banner830
12 Nisan 2019 Cuma 12:05
İzmit’te, AKP’li 2 meclis üyesine KIYAK iddiası!
banner728
Adalet ve Kalkınma Partisi mensubu İzmit Belediye eski Başkanı Nevzat Doğan, malumunuz Büyükşehir Belediye Başkan aday adaylığını ilan etm ancak aday yapılmamıştı. Doğan, İzmit’e de tekrar aday gösterilmemiş, eski Milletvekili Sibel Gönül’e referans olmuş, onun adaylığında desteğini esirgememişti. Gerçi Doğan, Sibel Gönül’e destek mi, yoksa köstek mi oldu tartışılır. CHP’nin adayı Fatma Kaplan Hürriyet’i 8 Mart Dünya Çalışan Kadınlar Günü’nde belediyeye sokmamaya çabalayan ancak AKP’nin adayı Sibel Gönül’ün şantiyelere girmesine müsaade eden, bisiklet dağıtım törenlerinde Sibel Gönül’ün de boy göstermesini sağlayan Doğan, bu aşırı taraflı tutumuyla antipati çekmişti partisine. Ancak Doğan’ın asıl tepki çeken hareketi, seçim sürecinde 50 kadar isme sözleşmeli memurluk vermesi oldu. Öyle ki seçimden önceki son mesai saatinde 15 kişiyi sözleşmeli memur yapması yıllardır belediyeye emek veren ancak kadro bulamayan işçi tarafından kendilerine hakaret olarak algılandı.

YARDIMCISININ OĞLU…

Bu 50 kadar kişi arasında Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Örgev’in oğlu da vardı. Doğan, Örgev’in oğlunu işe almış, 5 günde de sözleşmeli memur yapmıştı. Bu atama belediyede büyük tepki çekmişti. Bunun yanı sıra Kandıra eski Belediye Başkanı Ünal Köken’in kayınbiraderinin ve Körfez Belediye Başkanı İsmail Baran’ın yeğeni Emrah Çoban’ın kadrolarının İzmit Belediyesine taşınması tepki çeken bir diğer olaydı. 27 Mart’ta müdür yapılan Çoban, tepkiler üzerine istifa ettirildi. Sözleşmeli memur yapılan isimlerin önemli bir kısmı, belediyede 1 yılını doldurmamış isimlerdi, bunların içinde de 1 ayı, hatta bir haftayı doldurmamış isimler vardı. İşte tüm bu atamalar gerek belediyede çalışanlar gerekse yıllar yılı AKP teşkilatlarında koşturanlar açısından öfke uyandıran bir durumdu. Seçimin kaybedilmesinde de önemli bir yere sahipti. Bu atamaların AKP’den ya da Sibel Gönül’den bağımsız yapıldığı düşünülüyordu ki ortaya dikkat çeken bir iddia atıldı.

DEMİRTAŞ VE İNCE’YE KIYAK MI YAPILDI?

Şu sıralar AKP teşkilatlarında konuşulan iki isim var… Her ikisi de Sibel Gönül’ün listesinde yer alan ve meclis üyesi seçilen isimler. AKP İzmit İlçe Kadın Kolları eski Başkanı Aysel Demirtaş ve Şener İnce’nin birinci derece yakınlarının, seçim sürecinde belediyelerde ve devlet kurumlarında işe yerleştirildiği öne sürülüyor. İddialara göre; Şener İnce’nin oğlu, seçim sürecinde Büyükşehir Belediyesinde işe başlatıldı. Diğer bir iddia da Aysel Demirtaş’ın gelinin İzmit Belediyesinde, oğlunun ise TÜBİTAK’ta işe başladığı yönünde. AKP teşkilatları, meclis üyelerinin yakınlarına kıyak yapıldığını belirtiyor ve kendilerinin emeğinin hiçe sayıldığını düşünüyor. Seçimin kaybedilmesinde bu işe alımların ve sözleşmeli memurlukların etkisinin büyük olduğu konuşuluyor.

