oldu. Yazıklar olsun bu gazeteleri basanlar. Allah var Allah. Herşeyi görüyor. RABBİMİN İZNİYLE 31 MARTTA inşAllah martın sonu BAHAR İNŞALLAH

Avatar
EYT'li 2019-03-27 10:40:05

Ne yapsalar boş bataklığa saplanmışlar son çırpınışları
Seçime EYT damga vuracak.

Avatar
Tavşantepe 2019-03-27 10:38:51

Yıllardır akpliyim cehapeye öldürseler oy vermem diyordum ama soğudum iğrendim AKP kazanamayacağını anlayınca başladı çirkefleşmeye bu kadar olur insanları kandır kandır nereye kadar iftira atmayın çamur atmayın şartlar eşit olmadığı halde hak yedik hukuğu çiğnedik biz ne ettik sibel kazanacak diye yeter kul hakkı girmeyin valla yeter

Avatar