banner980
11 Şubat 2020 Salı 15:03
İzmit’te kadınlara bir aday daha

CHP’de ana kademelerde seçim heyecanı kadın kolları kongresi ile sürecek. Bu kapsamda İzmit İlçe Kadın Kollarına aday olan Mediha Satıcı ilçe Kadın kolları başkanlığına aday olduğunu şu sözlerle duyurdu: “ Üyesi olmaktan onur duyduğum partimin bugüne kadar değişik kademelerinde; mahalle delegeliğinden kadın kolları yöneticiliği ve ilçe  yönetim kurulu üyeliğine kadar ihtiyaç duyulan her alanda parti neferi olarak çalıştım. Şimdi de edindiğim tecrübeler ışığında CHP İzmit İlçe Kadın Kolları Başkanlığına adayım. Partimizin kadın sayısını artırarak her mahallede de bir kadın temsilcisi seçerek  , hiç kimseyi ötekileştirmeden, önümüzdeki seçimlerde partimizin iktidarı için çalışmak en önemli önceliğimiz olacaktır. Demokrasi şöleni içerisinde gerçekleşecek olan 28 Şubat 2020 Cuma günü İl Başkanlığında yapılacak olan kadın kolları başkanlığı seçiminde aday olacağımı; tüm kadın yoldaşlarımız ve siz değerli basın emekçisi arkadaşlarımla paylaşıyor ve diğer aday arkadaşlarıma da başarılar diliyorum. “

Anahtar Kelimeler:
CHP İzmit
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dostane 2020-02-16 22:25:22

Mediha hanım sizi bu göreve iten yahyakaptan ve aynalı grubu başkan olduktan sonra sizi maddi anlamda destekleyecekmi. Yoksa her gün köşe başlarında alparslan seymenimi bekleyeceksiniz. Biraz kendinizi düşünüyorsanız yorumları analiz ettikten sonra adaylık sürecinizi sürdürmeye devam edersiniz.

Avatar
Tülin A. 2020-02-16 12:57:09

Şimdi, elindeki açıklama metnini kimin yazdığını soracağım olmayacak. Sormayacağım, basın açıklaması metnini kendisi yazmayan birinin adaylığı vicdanımı zedeleyecek. Ne desem bilemedim.

Avatar
Uğurcan 2020-02-16 12:52:47

Ben prezentabl, diksiyonu düzgün, birikimi olan, o kürsüde ve mahalelerde poz vermekten öte verebilecek bir şeyleri olan, bari en azından iki kelimeyi bir araya getirerek demeç verebilecek bir aday istiyorum. Başkalarının yazdığı metin ile adaylık demeci veren birini asla ama asla istemiyorum. Yazıklar olsun be...

Avatar
Hale Fidan 2020-02-16 12:43:14

Mediha Hanım, lütfen. Lütfen yapmayın ve İlçe Kongresinde olduğu gibi sürekli kulis ve dedikodu mekanizması içerisinde olmayacaksanız aday olun, Aynalı grubu ve kulislerinden kurtulamayacaksanız çekilin. Devrimci eşi olmanız sebebi ile duyduğumuz dost saygısını takdir edin ve çekilin. Herkes siyasetçi olamaz...

Avatar
Selma K. 2020-02-16 12:37:24

Eğer siz gerçekten kaliteli ve başarılı oabilecek bir kadın aday çıkaramazsanız, kulislerin içerisinde böyle bir aday çıkagelir ve siz de partinin bir adım ileri gitmesini beklersiniz. Ne kulislerini ne kendisini istemiyor ve oyumu da kendisine vermiyorum.

Avatar
Bircan Uluer 2020-02-16 12:35:38

Soru 1- Mediha Hanım, kaç yaşındadır. Soru 2- Eğitimi nedir? Soru 3- Altında arabası, cebinde parası var mıdır? Maddi yeterlilik önemli bu görev için. Soru 4- Aynalı grubu ve toplantıları ile kulisler bitecek midir? Devam edecekse yandık...

Avatar
Lalehan 2020-02-16 12:19:22

Ne kazandıracakmış partiye? İşte ben bu medeni cesaretten istiyorum.

Avatar
ilginç 2020-02-12 22:21:42

yaaa ne oluyor bu chp de Kadin aday olucak ise bana gore 25 ile 40 yaş arası olmali ve saglam bir ekiple 2 dönem gotürmeli ançak alışırlar ..Genclik kollari da öyle kesinlikle kilolu olmamali diksiyonu duzgun olmali

Avatar
Leman Yaramış 2020-02-11 23:49:22

Peh diyorum, pes diyorum!

Avatar
Hatice Kambur 2020-02-11 20:24:40

Mediyanım, ciddisiniz değil mi? Umarım şaka olduğunu açıklarsınız.........

Avatar
Leyla Kabasakal 2020-02-11 20:23:50

Yok, yok, yok. Biz vizyonu aşamayacağız. Mediha Satıcı ve Kadın Kolları Başkanlığı. Yani diyecek bir şey bulamadım. Bizi ifade edecek, anlatacak bir aday yok muydu?

Avatar
Kadriye Çandarlı 2020-02-11 20:22:09

Ciddi olamazsınız. Bu mu adayım diye çıkan ve mahalle delegeliğini görev zanneden?

Avatar
Lalehan Gidici 2020-02-11 20:21:29

Offff ki ne offff :((( Gerçek misiniz Mediha Hanım? Oyum size değil.

Avatar
Musa Çağiran 2020-02-11 20:20:51

Tamam, biz şimdi iktidar olacağız sanırım. Adaya bak!

Avatar
Körfezli 2020-02-11 15:12:00

İzmit ilçe kadın kolu seçimi neden il binasında yapılıyor. İllaki bir binada yapılacaksa ilçe binası da buna müsait.

banner354

banner820

banner1040

banner599

banner482