Ancak Aysel Demirtaş'ın oğlu Gökhan Demirtaş, gazetemize yaptığı açıklamada TÜBİTAK'a KPSS'den kendi branşında aldığı 87.5 puanla Türkiye 59.'su olarak girdiğini ve 2015 yılından bu yana bu kurumda çalıştığını dile getirdi. Yani, ortaya atılan iddialardan birini çürüttü. Gökhan Demirtaş'ın açıklamasına göre Aysel Hanım'ın gelini de İzmit Belediyesine 2 yıl önce girdi, Mali Hizmetler Müdürlüğünde çalışmaya başladı. Yani bu açıklamaya göre seçim sürecinde değil, 2 yıl önce işe başladı. 
Son Güncelleme: 12.04.2019 21:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ilahi adalet @Tarık ince 2019-04-14 20:54:20

sizler haklısınız kapısında bekleyip ekmeğine yağ sürdükleriniz elbette sizlerin önüne yal atacak bu genel kuraldır bu yüzden herkes zamanı gelince vebalini öder bilinki bu dünyada tatlı gelen zamanı gelince acı acı sıçırtılır sizler kendinizi nsanlara nasıl lanse ediyorsanız öylede cezalanacaksınız

Avatar
Murat Akın 2019-04-13 22:42:50

Karaosmanoğlu kendi bakkalınımi işletiyordu sözle ise adam alıyor ise alımın bi kuralı şartı yokmuda söz verip ise alıyor herkesi kendiniz gibi sanmayin

Avatar
İZMİTLİ 2019-04-13 14:39:39

Tarık İnce ye cevap : Ben de 3 yıl önce CV verdim,halen haber bekliyorum.Baban Şener İnce olmasıydı ASKERDEN hemen geldikten sonra iş bulabilirmiydin/Niye milyonlarca kişi askerden geldikten sonra hemen iş bulamıyor?Niye 3.150.000 kişi işşizde senin hemen işin oldu?Ben de AKPartiye çok çok çalıştım,ancak halen işsizim.Senden önce ben ve benim gibiler iş bulmalıydı..Haksız girdiğini düşünüyorum,aldığın maaşlar haram olsun...

Avatar
Yazık 2019-04-13 13:30:30

Mehmet çetinin kızıma da unutmayın seçimin ertesi günü izmit belediyesi sosyal işler biriminde işe başladın bu dönem meclis üyesi olabilmek için gece yarıları telefon trafigi yaptı gölkayda tarla arazisine dügün salonu yaptı daha bunun gibi niceleri bunlar gibi ak kalkınmacılar sayesinde bu parti bu hale geldi bu dünyanın öteki tarafı var haram olsun

Avatar
Namık Kemal 2019-04-13 10:30:31

Akpliler çok güzel işe giriyor akpli olmayanlarda dışarıda sürünüyor. Belediyler akp nin arpalığı oldu.

Avatar
Ahmet fidan 2019-04-13 03:07:36

Aysel sefa sirmenin prensesiydi .şimdi hürriyetin yaveri olur.gunlerce akp için calisipta ortada kalanlar hesap soracak.bugunun yarını da var.bide bunları savunmayın.

Avatar
Vicdan yahu 2019-04-13 01:08:52

Biraz tarafsız ve vicdanlı bir gazetecilik yapıyorsanız yorumların hepsini lütfen yayınlayınız

Avatar
Esra 2019-04-12 23:04:32

Asla yalan ...demirtaşı çok eskiden tanırım oğlu gökhan beyin söyledikleri sonuna kadar doğrudur.

Avatar
Devletini seven 2019-04-12 21:11:06

Biz yıllarca akpye hizmet ettik bize çok söz verdiler hele havzullah kimlere söz verdi ama icraat yok anca kendi yakınlarına bende akpye oy vermeyenlere yemek benden

Avatar
Körfez41 2019-04-12 18:31:01

İbrahim karaosmanoglunun kapisinda yatanlara is vermiodaa sana bi goruste is verdi he gel dedi yani :)) güldürmeyin bu milleti yaaa birakin bu isleri hacj hocaa hee :)) kamera sakasi gibisiniz.

Avatar
Tarık ince 2019-04-12 16:19:30

ALÇAKLIK VE ŞEREFSİZLİKTİR
Ben bu şehirde Onur ve haysiyetiyle Memuriyet,Ticaret ve Siyaset yapan Şener İNCE’nin oğluyum.
İki Dönem Milletvekili adaylığı döneminde babamın yanında gece gündüz,hem babam hem dava ve partimiz için gece gündüz çalıştım.Bu şehirde yüzlerce insanı iş-aş sahibi yapan,yetim,öksüz,garip gurabaya ayırdığı zamanı ailemize ve bize ayırmadığına şahit olduğum defalarca sitem ettiğimve şahsım için kimseye boyun eğmemekte ısrarcı davrandığı için bazen kalbini kırdığım babam’a işin iç yüzünü bilmeden alçakça saldıranları Yüce Allah’ın adaletine havale ediyorum.
24 Haziran seçim çalışmaları sırasında bir programda birlikte olduğumuz İbrahim KARAOSMANOĞLU Başkanım,”Ne iş yapıyorsun?”diye sordu.Yeni askerden geldiğimi boşta olduğumu söyledim.Benden bir isteğin var mı diye sordu.Bir iş olursa çalışabileceğimi söyledim.Bir CV’ni bırak uygun iş olursa arkadaşlar arar seni dedi.
3 Ay önce arandım,Askerdeki makam şoförlüğüm vesilesiyle Ambulans’ta çalışıp çalışmayacağım soruldu.Olabilir dedim.Seçime 1,5 Ay kala evraklarım istendi,Güvenlik soruşturmam uzun sürmesi sebebiyle seçim öncesine denk geldi.
Benim işe başlayışım tamamen İbrahim KARAOSMANOĞLU başkanımın aylar öncesi bana verdiği söz’den ibarettir.
Velevki Babam vesile oldu.Bu Partiye Maddi manevi bedel ödemiş,yüzlerce insanı iş-aş Sahibi yapmış bir insanın buna hakkı yok’mudur.?
İhale mi almış,haksız kazanç mı elde etmiş...
İbrahim Başkanım sağ’dır.İsteyen gidip sorabilir.Kendisine teşekkür ediyor.
Babamın dahli olmayan bir konuda benim üzerimden alçakça ve şerefsizce ithamda bulunanları Allah’a havale ediyorum.
Ben babamdan bir şey öğrendim.Haram’a bulaşmayın,Hak yemeyin,Namaz kılın.
Herkes için bedel ödeyip,kendisi için kimselere eğilmeyen babam’ın ellerinden öpüyorum.

Misafir Avatar
ilahi adalet 2019-04-14 20:54:20 @Tarık ince

sizler haklısınız kapısında bekleyip ekmeğine yağ sürdükleriniz elbette sizlerin önüne yal atacak bu genel kuraldır bu yüzden herkes zamanı gelince vebalini öder bilinki bu dünyada tatlı gelen zamanı gelince acı acı sıçırtılır sizler kendinizi nsanlara nasıl lanse ediyorsanız öylede cezalanacaksınız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Recep Tayyip 2019-04-12 16:06:33

Kesinkle Seçimin kazınılmasında sözleşmeli alımlar nedeniyle Kendini dışlanmış hisseden personellerin tepki oyu etkisi fazladır

Avatar
Gerçek 2019-04-12 15:02:29

Birinin oğlu belediyede hasta nakil ambulans şöförü doğrudur

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-04-12 14:38:36

Herkes hakettiği cevabı er geç alır.

Avatar
yalan 2019-04-12 13:53:09

bilgisizce yapılan bir haber daha . artık kimse bunlara inanmıyor.. bırakın bu işleri. yaptığınız haberin doğruluğunu bir araştırın önce

Avatar